HANDLEIDING R1200RT
Moderator: GVN
-
gooikenaar
HANDLEIDING R1200RT
Ik ben op zoek naar een nederlandstalig instructieboekje voor de R1200RT (model2005). Ik heb deze moto net 2dehands gekocht maar er zat enkel een franstalig instructieboekje bij.
Waar kan ik een nederlandstalig vinden, downloaden?
Lieven
Lieven
-
Iron Gonzo
hallo wreed wel gekomen hier op het forum en dikke proficiat met uw RTgooikenaar
we zullen eens zoeken of dat al terug te vinden is op het net zo een instructieboekje
ik denk dat het nog moeilijk zal zijn
anders zijn er mischien kandidaten die dat wel willen kopieren
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Triker
Re: HANDLEIDING R1200RT
Bel eens naar een BMW dealer in de buurt, misschien hebben ze nog een op overschot en willen ze je der wel mee helpen?gooikenaar schreef:Ik ben op zoek naar een nederlandstalig instructieboekje voor de R1200RT (model2005). Ik heb deze moto net 2dehands gekocht maar er zat enkel een franstalig instructieboekje bij.
Lieven
-
Kris1200RT
-
Boskrabber
Re: HANDLEIDING R1200RT
Bij de meeste dealers kunt u het krijgen tegen betaling en zullen ze het voor u een exemplaar bestellen.PierreRT schreef: Bel eens naar een BMW dealer in de buurt, misschien hebben ze nog een op overschot en willen ze je der wel mee helpen?
Ik heb ook mijn nederlandse versie moeten betalen, want dat duits was voor niet te begrijpen.
R1200RT
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
-
Boskrabber
Ik heb daar vorige zomer ook naar gezocht, het mijne was in het duits, en niets gevonden. Heb dan maar een origineel nederlandstalig gekocht.Francis schreef:Maar zou da nu nergens in pdf-ke te vinden zijn ..?...?...?....?...?..?
Al wat ik vond op het internet, waren anderen die ook op zoek waren naar een nederlandstalig exemplaar.
R1200RT
-
Francis
- Contacteer:
Wel mijn r12rt manual is in het nederlands, al neemt dat niet weg dat ik wat graag een pdf formaat zou weten te waarderen he, waar ik trouwens ook uitgebreid naar gezocht heb .. 
Francis, r12rt
Teekitiesie iedereen, want dat doe ik ook
Microsoft is not the answer, microsoft is the question.
My answer is NO !
Teekitiesie iedereen, want dat doe ik ook
Microsoft is not the answer, microsoft is the question.
My answer is NO !