Hornig-produkten bestellen

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

WimLT
Contacteer:

Hornig-produkten bestellen

Bericht door WimLT »

Heeft er iemand ervaring met het bestellen van Hornig-produkten:

http://www.motorradzubehoer-hornig.de/

Ik veronderstel dat dit alleen on-line kan, of kan dit ook via de dealers :?:

Leveringstermijn :?:
Verzendingskosten :?:
Kwaliteit van de produkten :?:

Ik heb daar namelijk weeral een paar leuke hebbedingetjes gezien :roll: :oops:

Afbeelding

Chromé ringen voor Km/h-teller en Toerenteller + kapje lichtversteller en reset knop (is op deze foto niet gepimpt)

Lijken mij de ietwat saaie cockpit tof te pimpen 8)
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Ik heb daar al een paar spullen online besteld en zonder problemen binnen de 2 weken geleverd.
De kwaliteit is Duits, dus volgens TUV normen :wink:
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Als ik me correct herinner heb ik daar mijn stuurverhogers gekocht.
Bij mij is alles correct en snel verlopen. :D
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Xavier schreef:Als ik me correct herinner heb ik daar mijn stuurverhogers gekocht.
Dat zou best kunnen, want die had ik daar ook direct gespot. Nu op de RT voor mij niet meer van toepassing :roll:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Fox30

Re: Hornig-produkten bestellen

Bericht door Fox30 »

BiemeRT schreef:Heeft er iemand ervaring met het bestellen van Hornig-produkten:
Ik veronderstel dat dit alleen on-line kan, of kan dit ook via de dealers :?:

Ik heb daar namelijk weeral een paar leuke hebbedingetjes gezien :roll: :oops:
8)
BiemerRT,
Als je een bestelling wil plaatsen, wil ik de verzendkosten met je delen.
Ik wil nl al lang zo een afdekdopje voor in het achterwiel van een RT bij hen bestellen, maar vrees dat de verzendkosten even groot zijn als het dopje.
In hun katalogus staat het omschreven als:
Rear Wheel center lug cover.
31.8 mm diameter anodized
12mm deep
18.90 eur
art 0-303-1

Je kan op hun site ook een CD bestellen met hun katalogus. wordt gewoon naar je thuis gestuurd.
Je kan de Cd ook bij mij komen halen voor een kopie.
Brasschaat - St-Job is niet zo ver
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Fox30 schreef:Als je een bestelling wil plaatsen, wil ik de verzendkosten met je delen.Ik wil nl al lang zo een afdekdopje voor in het achterwiel van een RT bij hen bestellen, maar vrees dat de verzendkosten even groot zijn als het dopje.Brasschaat - St-Job is niet zo ver
Weet je wat: ik plaats de bestelling (ook jouw item) we spliten de verzendkosten en terwijl jij jouw item komt ophalen bij mij, breng je gelijk de CD mee :wink: .

Wat denk je :?: :wink:

Fox30

Bericht door Fox30 »

BiemeRT schreef:
Fox30 schreef:Als je een bestelling wil plaatsen, wil ik de verzendkosten met je delen.Ik wil nl al lang zo een afdekdopje voor in het achterwiel van een RT bij hen bestellen, maar vrees dat de verzendkosten even groot zijn als het dopje.Brasschaat - St-Job is niet zo ver
Weet je wat: ik plaats de bestelling (ook jouw item) we spliten de verzendkosten en terwijl jij jouw item komt ophalen bij mij, breng je gelijk de CD mee :wink: .

Wat denk je :?: :wink:
Perfect idee! Doen we zo
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

OKE

First thing tomorrow 8)

Relax

Bericht door Relax »

Pimpen kan je ook met blauw neon. Onderaan. HeAvY.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

En met gesinterde blokken. Sorry, off topic :oops:
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Relax schreef:Pimpen kan je ook met blauw neon. Onderaan. HeAvY.
Heb ik al :roll:
Xavier schreef:En met gesinterde blokken.
En moest ik weten wat dat is, zou ik het ook al hebben :shock: :lol: :lol:

WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Fox30 schreef:Perfect idee! Doen we zo
Ik ga dinsdag eens eerst naar Selbach in Lier bellen om te horen of ik die Hornig produkten ook niet via hen kan bestellen. Dan betalen we nog minder of helemaal géén verzendingskosten :wink:

de Ron

Bericht door de Ron »

Fox30 , hetgene je wil bestellen is dat een afsluitdop (met BMW logo)voor het centrum achterwiel van een 1150RT ??
Indien wel, heb ik ook interesse, indien er dan verzendkosten zijn kunnen we ze zelfs door 3 delen !
Zou zelfs nog een afsluitbaar dopje willen voor de olievulopening.... Moet het item dan eens opzoeken , heb geen idee wat het kost en wat de bestelnummer is.
R1150RT van 2003, betrouwbaar beestje. Nu een 1200RT, hopelijk een even betrouwbaar beestje !
de Ron

Bericht door de Ron »

voor de afsluitbare olievuldop volgens mij bestelnr.0030, prijs : 18 E. Moet nog wel eens zien of eventueel Wunderlich niet interessanter is.
R1150RT van 2003, betrouwbaar beestje. Nu een 1200RT, hopelijk een even betrouwbaar beestje !
Fox30

Bericht door Fox30 »

de Ron schreef:Fox30 , hetgene je wil bestellen is dat een afsluitdop (met BMW logo)voor het centrum achterwiel van een 1150RT ??
Indien wel, heb ik ook interesse, indien er dan verzendkosten zijn kunnen we ze zelfs door 3 delen !
Zou zelfs nog een afsluitbaar dopje willen voor de olievulopening.... Moet het item dan eens opzoeken , heb geen idee wat het kost en wat de bestelnummer is.
kijk even in je mailbox: 2 mails
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

de Ron schreef:Fox30 , hetgene je wil bestellen is dat een afsluitdop (met BMW logo)voor het centrum achterwiel van een 1150RT ??
Ja, ik vond dat ook wel mooi (alhoewel ik wel héééél diep moet bukken om het te kunnen zien :shock: en ik daarom nog twijfel of ik dit voor mezelf ook wel zou bestellen 8) ). Als niemand het ziet, wat is dan het nut :? :cry:

Ik zal nog even wachten met de bestelling (zeker tot dinsdag dus), maar laat mij weten wat jij eventueel wil (of niet) van Hornig, hé de Ron :?

En besteld is besteld en wordt achteraf ook afgehaald en betaald, hé mannen ! Ah, dan is't goe :wink:

pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
HIER zie je een aantal artikelen die ik bij HORNIG besteld heb :wink:
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Ik lees op de site bij verzendingskosten voor Europa:

Afbeelding

0 € => 29,99 € = 4,90 € verzendkosten
30 € => 250 € = 15 € verzendkosten

Dat komt omdat de zending vanaf 30 € verzekerd zou zijn (schade, verlies, ...). Dus ofwel ineens een grooooote bestelling zetten ofwel 3 kleinere, maar die zijn dan NIET verzekerd :cry:

Fox30

Verzendkosten beslissen

Bericht door Fox30 »

BiemeRT schreef:Ik lees op de site bij verzendingskosten voor Europa:

Afbeelding

0 € => 29,99 € = 4,90 € verzendkosten
30 € => 250 € = 15 € verzendkosten

Dat komt omdat de zending vanaf 30 € verzekerd zou zijn (schade, verlies, ...). Dus ofwel ineens een grooooote bestelling zetten ofwel 3 kleinere, maar die zijn dan NIET verzekerd :cry:
@BeemeRT,
Wat wens jij te bestellen?Aan welk bedrag had jij gedacht?
't is maar dat we de juiste keuze maken.
verzekeren hoeft voor mij niet.
Als we onder de 90 euro blijven, ben ik akkoord met drie bestellingen en kunnen we beter ieder zelf onze spullen bestellen.
Als we boven de 90 euro uitkomen is de verzekerde besteling de goedkoopste.
Er is hier nog iemand die de wieldoppen wil. Zijn Nickname is "de Ron". Hij zou een dezer dagen nakijken welke maat.
Mochten we der net niet geraken, bestel ik ook de oliefiltersleutel bij. Blz 173, 9.95 eur
de Ron

Bericht door de Ron »

hier ben ik al, heb even gezien naar de opening in het achterwiel. Is moeilijk te meten maar ik denk dat 31,8 mm in de goede richting zit zoals bij FOX30.
BiemeRT, als je wat wil bestellen, heb ik interesse in :
- 1 "rear wheel center lug", anodized, doormeter 31,8 mm, diepte 12mm
art. 0303-1 (18,90 euro)
-1 afsluitbare olievuldop : art. 0030 (18 euro)
- koper afdichtingen : 2 x art. 1854013 = 1 euro
2 x art. 1854014 = 1 euro

Alles samen volgens mij 38,90 euro (zonder verzendkosten)
Indien iets niet duidelijk ben ik te bereiken via de PM, mail : ronald.govaerts@telenet.be of 0478.640.880
groeten ! :wink:
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Ik heb zelf een bestelling van 63,60 €. Als ik mijn bedrag alleen al bij de Ron zijn bestelling zet komen we al dik boven de 90 € uit !!!

Het moet inderdaad on-line gebeuren, want Selbach bestelt alleen bij Wunderlich.

Voor de Ron dus dit:

- 1 "rear wheel center lug", anodized, doormeter 31,8 mm, diepte 12mm art. 0303-1 (18,90 euro)
- 1 afsluitbare olievuldop : art. 0030 (18 euro)
- koper afdichtingen : 2 x art. 1854013 = 1 euro
- 2 x art. 1854014 = 1 euro

Voor Fox30 dus dit:

- 1 "rear wheel center lug", anodized, doormeter 31,8 mm, diepte 12mm art. 0303-1 (18,90 euro)

Als jullie dit nu nog een allerlaatste keer bevestigen, zet ik de volledige bestelling en betalen we elks 5 € verzendigskosten :wink:

de Ron

Bericht door de Ron »

BiemeRT : je hebt PM
Fox30

Bericht door Fox30 »

BiemeRT : je hebt PM
erictdm

Bericht door erictdm »

beste, ik zou graag een achterscherm voor GS1200 bestellen bij Hornig, vermits ik bij Selbach hiervoor niet terecht kan , zou ik indien mogelijk graag met jullie meedoen.
Ik woon in Kapellen. (Antw)
Het artikel is als volgt:

Rear Hugger
Einzelpreis:
Preis aller Teile: € 199,90
€ 199,90

Indien ik nog mee zou kunnen doen, :D :D :D

alvast bedankt.....
if cycling was easy, they would call it f**tb*ll.

http://www.basfmotorvrienden.be
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

erictdm schreef:Indien ik nog mee zou kunnen doen, :D :D :D
Jammer maar helaas :cry: Ik heb gisteravond om ±18h00 de bestelling geplaatst. Maar als je voor een bedrag van 199 € moet bestellen, dan vallen die 15 € verzendingskosten nog mee, vind ik. Wij gedriën,hadden elk een kleine bestelling en dan nog 15 € elk moeten bijbetalen, is er wel wat over :evil:

De bestelling plaatsen op de site is niet moeilijk. Het belangrijkste is dat je het juiste bestelnummer hebt en ingeeft. Dan naar de kassa, even registreren, bestelling doorsturen en dan krijg je een mail met hun gegevens zodat je gewoon met een overschrijving kan betalen (Vorkasse).

Hoe het verder gaat kan ik je pas binnen 1 a 2 weken vertellen :wink:

Plaats reactie