Filmpje over filteren:
File: http://www.motorxperience.tv/toontext.asp?id=13361
Zeer goede website met veel filmpjes over veiligheid,
een absolute aanrader voor iedereen !!!
Algemeen overzicht:
http://www.motorxperience.tv/veiligheid.asp
Filteren...
Moderator: GVN
-
Boskrabber
Als fervente spiegelkijker in de auto word ik toch steeds verrast door het plots opduiken van een motorfiets naast mij. Ik verschiet mij gewoonlijk ne bult als daar opeens een motor voorbij komt en ik had nog maar juist in de spiegel gekeken.
Ik heb al met de motor al tussendoor de files gereden, maar ik doe het voorzichtig en niet altijd, met de gedachte hoe ik mij voelde als ik zelf in de auto zat.
Ik heb al met de motor al tussendoor de files gereden, maar ik doe het voorzichtig en niet altijd, met de gedachte hoe ik mij voelde als ik zelf in de auto zat.
R1200RT
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
-
bmwfreakske
Vandaag boete gekregen,175 pleuros voor de staatskasbmwfreakske schreef:Yep,vermoedelijk(ik denk zeker)zware overtredingPvde schreef:Yep,
bmwfreakske, ik doe dat daar dagelijks ook altijd en tot op heden nog nooit problemen gehad
Als de auto's voor de rotonde staan aan te schuiven rij ik via de linkerstrook tot aan de rotonde![]()
Je hebt toch geen PV aan uw broek![]()
Houdoe
Andalousie 09/2018
Heb in de tips&tricks categorie een goedkope oplossing gezien betreffende het gebruik van fietsled-verlichting als mistlicht achteraan.
Om de zichtbaarheid tijdens het filteren te vergroten denk ik aan een gelijkaardige oplossing van een wit led-lampje in flashing mode te installeren. Wat ik dan kan inschakelen wanneer ik tussen een file rijd. Wat zegt de wetgever hierover? Is dit toegelaten of kan ik dit idee verticaal klasseren?
Rij voor woon-werk verkeer met een C1 en kan de led-verlichting makkelijk achter de voorruit bovenop het dashboard plaatsen.
Om de zichtbaarheid tijdens het filteren te vergroten denk ik aan een gelijkaardige oplossing van een wit led-lampje in flashing mode te installeren. Wat ik dan kan inschakelen wanneer ik tussen een file rijd. Wat zegt de wetgever hierover? Is dit toegelaten of kan ik dit idee verticaal klasseren?
Rij voor woon-werk verkeer met een C1 en kan de led-verlichting makkelijk achter de voorruit bovenop het dashboard plaatsen.
BMW C1 Family Yellow-Silver