Bikermeeting 2007
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Bikermeeting 2007
Collega's,ik ga dit jaar voor de 4de maal naar Garmisch.
Vorige keren steeds over de saaie autostrade(kwestie van er rap te zijn)
Zou deze keer wat meer willen genieten en de ritten opsplitsen in 2dagen.
Ik hoop dat jullie mij een waslijst van dingen , passen en schoon banen ed. willen doorgeven die ik zeker moet gedaan hebben.Eventueel eerder gereden route ofzo. bezit garmin.
Bedankt op voorhand.
Wim
Vorige keren steeds over de saaie autostrade(kwestie van er rap te zijn)
Zou deze keer wat meer willen genieten en de ritten opsplitsen in 2dagen.
Ik hoop dat jullie mij een waslijst van dingen , passen en schoon banen ed. willen doorgeven die ik zeker moet gedaan hebben.Eventueel eerder gereden route ofzo. bezit garmin.
Bedankt op voorhand.
Wim
-
Boskrabber
-
Triker
-
Iron Gonzo
hihiGonzo schreef:Sorry,nic name is gonzo maar voornaam is wim.
Heb uit gewoonte met voornaam afgesloten.
ik vind dat wel tof dat ze hier al verwarren
PS: tis nen olander he
-Bart- (dat is mijn voornaam)
het lijkt mij wel een leuk gegeven om via kleine baantjes naar daar te rijden
heb je zelf al eens met mapsource gekeken wat de mogelijkheden zijn om ginder te geraken via kleine baantje
heb je bepaalde stopplaatsen dat je zeker zou willen aandoen tijdens de trip
wie weet zijn er hier nog die hetzelfde gedacht hebben en dan kan je eventeel eens samenkomen om dingen te bespreken en dan samen te rijden
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Oké Bartje, ik weet wel dat bartje ,Wim ,Gonzo en èèzere Gonzo niet een en dezelfde is, maar ik wou dat gewoon even weten hoe het in elkaar stak
.
Wat ik Wim wel aan kan raden om de Schwartzwalder Hochstrasse in de route op te nemen van Baden-Baden naar Freudenstadt. Heel mooi stukje.
grtjs vutteRT
Wat ik Wim wel aan kan raden om de Schwartzwalder Hochstrasse in de route op te nemen van Baden-Baden naar Freudenstadt. Heel mooi stukje.
grtjs vutteRT
Vele wegen leiden naar.......de mooiste plekjes
@ Gonzo: ik heb me ingeschreven voor de Weissenseetrip (sep).
Ligt ongeveer 1100 km van hier. Ik heb echter geen zin om dat op één dag langs autostrade af te haspelen. Dus vertrek ik gewoon een dagje vroeger en ga langs kleinere wegen naar ginds. Via Ardennen en Zwarte Woud oa. Onderweg slaap ik bij een vriend aan de Bodensee. En dan verder via de Alpen naar Weissensee. Dus neem gewoon je kaart erbij en stippel het uit. Of via Map Source kan ook naar het schijnt (ik heb wel gps gekocht maar ken er geen ballen van). Gewoon doen man. Ginder zijn alle wegen de moeite.
Ligt ongeveer 1100 km van hier. Ik heb echter geen zin om dat op één dag langs autostrade af te haspelen. Dus vertrek ik gewoon een dagje vroeger en ga langs kleinere wegen naar ginds. Via Ardennen en Zwarte Woud oa. Onderweg slaap ik bij een vriend aan de Bodensee. En dan verder via de Alpen naar Weissensee. Dus neem gewoon je kaart erbij en stippel het uit. Of via Map Source kan ook naar het schijnt (ik heb wel gps gekocht maar ken er geen ballen van). Gewoon doen man. Ginder zijn alle wegen de moeite.
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
To all,
Oké,bedankt mannen.Ik dacht inderdaad om het ook ongeveer zo te doen.
Dacht alleen dat er misschien echt toffe stukken waren die je indien mogelijk moet meepakken.Je komt er ook niet elke week hé.
Den B500 in 't zwarte woud is er al zo eentje. Misschien ligt er nog een minder bekend colleke of zo?
See you
Oké,bedankt mannen.Ik dacht inderdaad om het ook ongeveer zo te doen.
Dacht alleen dat er misschien echt toffe stukken waren die je indien mogelijk moet meepakken.Je komt er ook niet elke week hé.
Den B500 in 't zwarte woud is er al zo eentje. Misschien ligt er nog een minder bekend colleke of zo?
See you