Ruit op maat

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
hvandrunen

Ruit op maat

Bericht door hvandrunen »

Regelmatig lees ik hier en op andere forums dat mensen problemen hebben met de ruit op hun motor.(Lawaai vacuum etc)

Schurgers Design heeft een upgrade-set voor het oude GT-model waarvan ik in de veronderstelling was dat deze alleen compleet te krijgen was.
Omdat ik nogal wat last van wind had op mijn gt ben ik zo brutaal geweest om Schurgers zelf op te bellen met de vraag of de ruit dan toch echt niet los te verkrijgen is. En gelukkig was het antwoord “ja”.

Ik ben bijzonder vriendelijk te woord gestaan. Ze hebben daar zelfs een demofiets met hun hele set erop waar je op mag rijden. Ze hebben ook demoruiten die ze op je eigen fiets plaatsen en dan mee kunt proefrijden.
Ook het stuur is los verkrijgbaar.
De losse ruit kost incl bevestigingsmaterialen 265 euro incl btw.

Vandaag ben ik bij Schurgers geweest voor een hogere ruit voor mijn GT.
Bijzonder aangenaam ontvangen. De ruiten zijn in diverse hoogten, flip-up-vormen etc. verkrijgbaar.
Layoutvormen geen probleem, worden naar wens gemaakt

De ruit waar ik mee proefgereden heb was goed maar te bol waardoor hij in de laagste stand tegen de kuip aankwam.
Geen probleem……….even in het magazijn een andere pakken en dan snijden we een andere die platter is……..

Problemen met je huidige ruit?
Een bezoekje aan Schurgers zal zeker tot een goed resultaat leiden.
Wel bellen van te voren!!

http://www.schurgersdesign.com/
K1200gt 2003 titansilber
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

En waar mag Bennebroekerdijk wel zijn :?: :?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Relax

Bericht door Relax »

I respect your opinion. But I don't give shit.
Plaats reactie