zumo - prijs / waar aanschaf?
Moderator: GVN
zumo - prijs / waar aanschaf?
Waar hebben jullie de zumo aangeschaft
wat was de prijs voor de zumo 550?
Tevreden van de winkel?
wat was de prijs voor de zumo 550?
Tevreden van de winkel?
We hebben zowaar een "ziener" onder onsStoffel schreef:Als je berichten wissen die wederom uitmonden in een hakketak van jewelste...
En om maar terug on topic te gaan: de verkoopadviesprijs is 875 €. Bijna alle Garmin dealers in België hanteren deze prijs. Bij Notter kan je de Zümo goedkoper krijgen.
ahaaaa, waarschijnlijk niet bmw-gezind genoeg of zoiets (alij, denk ik, want uitleg heb ik ook niet gekregen)wemalo schreef:Niettegenstaande één of meerdere moderatoren zo onvriendelijk waren om in deze topic berichten te verwijderen, blijft het aanbod natuurlijk gelden.
Wie geïnteresseerd is in een groepsaankoop mag mij steeds contacteren via PM.
troost u, ik heb het ook meegemaakt
On topic : mijn Zumo heeft net geen 750 euro gekost, via HRA (nog niet uit de startblokken schieten jongens, ik rij ook met een BMW
-
Iron Gonzo
wel heel belangerijk
bij uw prijzen is BTW inbegrepen
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
®win
- Contacteer:
Beide sites vermelden idd. prijzen incl. BTW.
Ook particulieren in België zijn BTW plichtig. Indien je als bedrijf de GPS'en koopt, dan zullen ze waarschijnlijk zonder BTW gekocht kunnen worden (met vermelding BTW nrs op de faktuur).
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
ik vond het zelfs grappig aangebracht, je koffieavontuut en de daaropvolgende kletsen.Schalkseruiter® schreef:waar is mijn bericht?????niemand tegen de kop stotend....geen reclame ...jawadde en zelfs nog geen PM waarom .......goe bezig zouwek zegge ....alleen gemeld da mijn pc sherm vol koffie hing
-
®win
- Contacteer:
Dat zou voor mij zelfs een overweging zijn om in België te kopen, maar als dat betekent dat ik die garantie zelf moet financieren ......asterix schreef:groot struikelblok voor mij is bij aankoop in Nederland heb je maar één jaar waarborg.
In België is de wettelijk verplichte waarborg minimum 2 jaar.
Groet,
Erwin
Erwin
de goedkoopste die ik tot nu toe gevonden heb via een "echte" winkel is €810,00®win schreef:Dat zou voor mij zelfs een overweging zijn om in België te kopen, maar als dat betekent dat ik die garantie zelf moet financieren ......asterix schreef:groot struikelblok voor mij is bij aankoop in Nederland heb je maar één jaar waarborg.
-
christobal
-
Iron Gonzo
jaHeeft iemand ervaring met moto 2000 te gent
en de meeste hebben daar een zeer negatieve ervaring
tis maar een tip he
als je het forum effe doorbladerd zal je wel genoeg tegenkomen
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Boskrabber
-
christobal
Dankjewel voor de info,Boskrabber schreef:Ik heb goede en minder goede ervaringen, en vriendelijke en minder vriendelijke ontvangsten.christobal schreef: Heeft iemand ervaring met moto 2000 te gent![]()
Graag jullie ervaringen.
Ik ben meer tevreden van Gpscenter in Beernem en EGM in Eeklo.
Wel jammer
EGM Eeklo ga ik even opzoeken op het net, thanks voor de tip
lid BMW MC Vlaanderen - alles kwijt !
-
Iron Gonzo
aan de kop van de vaart(jachthaven) in eeklochristobal schreef:Boskrabber schreef:[
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Normaal zou dit al een Europese richtlijn moeten zijn, alles wat electronica is = 2 jaar garantie. Maar Nederland is Europa niet waarschijnlijkasterix schreef:groot struikelblok voor mij is bij aankoop in Nederland heb je maar één jaar waarborg.
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

-
Iron Gonzo
daarom moeten ze 60euro wegentax betalen 
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Ze hebben in ieder geval die richtlijn verworpen.JüRgen schreef:Normaal zou dit al een Europese richtlijn moeten zijn, alles wat electronica is = 2 jaar garantie. Maar Nederland is Europa niet waarschijnlijkasterix schreef:groot struikelblok voor mij is bij aankoop in Nederland heb je maar één jaar waarborg.
In België is de wettelijk verplichte waarborg minimum 2 jaar.![]()
Hunter6 schreef:
Als consument heb je altijd recht op 24 maanden garantie.
Helaas: dat is een misvatting. Weliswaar is dat de regeling zoals de EC die heeft voorgesteld, maar NL heeft zich daarbij niet aangesloten. De reden is dat de wet consumentenbescherming een grotere mate van bescherming biedt. Nadeel van die regeling is echter dat de bewijslast na verstrijken van de de wettelijke termijn aan de zijde van de consument ligt. Wat ons betreft had de NL-overheid er beter aan gedaan de eu-regeling te accepteren; wel zo duidelijk.