Chris ook en de rest van de crew ook. Altijd een suppervriendelijk onthaal en prima mechaniekers in de garage. Maar nu ga ik stoppen met stoefen of de mods gaan nog denken dat ik er aandelen heb en dan is dit sluikreclame, héPierreRT schreef:Trouwens heb ik een zeer goede ervaring gehad met de Luc van Selbach te Lier. Prima gast.
prijs negotiatie BMW
Moderator: GVN
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

de kogel is door de kerk.
de kogel is door de kerk, heb vandaag een R1200S besteld by Meeuwsen in Meerhout, binnen een paar weken heb ik hem, alvast allemaal bedankt voor de feedback.
Uiteindelijk 4 procent + 2 jaar extra garantie en ABS actie gratis, al bij al leek me dat niet slecht.
R1200S zwart
Ohlins vering
ABS
verw. Handv.
Brede achtervelg
Alarm
En ik hoop er nog veel plezier aan te hebben,
Tot binnenkort ergens te velde.
Frakke.
Uiteindelijk 4 procent + 2 jaar extra garantie en ABS actie gratis, al bij al leek me dat niet slecht.
R1200S zwart
Ohlins vering
ABS
verw. Handv.
Brede achtervelg
Alarm
En ik hoop er nog veel plezier aan te hebben,
Tot binnenkort ergens te velde.
Frakke.
-
Iron Gonzo
dikke proficiat met uw koopje 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Dirk Pauwels
Ik ruil altijd in en dan loont het zeer zeker de moeite om even een paar dealers af te gaan, tot hiertoe wel al 2 maal de beste prijs gekregen bij mijn eigen dealer. Heb er geen probleem mee dat de kortingen beperkt zijn, dan kan je geen farce voorhebben zoals bij jappen, dat je volle pot betaald en een half jaar later wordt de moto aan dump prijzen verkocht...probeer dat dan nog maar eens te verkopen voor een redelijke prijs....frakke schreef:Alvast bedankt voor de feedback
denk dat 4% dus een aanvaarbare korting is op het totaal bedrag of is het enkel op de prijs zonder BTW?
Eerst onderhoud zou ik ook wel gratis willen, 170 Euro
Heeft iemand iets zinnig te vertellen over ABS, vind persoonlijk 980 Euro wel wat geld en rij al 10 jaar zonder ABS .... Of verlies je dan te veel bij eventuele verkoop?
Iemand ervaring met BMW garage in Lier (Selbach)?
Iemand slechte ervaring met R1200S of is het allemaal koek en ei??
Mijne GS1200 is mijnen eerste moto met ABS en eerlijk gezegd had ik beter ene zonder ABS gekocht. als je het nooit gehad hebt ga je het nie missen en als je gewend bent om zelf te doseren en niet zoals een ABS kieken vollekracht in de remhendel te knijpen ga je die ABS nog vaak vervloeken. als er geblazen wordt, zet ik hem meestal af.....Maar naar het schijnt zou er vanaf model 2007 een nieuwe ABS opstaan? Hopelijk beter....
Een ABS model gaat idd iets duurder 2de hands, maar om daar nu 1000 euro extra voor over te hebben....
Eerste onderhoud heb ik altijd al dik kunnen betalen...mispakt u daar nie aan, is redelijk arbeidsintensief: alle olie's + filter, kleppen etc....is nie gelijk bij ne jap een half uurke werk hé...
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project