OK als ik je de coordinaten doorstuur van de betere frituristen in Lier?
Ludo
Moderator: GVN
Absoluut geen slecht gedacht, maar wat wij vooral missen is een lijst van leuke terrasjes met parking voor motor (liefst in't zicht van't baasje) voor in de zomer. Vooral 's zondags blijken zo'n ideale stopplaatsjes moeilijker te vinden dan je denkt. Op de markt van iets grotere stadjes lukt dat meestal nog wel (Lier, Bree, Hoei, La Roche, Hulst .....), maar gewoon ergens ten velde onderweg .....Schalkseruiter® schreef:tis mss onnozel maar als ik ga toeren durft er dikwijls een goei fritje tussenkomen....heeft er mss iemand een poi-lijstje van friterie's??of voelt er iemand zich geroepen om dit te maken??MC-Donalds en Quick---->geen intresse voor,op restaurant ook ni.degene die dit voor mij kan realiseren trakteer ik op ene me stoofvlees![]()
![]()
Schalkse®

Geert Hp2Adv en xtz660 in wordinghanzi panzi zal blij zijnJüRgen schreef:Om nog maar te zwijgen van al die "kiekekraampjes" op zondag... het water loopt bijna uit den helm dan...![]()
Ze zeggen het zelf, dus zal het wel waar zijn: de "Number One" natuurlijk.Fox30 schreef:Beste Frituur van heel Antwerpen:

't Ja da kunnen er veel zijn, maar mijn laatste gok is die op de Klein Tunnelplaats (afstand klopt in ieder geval !)Fox30 schreef:Je bent er niet ver vandaan (819m in vogelvlucht):