Zo ziet de R1200ST er normaal uit:

Optische tuning set van sw-motorrad

Stuurverhogers van sw-motorrad

zie http://www.mv-motorrad.de
Houdoe
Moderator: GVN

niets beloven zelfs.JüRgen schreef:Beloven jaIRON GONZO schreef:ooit wordt dit de opvolger van mijn RSje.
IRON GONZO schreef: R1200ST
ook fotos (liefst in Dark Graphite/Piedmont Red)
indien je ergens 1tje weet te koop staan
mag je ook seintje geven

nee toekomst aan het plannenPvde schreef:Yep,
De lotto gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Houdoe
Staat in deze outfit hier in de buurt splinternieuw aan 12900 btw incl, aanbieding enkel geldig op stockmodellen, officiële dealer. Nog wat goochelen met fiscale aftrek, nog een goede prijs voor uwen RS, en uiteindelijk krijg je haast nog geld toe om met deze beauty rond te fluitenIRON GONZO schreef:heb je mijn onderste fotobalkje al eens bekeken
zijn er hier R1200ST rijders die deze complete kofferset, tanktasje hebben
eventueel bevindingen daarover![]()
Ik ben aangenaam verrast door de capaciteit van de tanktas. De kofferset vind ik veel mooier dan deze van de vorige boxers en als ik me niet vergis zijn ze ook ruimer. De topkoffer oogt op foto plomp, maar is het in realiteit helemaal niet. De achterzijde van de topkoffer springt mooi in het oog! Bij het opstappen op de motor wel oppassen dat je niet hapert aan de zijkoffer.IRON GONZO schreef:zijn er hier R1200ST rijders die deze complete kofferset, tanktasje hebben
eventueel bevindingen daarover![]()
De actie liep maar tot 31/12/06. Tenzij ze verlengt is omdat ze niet allemaal op de baan zijn natuurlijk.Staat in deze outfit hier in de buurt splinternieuw aan 12900 btw incl, aanbieding enkel geldig op stockmodellen, officiële dealer.
Bart,IRON GONZO schreef:
indien je ergens 1tje weet te koop staan
mag je ook seintje geven