Mijn vrouwtje krijgt slapende voeten van de originele voetsteunen
Ook op andere motoren met dergelijke voetsteunen
Bestaat er de mogelijkheid om hier ook van die "treeplanken" voor te kopen/maken zoals op de LT?
voetsteunen passagier R1200RT
Moderator: GVN
-
Triker
Re: voetsteunen passagier R1200RT
ja heb die staan op amerikaanse site die onderdelen verkoopt voor de RT maar vraag me niet waar, heb geen link.Toerist schreef:Mijn vrouwtje krijgt slapende voeten van de originele voetsteunen
Ook op andere motoren met dergelijke voetsteunen
Bestaat er de mogelijkheid om hier ook van die "treeplanken" voor te kopen/maken zoals op de LT?
best eens googlen, maar ze bestaan zeker.
Groetjes
Laatst gewijzigd door Triker op 29 jan 2007, 13:27, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Triker
floor boards of ook highway boardsToerist schreef:enig idee van de benaming?
denk niet dat die amerikaanders "treeplanken" gaan verstaan......
Link naar de achterste, maar op de site vind je ze ook om vooraan te monteren:
http://www.iliumworks.com/Store_Detail. ... Large=True
Laatst gewijzigd door Triker op 29 jan 2007, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Triker
Misschien eens het proberen waard als de laarzen groot genoeg zijn voor een binnenzool:
-ofwel een zeer stevige binnenzool ,de druk wordt verdeeld op de voet.
Dat moet wel te vinden zijn in een goede wandelsport-schoenenzaak.
Een soort plastiek voorgevormde plaat ,die toch noch plooit om te kunnen wandelen.
-ofwel een goede gelzool of dikke kurkzool,die ook de druk wat verdeeld en trillingen wat dempt ?
Nogmaals de laarzen moeten groot genoeg zijn; zoniet knelt het ,met vlug koude voeten als gevolg daarvan.(slechte bloedsomloop)
-ofwel een zeer stevige binnenzool ,de druk wordt verdeeld op de voet.
Dat moet wel te vinden zijn in een goede wandelsport-schoenenzaak.
Een soort plastiek voorgevormde plaat ,die toch noch plooit om te kunnen wandelen.
-ofwel een goede gelzool of dikke kurkzool,die ook de druk wat verdeeld en trillingen wat dempt ?
Nogmaals de laarzen moeten groot genoeg zijn; zoniet knelt het ,met vlug koude voeten als gevolg daarvan.(slechte bloedsomloop)