Zuid Engeland
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Zuid Engeland
Hé reismotor genoten
Ik wil midden mei naar Zuid Engeland met mijn RTje naar het "PUNTje"
kent iemand van jullie soms een weg of heeft een reis beschrijving naar ginder met de mooiere plekjes
we gaan 1 week het idee was snel naar daar en dan langs de mooie wegen en plaatsen terug naar Antwerpen
Jan RT
Ik wil midden mei naar Zuid Engeland met mijn RTje naar het "PUNTje"
kent iemand van jullie soms een weg of heeft een reis beschrijving naar ginder met de mooiere plekjes
we gaan 1 week het idee was snel naar daar en dan langs de mooie wegen en plaatsen terug naar Antwerpen
Jan RT
Hallo Erik,
Ben ook wel geïnteresseerd in die GPS route in map source. Kan je me de route soms doormailen?
Heb die trip al eens een aantal jaren geleden met de wagen gedaan en moet zeggen dat het uitzicht ginds echt wel de moeite is. Alsook het klimaat is beter dan het gemiddelde klimaat in Groot Brittannië.
Groeten,
Renaat
Ben ook wel geïnteresseerd in die GPS route in map source. Kan je me de route soms doormailen?
Heb die trip al eens een aantal jaren geleden met de wagen gedaan en moet zeggen dat het uitzicht ginds echt wel de moeite is. Alsook het klimaat is beter dan het gemiddelde klimaat in Groot Brittannië.
Groeten,
Renaat
Een 6-tal jaren terug eens een ZUID ENGELAND trip gemaakt, kwam uit een eerder in MOTOREN & TOERISME gepubliceerd reisverslag.
Moet wel zeggen, ZEKER de moeite waard.
Misschien kunnen die je verder helpen, kunt dikwijls betreffend nummer nabestellen.
Heb ook nog klein lijstje, met een, korte infootje, over een 7 tal steden van die trip, heb die indertijd opgetekend en dan zo de route gepland.
Indien je wilt stuur ik dit wel even door.
Moet wel zeggen, ZEKER de moeite waard.
Misschien kunnen die je verder helpen, kunt dikwijls betreffend nummer nabestellen.
Heb ook nog klein lijstje, met een, korte infootje, over een 7 tal steden van die trip, heb die indertijd opgetekend en dan zo de route gepland.
Indien je wilt stuur ik dit wel even door.
Zelden thuis
Erik
Ga in juni voor één week naar Zuid-Engeland.
Grtn, P@ul
ps.: Heb jou een pm gestuurd.
Erik, mag ik van jou ook de routes eens ontvangen?als u een Garmin GPS gebruikt heb ik enkele routes voor u van Dover naar Lands End vv langs landschappelijk fraaie wegen, die ik u per email in MapSource kan toezenden
desgewenst graag een PM
Ga in juni voor één week naar Zuid-Engeland.
Grtn, P@ul
ps.: Heb jou een pm gestuurd.
Motorcycle always a trusty friend
lucsa
k'Ga zeker ook een paar tuinen bezoeken, heb je eventueel een paar aanraders dat ik zeker niet "links" mag laten liggen?
Verder nog tips graag via pm.
Alvast bedankt.
Grtn, P@ul
Heb het al tweemaal gelezen, vindt het prachtig.Wij hebben 2x Cornwall bezocht in combinatie met The New Forest.
Waarvan de eerste keer tot aan Lands End.
Op onderstaande reisverslagen kan je misschien enkele ideeën opdoen voor uw verblijf aldaar.
1996
2003
k'Ga zeker ook een paar tuinen bezoeken, heb je eventueel een paar aanraders dat ik zeker niet "links" mag laten liggen?
Alvast bedankt.
Grtn, P@ul
Motorcycle always a trusty friend
-
lucsa
- Contacteer:
Wij hebben tijdens die 2 reizen in Cornwall daar 4 tuinen bezocht.P@ul schreef: Heb het al tweemaal gelezen, vindt het prachtig.
Alvast bedankt.
Grtn, P@ul
Ik kan ze allen aanraden en bij regen zeker die van Eden met zijn koepels. De adressen vind je hier terug:
http://lucsa1.be/kastelenlijst%20UK.htm
zie ook antwoord op uw PM.
Erik,Erik schreef:als u een Garmin GPS gebruikt heb ik enkele routes voor u van Dover naar Lands End vv langs landschappelijk fraaie wegen, die ik u per email in MapSource kan toezenden
desgewenst graag een PM
Mag ik misschien ook een kopietje van deze routes ? Waarvoor nu reeds mijn dank...
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)