transport
Moderator: GVN
transport
Ik sta op het punt een moto (R1200RT) op te halen uit Duitsland. Heeft iemand ervaring met transport van moto's? Ik ben van plan een trailer te huren en met de wagen de auto te gaan halen. Of heeft iemand andere suggesties?
-
Iron Gonzo
neem eens contact met bob de meyer
die heeft een motor aanhangwagen te leen
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... nhangwagen
zie deze topic
die heeft een motor aanhangwagen te leen
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... nhangwagen
zie deze topic
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Synchro Bob
- Contacteer:
Klopt.

Laadvermogen 410 Kg
Laadvermogen 410 Kg
Laatst gewijzigd door Synchro Bob op 22 jan 2007, 08:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Synchro Bob
"Vive somnia, non somniare vitam"
R60/5 '73
HD Road King '99
DAX '74
TransAtlas '96
Africa Twin '19
"Vive somnia, non somniare vitam"
R60/5 '73
HD Road King '99
DAX '74
TransAtlas '96
Africa Twin '19
Ik ben mijn gs in de buurt van hannover gaan halen. Aanhangwagen geregeld, riemen gekocht. Toen ik hem wou opladen gaf de dealer mij vier ogenschijnlijk ontoereikende bandjes. "BMW gebruikt dat voor hun nieuwe moto's mee vast te leggen". Ik ben er zonder problemen mee af gekomen. Let vooral goed op wanneer je hem vastlegd dat je de vering zo ver mogelijk induwt, en regelmatig in de spiegel kijken hé... 
Op de reis van het leven telt niet het doel maar wel de weg er naar toe. GS 1200
-
J-P
- Contacteer:
Niet te ver de vering induwen of het kost je nieuwe vorkkeerringen...
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
HIER zie je hoe je een BMW moet vastmaken op een aanhangwagen.
Waarom hem niet naar huis RIJDEN

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
Werner Von C.
- Contacteer:
Goed nieuws voor Bob !
19/10 Belasting op kleine aanhangwagen verdwijnt
Vanaf 1 januari 2008 moeten eigenaars van kleine aanhangwagens geen verkeersbelasting meer betalen. Op voorstel van Vlaams minister van Financiën Dirk Van Mechelen (Open Vld) is de afschaffing van die taks opgenomen in het programmadecreet voor de begroting 2008, dat de Vlaamse regering vrijdag goedkeurde.
Naast auto- of motorvoertuigen zijn ook aanhangwagens en opleggers onderworpen aan een verkeersbelasting. Deze wordt berekend op basis van de Maximaal Toegelaten Massa (MTM) en verschilt naargelang de aard van het trekkend voertuig. Voor aanhangwagens met een MTM van maximaal 750 kilogram die getrokken worden door een personenauto, minibus of lichte vrachtwagens en waarvan de eigenaar een private of natuurlijke persoon is, wordt de belasting afgeschaft.
Concreet zou het gaan om 157.000 eigenaars. De zowat 8.000 aanhangwagens die eigendom zijn van vennootschappen of rechtspersonen kunnen niet van de maatregel genieten. Afhankelijk van de MTM van de aanhangwagen kan het belastingvoordeel oplopen tot 58,80 euro op jaarbasis. Dit is het geval voor aanhangwagens met een MTM tussen de 500 en 750 kilogram. Eigenaars van lichtere aanhangwagens met een MTM tussen de 0 en 500 kilogram hoeven in toekomst niet langer 28,32 euro te betalen.
"De eigenaars van deze aanhangwagens doen twee keer profijt", stelt minister Dirk Van Mechelen. "Een eerste maal omdat ze de belasting niet langer hoeven te betalen, een tweede keer omdat ze ook niet langer zelf alle formaliteiten moeten vervullen. Eigenaars van deze categorie van aanhangwagens werden immers geacht zelf een aangifte in te dienen vooraleer hun aanhangwagen te gebruiken. Ook die plichtpleging behoort tot het verleden."
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Als je nu een beetje niet AL te dom was, betaalde je sowieso nooit, hé 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

op :http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtopic.php?t=16279
staat bij "luc boxer een foto van een GS in de krat.
Dit is een goed voorbeeld voor een transport:palet ,wielen verzonken tussen schuine blokken,riemen vasthechting.Als de fabrikant hem zo levert,zal het wel goed zijn.
staat bij "luc boxer een foto van een GS in de krat.
Dit is een goed voorbeeld voor een transport:palet ,wielen verzonken tussen schuine blokken,riemen vasthechting.Als de fabrikant hem zo levert,zal het wel goed zijn.
-
hla
- Contacteer:
Ik betaal mijn rekening steeds op het eind van het jaar.(s)Campi schreef:Goed nieuws voor Bob !19/10 Belasting op kleine aanhangwagen verdwijnt
Eigenaars van lichtere aanhangwagens met een MTM tussen de 0 en 500 kilogram hoeven in toekomst niet langer 28,32 euro te betalen.
Op 17.12.2006 heb ik 30.76€ betaald
Rij met plezier, en geniet.
R1200RT
BMW motoclub-Vlaanderen lid
R1200RT
BMW motoclub-Vlaanderen lid