Bikes and More

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
pat
Contacteer:

Bikes and More

Bericht door pat »

Deze week op de site van "Bikes and More" geweest en daarna in de winkel langsgeweest te Temse.
Heeft een mooi aanbod van BMW's staan en de eigenaar was best een sympathieke kerel.
Omdat ik de winkel en service niet ken wou ik bij jullie eens informeren wie er al ervaring heeft met de aankoop en naservice bij deze winkel.

Groeten pat
Laatst gewijzigd door pat op 15 feb 2007, 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW Motor Club Vlaanderen lid
R1100RT-R1200RT
Onze foto's
Onze films
Boskrabber

Re: Bikes and More

Bericht door Boskrabber »

pat schreef:Deze week op de site van "Bikes and More" geweest en daarna in de winkel langsgeweest te Temse.
Heeft een mooi aanbod van BMW's staan en de eigenaar was best een sympathieke kerel.
Omdat ik de winkel en service niet ken wou ik bij jullie eens informeren wie er al ervaring heeft met de aankoop en naservice bij deze winkel.
http://www.bikesandmore.be/main.php

Groeten pat
Ben er vandaag ook geweest. De zaak is wat uitgebreid en er is nu ook motorkleding beschikbaar.
Ik heb mijne RT daar gekocht. Ik ben er tevreden van en de eigenaar is zeer behulpzaam. Ik heb daar al verschillende hulpstukken van Wunderlich gekocht.
R1200RT

Lid BMW Motorclub Vlaanderen
dragon

temse

Bericht door dragon »

Ik heb daar een rockster gekocht .Tot nu de garantie niet nodig gehad( 1 jaar)Een minpuntje;vorige motor daar overgelaten die volgens hem alleen in het oostblok kwijt kon voor die prijs .Daarna op de website gezien dat de motor verkocht was voor het dubbele hier!Maar ik mag niet klagen de prijs van de rockster was lager dan in andere motorzaken .
De prijzen zijn ondertussen verder gezakt van de tweedehandsmarkt dus
wat rondneuzen bij partikulieren kan ook geen kwaad .
suc6
rocky
fronteradriver

Bericht door fronteradriver »

Ik heb daar in Augustus 2006 mijn R11OOR daar ook gekocht.

Hij was de enige die mijn honda voor een schappelijke prijs wou overnemen (staat daar nog te koop :oops: )

Ik ga nu wel op onderhoud bij Leie Motors te Drongen omdat het veel dichter bij huis is...

Tot nu toe geen grote problemen gehad: na een maand de batterij zelf vervangen en de waterafvoer van de benzinetank zat verstopt(roest).
Gl1800 (2002)
Swt 400 (2010)
Django 50 (2016)
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Hi,
Mijn RT kocht ik daar aan een goede prijs. ...vergelijkbare modellen hebben bij de BMW-dealer meestal enkele 10.000-en kms meer..
Is inderdaad mooi verzorgde zaak en eigenaar is een vriendelijke rustige man. Ben uiterst tevreden en geen klagen van. Elke keer ik passeer ga ik eens naar de voorraad kijken: mooie dingen staan daar. Zeker de 1150GSA in quasi showroomstaat.
Laatst gewijzigd door Wingman X op 01 mar 2018, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
VoskenGSA

Bericht door VoskenGSA »

Ik ga er straks nog even langs :)
Toch al verschillende positieve reacties over vernomen :wink:
Lid BMW-MC-VL
Afbeelding Afbeelding
GSA 2008 - Temporarily out of power...
jakke

Bericht door jakke »

Mijn R 1100 R komt ook van daar !!

De eigenaar ( Dirk ) stond ook op de stand van Triumph.

Kent zijn klanten en heeft nog een gezellige babbel gedaan ook.
Leek mij in den beginne een beetje afstandelijk, maar dat is helemaal niet zo.
De zaak is volgens mij serieus uitgebreid. De laatste keer dat ik er kwam was men volop aan de werken bezig. Bijna een verdubbeling van daarvoor.
De prijzen van een onderhoud zullen wel aan de basisnormen van alle andere dealers liggen zeker ?? :wink:
Maar ik kan niet vergelijken.

Service kan ik tot hiertoe niet slecht noemen ! En aan hulpvaardigheid ook geen gebrek. :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
VoskenGSA

Bericht door VoskenGSA »

Vandaag daar geweest, scheun marchandise en mooie winkel 8)
Lid BMW-MC-VL
Afbeelding Afbeelding
GSA 2008 - Temporarily out of power...
flupeke

onderhoud

Bericht door flupeke »

ik heb ik daar mijn remolie laten vervangen van mijn 1150 rt ,betaald 184,61 euro .0.5 l remolie + 4 uur werk.kan het nog duurder
rudi g

Bericht door rudi g »

vloeibaar goud ????
R1150GS "mandarin"
Schotland 2006
JohanDB
Contacteer:

Bericht door JohanDB »

Na het hier gelezen te hebben zondag ook eens gepasseerd.

Zeer propere zaak met een mooie showroom !

Eén bedenking die ik mij altijd maak met dergelijk mooie zaken is dat zoiets geld kost, en daar is de consument toch altijd de dupe van (zie hierboven).
Boskrabber

JohanDB schreef: Zeer propere zaak met een mooie showroom !

Eén bedenking die ik mij altijd maak met dergelijk mooie zaken is dat zoiets geld kost, en daar is de consument toch altijd de dupe van (zie hierboven).
Dat kan nu gebeurd zijn, de zaak is recent vernieuwd. Vroeger was er geen verdieping en het gelijkvloers was maar 2/3 van nu. Een jaar geleden geen klagen van, van het heden kan ik niets zeggen. Misschien moeten de investeringen er weer uit komen. Who knows
R1200RT

LucVH

Bericht door LucVH »

Ben der ook geweest, schoon gerief en een leuke babbel.

Mijne GS komt ook van daar doch is daar nog nooit nie binnen geweest voor wat dan ook :wink:

Nee Dirk P. nie doen, nie reageren :twisted: :twisted:
ONE LIFE.....LIVE IT!!

Luc,

BMW R1200GSA LC - R100RT
golden oldy

Bericht door golden oldy »

LucVH schreef:Ben der ook geweest, schoon gerief en een leuke babbel.

Mijne GS komt ook van daar doch is daar nog nooit nie binnen geweest voor wat dan ook :wink:

Luc, heeft hij iets anders aangeboden :D
R1150RT - R100RS - 2354213
LucVH

Bericht door LucVH »

golden oldy schreef:
LucVH schreef:Ben der ook geweest, schoon gerief en een leuke babbel.

Luc, heeft hij iets anders aangeboden :D

Nee, zijn quads waren allemaal op :wink:
ONE LIFE.....LIVE IT!!

Luc,

BMW R1200GSA LC - R100RT
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

Mooie zaak, maar ik stel voor mezelf de vraag:

wat is de herkomst van al dit beemeraanbod met zo weinig kilometers.. als niet officiële bmw-dealer/concessiehouder?

leasing-verhuur-omnium-...
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
LucVH

Bericht door LucVH »

JH. schreef:Mooie zaak, maar ik stel voor mezelf de vraag:

wat is de herkomst van al dit beemeraanbod met zo weinig kilometers.. als niet officiële bmw-dealer/concessiehouder?

Den dienen van mij spreekt duits :D
ONE LIFE.....LIVE IT!!

Luc,

BMW R1200GSA LC - R100RT
Boskrabber

LucVH schreef:
JH. schreef:Mooie zaak, maar ik stel voor mezelf de vraag:

Den dienen van mij spreekt duits :D
De mijne was ook een duitser, maar dat is BMW ook. Spijtig genoeg waren de boekjes ook allemaal in het duits.
R1200RT

Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

JohanDB schreef: Eén bedenking die ik mij altijd maak met dergelijk mooie zaken is dat zoiets geld kost, en daar is de consument toch altijd de dupe van (zie hierboven).
Ik vraag me af wat jij dan denkt als je een standaard BMW-zaak binnenstapt? De toonzaal van B&M is recent en verzorgd, maar eenvoudig.
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Relax

Bericht door Relax »

Als je bij het betreden van een BMW-zaak gaat nadenken, keer je je, geheel spontaan en onafhankelijk van wat je benen willen, weer om.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Boskrabber

Xavier schreef:
JohanDB schreef: Eén bedenking die ik mij altijd maak met dergelijk mooie zaken is dat zoiets geld kost, en daar is de consument toch altijd de dupe van (zie hierboven).
Ik vraag me af wat jij dan denkt als je een standaard BMW-zaak binnenstapt? De toonzaal van B&M is recent en verzorgd, maar eenvoudig.
Het is heel juist, een BMW-zaak is nog heel wat anders van uitstraling. B&M komt nu ook over als een toffe zaak, met de uitbreiding en de loopgangen waar vroeger de motoren gewoon op een rij stonden. Alles is nu functioneel en verzorgd opgesteld.
R1200RT

S.

Bericht door S. »

en nog eentje gevonden dankzij de search engine.... Als ik zo de posts lees kan ik besluiten dat de klanten eerder postief zijn. Hoe zijn de onderhoudsdiensten/prijzen?
bougimain
Contacteer:

Re: Bikes and More

Bericht door bougimain »

Hello pat ikzelf heb de mijne daar verleden jaar in September gekocht zoals op de foto's en ja is zeer vriendelijk en gedienstig en heeft zeer goede en jonge 2dehands BMW's wat ik wel niet doe is bij hem op onderhoud gaan meestal doe ik ales zelf indien mogelijk anders ga ik bij mijn garagist waar ik altijd ga met mijn andere motoren in St Pieters Leeuw maar ik denk dat je daar moogt kopen in volle vertrouwen zie naar mijn foto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En de mijne is wel een belgische met boekjes in het nederlands
pat schreef:Deze week op de site van "Bikes and More" geweest en daarna in de winkel langsgeweest te Temse.

Groeten pat
Afbeelding
LOMAX

Re: onderhoud

Bericht door LOMAX »

flupeke schreef:ik heb ik daar mijn remolie laten vervangen van mijn 1150 rt ,betaald 184,61 euro .0.5 l remolie + 4 uur werk.kan het nog duurder
Vergis je niet, remolie bij een 1150RT is geen lachertje. Zoek de procedure maar eens op, je verschiet nogal. Ofwel heeft hij niet de juiste uitrusting en kennis om de volintegraal te verversen, en heeft ie daarom uren gesukkeld, op jouw kosten. De volgende klant gaat daar de vruchten van plukken, nu kan ie het op twee uren :? En ik weet zelfs niet of je met een halve liter toekomt, je moet de twee reservoirtjes op remhendel en pedaal doorspoelen, maar ook de hele electrische pompenwinkel onder de tank. Misschien is ie gewoon halfweg gestopt, omdat het te moeilijk was....grapje.. hoop ik :wink:
Plaats reactie