Garmap African Road Atlas Version2

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
tortie
Contacteer:

Garmap African Road Atlas Version2

Bericht door tortie »

Hallo,
Is er iemand die mij kan helpen aan deze: Garmap African Road Atlas Version2.
We gaan dit jaar richting Zuid africa, Namibie en Botswana. We zouden graag ons gps toestel meedoen.
Dank u wel,
rik
:lol:
R1200GS:May your dreams become doorways!

http://airbrushtortie.cjb.net
Gras maaieRT

Bericht door Gras maaieRT »

Hé Tortie,

Gaaf man, supergaaf. Wij waren september 2006 voor 4 weken vakantie in Namibie. Gewéldig !!!! Wat een ruimte, wat een rust, wat een beesten, wat een sterrenhemel. Enz. enz. Onvergetelijke ervaring.

Gaan jullie met den Beemer ?? Of ga je daar een huren. Als dat zo is, huur dan een GS. Want van de 4000 km die wij gereden hebben was het minstens 3500 km grindweg (met gaten).

Je navigatie hoeft echt niet mee. Je kunt er niet verdwalen zolang je op de weg blijft. Er zijn zo belachelijk weinig wegen dat je bijna niet fout kunt rijden. Tenzij je de wildernis/ woestijn in wilt. Dat zou ik alleen doen onder begeleiding van een gids. Dat is te groot voor ons europeanen. Van die ruimte kun je je geen voorstelling maken. 200 km en méér rijden door den woestijn zonder ook maar iets of iemand te zien.

Heel veel plezier daar, en........
doe voorzichtig.
AfbeeldingAfbeelding Dus NOOIT rechts inhalen !!
Obilickx

GPS in afrika

Bericht door Obilickx »

http://www.tracks4africa.co.za/default.asp

Hallo ben juist terug van zaterdag 15.500 km met de moto in Zuidelijk Afrika met de GS gereden ik gebruikte het bovenstaande .

Is heel goed niet duur en er staat heel veel op .
Geen autorouting .

Heb ook de Garmin CD gebruikt heel goed in steden autorouting maar niet op den buiten .

Heb 276 C gebruikt als GPS .

Zodus in de steden gebruikte ik de Garmin CD alleen in ZA.
Buiten de steden en in Nam Bots Swaziland en Lesotho de Tracks .

Ga je met de moto ?

MVG

OBI
Plaats reactie