Bikes and More
Moderator: GVN
Bikes and More
Deze week op de site van "Bikes and More" geweest en daarna in de winkel langsgeweest te Temse.
Heeft een mooi aanbod van BMW's staan en de eigenaar was best een sympathieke kerel.
Omdat ik de winkel en service niet ken wou ik bij jullie eens informeren wie er al ervaring heeft met de aankoop en naservice bij deze winkel.
Groeten pat
Heeft een mooi aanbod van BMW's staan en de eigenaar was best een sympathieke kerel.
Omdat ik de winkel en service niet ken wou ik bij jullie eens informeren wie er al ervaring heeft met de aankoop en naservice bij deze winkel.
Groeten pat
Laatst gewijzigd door pat op 15 feb 2007, 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Boskrabber
Re: Bikes and More
Ben er vandaag ook geweest. De zaak is wat uitgebreid en er is nu ook motorkleding beschikbaar.pat schreef:Deze week op de site van "Bikes and More" geweest en daarna in de winkel langsgeweest te Temse.
http://www.bikesandmore.be/main.php
Groeten pat
Ik heb mijne RT daar gekocht. Ik ben er tevreden van en de eigenaar is zeer behulpzaam. Ik heb daar al verschillende hulpstukken van Wunderlich gekocht.
R1200RT
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
temse
Ik heb daar een rockster gekocht .Tot nu de garantie niet nodig gehad( 1 jaar)Een minpuntje;vorige motor daar overgelaten die volgens hem alleen in het oostblok kwijt kon voor die prijs .Daarna op de website gezien dat de motor verkocht was voor het dubbele hier!Maar ik mag niet klagen de prijs van de rockster was lager dan in andere motorzaken .
De prijzen zijn ondertussen verder gezakt van de tweedehandsmarkt dus
wat rondneuzen bij partikulieren kan ook geen kwaad .
suc6
De prijzen zijn ondertussen verder gezakt van de tweedehandsmarkt dus
wat rondneuzen bij partikulieren kan ook geen kwaad .
suc6
rocky
-
fronteradriver
Ik heb daar in Augustus 2006 mijn R11OOR daar ook gekocht.
Hij was de enige die mijn honda voor een schappelijke prijs wou overnemen (staat daar nog te koop
)
Ik ga nu wel op onderhoud bij Leie Motors te Drongen omdat het veel dichter bij huis is...
Tot nu toe geen grote problemen gehad: na een maand de batterij zelf vervangen en de waterafvoer van de benzinetank zat verstopt(roest).
Hij was de enige die mijn honda voor een schappelijke prijs wou overnemen (staat daar nog te koop
Ik ga nu wel op onderhoud bij Leie Motors te Drongen omdat het veel dichter bij huis is...
Tot nu toe geen grote problemen gehad: na een maand de batterij zelf vervangen en de waterafvoer van de benzinetank zat verstopt(roest).
Gl1800 (2002)
Swt 400 (2010)
Django 50 (2016)
Swt 400 (2010)
Django 50 (2016)
Hi,
Mijn RT kocht ik daar aan een goede prijs. ...vergelijkbare modellen hebben bij de BMW-dealer meestal enkele 10.000-en kms meer..
Is inderdaad mooi verzorgde zaak en eigenaar is een vriendelijke rustige man. Ben uiterst tevreden en geen klagen van. Elke keer ik passeer ga ik eens naar de voorraad kijken: mooie dingen staan daar. Zeker de 1150GSA in quasi showroomstaat.
Mijn RT kocht ik daar aan een goede prijs. ...vergelijkbare modellen hebben bij de BMW-dealer meestal enkele 10.000-en kms meer..
Is inderdaad mooi verzorgde zaak en eigenaar is een vriendelijke rustige man. Ben uiterst tevreden en geen klagen van. Elke keer ik passeer ga ik eens naar de voorraad kijken: mooie dingen staan daar. Zeker de 1150GSA in quasi showroomstaat.
Laatst gewijzigd door Wingman X op 01 mar 2018, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn R 1100 R komt ook van daar !!
De eigenaar ( Dirk ) stond ook op de stand van Triumph.
Kent zijn klanten en heeft nog een gezellige babbel gedaan ook.
Leek mij in den beginne een beetje afstandelijk, maar dat is helemaal niet zo.
De zaak is volgens mij serieus uitgebreid. De laatste keer dat ik er kwam was men volop aan de werken bezig. Bijna een verdubbeling van daarvoor.
De prijzen van een onderhoud zullen wel aan de basisnormen van alle andere dealers liggen zeker ??
Maar ik kan niet vergelijken.
Service kan ik tot hiertoe niet slecht noemen ! En aan hulpvaardigheid ook geen gebrek.
De eigenaar ( Dirk ) stond ook op de stand van Triumph.
Kent zijn klanten en heeft nog een gezellige babbel gedaan ook.
Leek mij in den beginne een beetje afstandelijk, maar dat is helemaal niet zo.
De zaak is volgens mij serieus uitgebreid. De laatste keer dat ik er kwam was men volop aan de werken bezig. Bijna een verdubbeling van daarvoor.
De prijzen van een onderhoud zullen wel aan de basisnormen van alle andere dealers liggen zeker ??
Maar ik kan niet vergelijken.
Service kan ik tot hiertoe niet slecht noemen ! En aan hulpvaardigheid ook geen gebrek.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
Boskrabber
Dat kan nu gebeurd zijn, de zaak is recent vernieuwd. Vroeger was er geen verdieping en het gelijkvloers was maar 2/3 van nu. Een jaar geleden geen klagen van, van het heden kan ik niets zeggen. Misschien moeten de investeringen er weer uit komen. Who knowsJohanDB schreef: Zeer propere zaak met een mooie showroom !
Eén bedenking die ik mij altijd maak met dergelijk mooie zaken is dat zoiets geld kost, en daar is de consument toch altijd de dupe van (zie hierboven).
R1200RT
-
golden oldy
golden oldy schreef:Luc, heeft hij iets anders aangebodenLucVH schreef:Ben der ook geweest, schoon gerief en een leuke babbel.
Mijne GS komt ook van daar doch is daar nog nooit nie binnen geweest voor wat dan ook![]()
Nee Dirk P. nie doen, nie reageren![]()
Nee, zijn quads waren allemaal op
ONE LIFE.....LIVE IT!!
Luc,
BMW R1200GSA LC - R100RT
Luc,
BMW R1200GSA LC - R100RT
-
Boskrabber
De mijne was ook een duitser, maar dat is BMW ook. Spijtig genoeg waren de boekjes ook allemaal in het duits.LucVH schreef:JH. schreef:Mooie zaak, maar ik stel voor mezelf de vraag:
wat is de herkomst van al dit beemeraanbod met zo weinig kilometers.. als niet officiële bmw-dealer/concessiehouder?
leasing-verhuur-omnium-...
Den dienen van mij spreekt duits
R1200RT
Ik vraag me af wat jij dan denkt als je een standaard BMW-zaak binnenstapt? De toonzaal van B&M is recent en verzorgd, maar eenvoudig.JohanDB schreef: Eén bedenking die ik mij altijd maak met dergelijk mooie zaken is dat zoiets geld kost, en daar is de consument toch altijd de dupe van (zie hierboven).
-
Boskrabber
Het is heel juist, een BMW-zaak is nog heel wat anders van uitstraling. B&M komt nu ook over als een toffe zaak, met de uitbreiding en de loopgangen waar vroeger de motoren gewoon op een rij stonden. Alles is nu functioneel en verzorgd opgesteld.Xavier schreef:Ik vraag me af wat jij dan denkt als je een standaard BMW-zaak binnenstapt? De toonzaal van B&M is recent en verzorgd, maar eenvoudig.JohanDB schreef: Eén bedenking die ik mij altijd maak met dergelijk mooie zaken is dat zoiets geld kost, en daar is de consument toch altijd de dupe van (zie hierboven).
R1200RT
-
bougimain
- Contacteer:
Re: Bikes and More
Hello pat ikzelf heb de mijne daar verleden jaar in September gekocht zoals op de foto's en ja is zeer vriendelijk en gedienstig en heeft zeer goede en jonge 2dehands BMW's wat ik wel niet doe is bij hem op onderhoud gaan meestal doe ik ales zelf indien mogelijk anders ga ik bij mijn garagist waar ik altijd ga met mijn andere motoren in St Pieters Leeuw maar ik denk dat je daar moogt kopen in volle vertrouwen zie naar mijn foto's

En de mijne is wel een belgische met boekjes in het nederlands

En de mijne is wel een belgische met boekjes in het nederlands
pat schreef:Deze week op de site van "Bikes and More" geweest en daarna in de winkel langsgeweest te Temse.
Groeten pat
Re: onderhoud
Vergis je niet, remolie bij een 1150RT is geen lachertje. Zoek de procedure maar eens op, je verschiet nogal. Ofwel heeft hij niet de juiste uitrusting en kennis om de volintegraal te verversen, en heeft ie daarom uren gesukkeld, op jouw kosten. De volgende klant gaat daar de vruchten van plukken, nu kan ie het op twee urenflupeke schreef:ik heb ik daar mijn remolie laten vervangen van mijn 1150 rt ,betaald 184,61 euro .0.5 l remolie + 4 uur werk.kan het nog duurder