Storing uitleze k1200RS
Moderator: GVN
Storing uitleze k1200RS
Wie weet of het mogelijk is om zelf de storing uit te lezen van een K1200RS?
lees hier eens, hier staat er wat bruikbaars op, ook voor een 1200RS.
Daar de K1200 niet is voorzien van een ABS schakelaar is de resetprocedure hier iets anders. De diagnose stekker bevindt zich hier echter boven het luchtfilter.
wel eerst motor een beetje slopen.
Daar de K1200 niet is voorzien van een ABS schakelaar is de resetprocedure hier iets anders. De diagnose stekker bevindt zich hier echter boven het luchtfilter.
wel eerst motor een beetje slopen.
K100 RS 16v
Nee helaas. Ik heb dit kastje al helemaal gebouwd maar toen ik de motor kaal had gemaakt kon ik geen diagnosestekker vinden boven het luchtfilter. Ook heb ik contact gehad met Bert Meijerink zelf maar die had geen ervaring met K1200. Mijn vermoeden is dat de diagnosestekker links achter onder de buddy zit. Het is een grote ronde stekker met meerdere aansluitingen. Ik heb alleen mijn twijfels of ik deze wel zelf kan uitlezen.

nummer 7 is een dop die op je diagnose stekker zou zitten, herinner mij zoiets ergens onder het zadel.
ook geen ervaring mee, als je het niet vertrouwt eens naar de dealer gaan zeker.
edit:schiet mij te binnen dat ik van dat type ne manual heb, zal es kijken.
Laatst gewijzigd door jerre op 13 jan 2007, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
K100 RS 16v
Allgemeine Hinweise
Fahrzeug auf Hebebühne schieben (a00.21)
00 00 BMW MoDiTeC-Fehlerspeicher
auslesen
(Inspektion I, II, III, IV)
• Sitzbank abnehmen.
• BMW MoDiTeC an Diagnosestecker anschließen.
• Alle Fehlerspeicher auslesen.
• Ggf. angegebene Reparaturmaßnahmen durchführen.
jep onder 't zadel.dealer kan blijkbaar vanalles uitlezen, tot het programmeren van het aantal liters reserve toe...fijn zo'n rijdende pc
Fahrzeug auf Hebebühne schieben (a00.21)
00 00 BMW MoDiTeC-Fehlerspeicher
auslesen
(Inspektion I, II, III, IV)
• Sitzbank abnehmen.
• BMW MoDiTeC an Diagnosestecker anschließen.
• Alle Fehlerspeicher auslesen.
• Ggf. angegebene Reparaturmaßnahmen durchführen.
jep onder 't zadel.dealer kan blijkbaar vanalles uitlezen, tot het programmeren van het aantal liters reserve toe...fijn zo'n rijdende pc
K100 RS 16v