Alarmkastje defect en nu..??
Moderator: GVN
Alarmkastje defect en nu..??
Beste BMW(motor)-fans,
Sinds kort is een van mijn alarmkastjes defect geraakt van mijn R850RT(kastje waarmee je het alarm bediend). Het reageert niet meer als ik op de knoppen druk. Batterij reeds vervangen maar heeft helaas niets opgeleverd. Zelfs mee naar een plaatselijk motorzaak geweest, maar deze wisten het ook niet. Weten jullie misschien wat ik hiermee moet, heb al begrepen dat je gewoon een nieuwe kunt bestellen. Alle papieren van het alarmsysteem heb ik nog. Heeft iemand hier van jullie ervaring mee hoe dat precies gaat, het gaat om een Spyball alarm!!
Weten jullie ook misschien hoeveel een kastje ongeveer gaat kosten dan??
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Gegroet,
Armando
Sinds kort is een van mijn alarmkastjes defect geraakt van mijn R850RT(kastje waarmee je het alarm bediend). Het reageert niet meer als ik op de knoppen druk. Batterij reeds vervangen maar heeft helaas niets opgeleverd. Zelfs mee naar een plaatselijk motorzaak geweest, maar deze wisten het ook niet. Weten jullie misschien wat ik hiermee moet, heb al begrepen dat je gewoon een nieuwe kunt bestellen. Alle papieren van het alarmsysteem heb ik nog. Heeft iemand hier van jullie ervaring mee hoe dat precies gaat, het gaat om een Spyball alarm!!
Weten jullie ook misschien hoeveel een kastje ongeveer gaat kosten dan??
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Gegroet,
Armando
-
Iron Gonzo
als je alle papieren en gegevens hebt van dat kastje
zou ik contact nemen met de leverancier
ben je zeker dat het de ontvanger niet is dat defect is inplaats van het kastje?
zou ik contact nemen met de leverancier
ben je zeker dat het de ontvanger niet is dat defect is inplaats van het kastje?
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
mij staat erger te wachten denk ik , tenzij iemand hier hulp kan bieden ?
ik heb helemaal geen papieren van het alarm (moto tweedehands gekocht)
Mijn afstandsbediening doet het goed maar als dat ding het begeeft ....?
Alarm van META , blijkbaar indertijd geplaatst bij BMW OTTO in Brussel maar die zeggen NIEUW ALARM !
Iemand ervaring hiermee?
greats
Philippe
ik heb helemaal geen papieren van het alarm (moto tweedehands gekocht)
Mijn afstandsbediening doet het goed maar als dat ding het begeeft ....?
Alarm van META , blijkbaar indertijd geplaatst bij BMW OTTO in Brussel maar die zeggen NIEUW ALARM !
Iemand ervaring hiermee?
greats
Philippe
K1 en K1200RS
altijd te vinden voor een ritje
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Over de beschikbaarheid en de eventusele procedure van Spyball ga ik me niet uitlaten.K-lover schreef:Alarm van META , blijkbaar indertijd geplaatst bij BMW OTTO in Brussel maar die zeggen NIEUW ALARM !
Over Meta : dat alarm wordt nog steeds zonder problemen geleverd en geïnstalleerd. Afstandsbedieningen zijn zonder problemen (wel tegen betaling
Let wel, het alamr onthoudt enkel de twee laatst gebruikte bedieningen.
In dit geval, het eerste voor de leer-modus en de nieuwe, mocht je een derde thuis liggen hebben, zal die het alarm niet meer kunnen bedienen.
GSven 
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT

ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
-
Synchro Bob
- Contacteer:
bedankt mannen voor de info.
kan er iemand me ook zeggen waar ik best terecht kan ( ben van het Leuvense) om twee nieuwe Meta afstandsbedieningen te kopen en weet er iemand wat zo'n afstandsbediening ongeveer kost ?
Philippe
kan er iemand me ook zeggen waar ik best terecht kan ( ben van het Leuvense) om twee nieuwe Meta afstandsbedieningen te kopen en weet er iemand wat zo'n afstandsbediening ongeveer kost ?
Philippe
K1 en K1200RS
ter info: afst.bediening van origineel bmw-alarm kost ongeveer 40€K-lover schreef:bedankt mannen voor de info.
Philippe
veel succes der mee
hon four750-yam xs1100-yam venture 1300-r1100rt-k1200lt-r1200rt'05-r1200rt'09-K1600gtl-R1250RT (Tft)