Slot rechterkoffer

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Den Turp

Slot rechterkoffer

Bericht door Den Turp »

Hallo,

Ik heb het weer gekund. Mijn slot geforceerd van mijn rechter koffer. Mijn helh is te juisdt om in de koofer te kunnen , effe duwen en er krakte iets. Ik heb met de moed der wanhoop geprobeerd het slot te demonteren m aar ik vrees dat het nu helemaal naar de chokowieten is. Ik heb wel vastgesteld dat er een pin afgebroken was en dat hetr minuscule tandradje tussen handvat en igenlijk slothaakje eveneens kapotgewrongen was. Dus toch niet te herstellen. Nu mijn vraag . Is er iemand die weet of ik kompleet slot kan bestellen en hoe zit dat dan met mijn sleutel. Kan ik die behouden ? Iemand ook een gfedacht van de prijs , a peu pres ?

Mecikes

Den Turp.

Ps . Ik kom vrijdag mijne snuit laten zien in Den Axe, Herent. Wie kom ik daar tegen ?
R 1150 R Overijse
Den Turp

Bericht door Den Turp »

Volgende keer typ ik wat trager. Dan zijn er een beetje minder fouten.

Sorry
R 1150 R Overijse
Peter Bosman

Bericht door Peter Bosman »

Heb een R1100RT met hetzelfde probleem na braakpoging.
Nieuw setje besteld bij mijn dealer. (39.00 euro)
Hoefde alleen een popnageltang aan te schaffen voor hermontage, na het uitboren van de oude nagels.

Oude slot kon zonder problemen worden omgezet.
Sleutel erin en met een pennetje de borg indrukken en u heb hem eruit.
De sleutel wel laten zitten anders vliegen de plaatjes weg en moet u alles opnieuw instellen op uw sleutel
Doe niet of elke bocht de laatste is, er komt hierna vast nog wel een volgende
Plaats reactie