R1200ST
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
juist naar 1nen R1200ST gaan kijken (bloedmooi en echt het kleurtje dat ik wil)
overname van mijn RS noppes. (amaai zo veel Km, maar wel perfect onderhouden)
bijkomende opties zoals koffers(zie promo actie die nu loopt), ging niet van wege directiemoto van BMW Bornem
tenzij ik ze betaal.
er stond nog een R1200ST en daar ging het dan weer wel voor de kofferset, maar kleurtje stond mij niet aan
nog wat verder uitkijken dus en eventueel toch eens ritje doen naar Diest
overname van mijn RS noppes. (amaai zo veel Km, maar wel perfect onderhouden)
bijkomende opties zoals koffers(zie promo actie die nu loopt), ging niet van wege directiemoto van BMW Bornem
tenzij ik ze betaal.
er stond nog een R1200ST en daar ging het dan weer wel voor de kofferset, maar kleurtje stond mij niet aan
nog wat verder uitkijken dus en eventueel toch eens ritje doen naar Diest
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Bij mij gaat er niks in de topkoffer tijdens het rijden. Deze dient enkel om een helm in op te bergen. Van een onstabiel voorwiel heb ik tot nu toe geen last gehad. Mijn vriendin weegt echter niet veel en veel bagage hebben we ook nog niet meegenomen. We gaan ook bijna uitsluitend samen gaan rijden, dus meer dan 4500 opm draai ik niet om het voor haar comfortabel te houden.IRON GONZO schreef:@wemalo
blijkbaar heb jij er zo 1tje![]()
wat met de stuur eigenschappen als de koffers volgepakt en passagier achterop. wordt het voor wiel niet te onstabiel
Ik lig wel wat in de clinch met het scherm (turbulentie), maar het is leefbaar met oordopjes.
-
Iron Gonzo
iemand enig idee waar je dit kan kopen hier in Belgie?

TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
®win
- Contacteer:
Heet van de pers, echter in het Duits:
Limitiertes Editionsmodell der BMW R 1200 ST. Hochwertige Ausstattung inbegriffen.
10.01.2007
Limitiertes Editionsmodell der BMW R 1200 ST
Hochwertige Ausstattung inbegriffen.
München. Ab sofort wird die BMW R 1200 ST in den Farben Nachtschwarz uni und titansilber metallic als Edition Modell angeboten. Die Sonderauflage der 110 PS starken Boxer-Maschine mit dem unverwechselbaren Design wird auf 500 Einheiten limitiert. Eine verchromte Auspuffanlage, ESA-Fahrwerk, Heizgriffe, Bordcomputer, Hauptständer und Gepäckbrücke gehören ebenso zum Lieferumfang wie die neuentwickelte Reifendruck-Kontrolle RDC und die Antischlupf-Regelung ASC. Selbstverständlich ist auch das neue Integral ABS II an Bord. Während sich der ursprüngliche Fahrzeugpreis auf 16.050 Euro beläuft, wird das hochkarätig ausgestattete Edition Modell für 15.195 Euro beim Händler stehen.
Pressefotos der R 1200 ST Edition finden Sie auch im BMW Pressclub zum Herunterladen unter der Internetadresse: http://www.press.bmwgroup.com
Limitiertes Editionsmodell der BMW R 1200 ST. Hochwertige Ausstattung inbegriffen.
10.01.2007
Limitiertes Editionsmodell der BMW R 1200 ST
Hochwertige Ausstattung inbegriffen.
München. Ab sofort wird die BMW R 1200 ST in den Farben Nachtschwarz uni und titansilber metallic als Edition Modell angeboten. Die Sonderauflage der 110 PS starken Boxer-Maschine mit dem unverwechselbaren Design wird auf 500 Einheiten limitiert. Eine verchromte Auspuffanlage, ESA-Fahrwerk, Heizgriffe, Bordcomputer, Hauptständer und Gepäckbrücke gehören ebenso zum Lieferumfang wie die neuentwickelte Reifendruck-Kontrolle RDC und die Antischlupf-Regelung ASC. Selbstverständlich ist auch das neue Integral ABS II an Bord. Während sich der ursprüngliche Fahrzeugpreis auf 16.050 Euro beläuft, wird das hochkarätig ausgestattete Edition Modell für 15.195 Euro beim Händler stehen.
Pressefotos der R 1200 ST Edition finden Sie auch im BMW Pressclub zum Herunterladen unter der Internetadresse: http://www.press.bmwgroup.com
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
-
Iron Gonzo
klinkt ook intersant
ik heb geregistreerd
THX
ik heb geregistreerd
THX
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Hoi Gonzo,
De ST doet het in de verkoop niet zo goed, vandaar al die acties. Als je je RS toch niet kan inruilen, dan zou je eens kunnen kijken op http://www.mobile.de voor een recente 2e handse, de prijzen liggen in Duitsland een stuk lager, en er is meer keus. Hoe dan ook, suc6 !
De ST doet het in de verkoop niet zo goed, vandaar al die acties. Als je je RS toch niet kan inruilen, dan zou je eens kunnen kijken op http://www.mobile.de voor een recente 2e handse, de prijzen liggen in Duitsland een stuk lager, en er is meer keus. Hoe dan ook, suc6 !
Met een bikersgroet,
Toedel
(165.000km op R1200GS).
Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
Toedel
(165.000km op R1200GS).
Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
-
Iron Gonzo
is inderdaad goedkoperToedel schreef:Hoi Gonzo,
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Iron Gonzo
tja dat weet ik nietGSven schreef:Maar moet je geen 6000 km en x maanden hebben om goekoop te kunnen importeren? Deze heeft er maar 2.500km
een vraagje voor de experts
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Iron Gonzo
Johny schreef:Hallo Bart,
Ik heb reeds een aantal motoren in Duitsland gekocht en ingevoerd en kan je wegwijs maken.
Wat betreft papieren:
Een duitsinschrijfbewijs dat moet AFGEMELD zijn(zeer belangrijk)
Een europeesgelijkvormigheisattest (EWG)
Een faktuur
Het voertuig moet min zes maand oud en zes duizend km hebben anders betaal je 21% BTW bij de invoer.
Met deze drie papieren ga je naar een douanekantoor deze mensen leveren dan een vignet 705 af die je nodig hebt voor de inschrijving.
Dan heb je de keuze ofwel een afspraak te maken bij de Belgische invoerder(100euro) of al de documenten naar het ministerie te sturen en deze leveren dan (gratis) een vignet voor inschrijving af.
zal eventueel daar wat km moeten rondbollen dan
of eventueel aan de PC leggen en ze er laten bij plaatsen
in februari moet ik naar Bonn voor een zwemwedstrijd van 3 dagen voor mijn oudste zoon
zal eens binnenspringen in Aachen en gaan kijken
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
®win
- Contacteer:
In dit geval betaal je dan maar 2% meer (= ca. € 180,-). In de advertentie van Kohl staat nl. MwSt ausweisbar.IRON GONZO schreef:Johny schreef:Hallo Bart,
Ik heb reeds een aantal motoren in Duitsland gekocht en ingevoerd en kan je wegwijs maken.
Wat betreft papieren:
Een duitsinschrijfbewijs dat moet AFGEMELD zijn(zeer belangrijk)
Een europeesgelijkvormigheisattest (EWG)
Een faktuur
Het voertuig moet min zes maand oud en zes duizend km hebben anders betaal je 21% BTW bij de invoer.
Met deze drie papieren ga je naar een douanekantoor deze mensen leveren dan een vignet 705 af die je nodig hebt voor de inschrijving.
Dan heb je de keuze ofwel een afspraak te maken bij de Belgische invoerder(100euro) of al de documenten naar het ministerie te sturen en deze leveren dan (gratis) een vignet voor inschrijving af.
Groet,
Erwin
Erwin
-
Iron Gonzo
nog steeds geen fotos®win schreef:De foto's zijn nog niet geplaatst in de Pressclub, maar dat zal wel binnenkort gebeuren.
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
®win
- Contacteer:
Ga naar http://www.bmw-motorrad.de en stel je motor samen in de bike-configurator. Deze twee kleuren zijn daar momenteel de enige mogelijke voor de ST. Standaard kom je op de opties als genoemd in het persbericht.IRON GONZO schreef:nog steeds geen fotos®win schreef:De foto's zijn nog niet geplaatst in de Pressclub, maar dat zal wel binnenkort gebeuren.
Groet,
Erwin
Erwin
-
Iron Gonzo

ziet er ook bloedmooi uit
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Iron Gonzo
tja ik vind dat juist prachtigRelax schreef:Idd. Héél erg mooi, maar 'k zou iets doen aan't voorlicht. Aftermarked??
op de 1ste pagina staat zo een aftermarket product en dat vind ik op niets trekken
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Relax
't Is ni omdat er ééntje op niks trekt, dat ze allemaal op niks trekken hé, pipo.IRON GONZO schreef:tja ik vind dat juist prachtigRelax schreef:Idd. Héél erg mooi, maar 'k zou iets doen aan't voorlicht. Aftermarked??![]()
op de 1ste pagina staat zo een aftermarket product en dat vind ik op niets trekken
Maar als jij het licht net zo mooi vindt...dat is toch 't belangrijkste?
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
Iron Gonzo
heb jij al andere modellen aftermarket gezien?Relax schreef:'t Is ni omdat er ééntje op niks trekt, dat ze allemaal op niks trekken hé, pipo.IRON GONZO schreef:tja ik vind dat juist prachtigRelax schreef:Idd. Héél erg mooi, maar 'k zou iets doen aan't voorlicht. Aftermarked??![]()
Maar als jij het licht net zo mooi vindt...dat is toch 't belangrijkste?
in dat zwart ziet en springt die koplamp er beter uit dan op het zilverkleurig model
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE