Hejj,
Nou heb ik een navigatiesysteem die ik wil aansluiten op de BMW-plug in het dashbord. Maar de plug van de navigatie is te groot (past op een sigarettenaanstekerdoos) Nou wil ik een kleine plug op de kabel zetten.
Ik zoek een haakse plug met daarin als het kan een zekering.
wie weet waar te koop?
bvd
Cees
connector
Moderator: GVN
Je kan toch ook met een gewone verloopstekker werken
Deze is te koop bij http://www.louis.de
bestelnr. 10003690 ADAPTERKABEL M+S KFZ-EUROSTECKER/STECKDOSE

Deze is te koop bij http://www.louis.de
bestelnr. 10003690 ADAPTERKABEL M+S KFZ-EUROSTECKER/STECKDOSE

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
®win
- Contacteer:
Ofwel zo'n kabeltje, ofwel een stekker van de BMW dealer halen en op jouw aansluitkabel zetten. Tenzij je een canbus systeem op je motor hebt (R1200R/S/RT/GS of K1200R/S/GT2), dan is deze al gezekerd en is een extra zekering niet nodig.
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
stekker
Is allemaal geen optie.
Ben echt op zoek naar een haakse connector.
Ik heb er wel al gezien, maar kon alleen besteld worden via internet.
Stekker van € 5,-- dan € 8,-- orderkosten en dan nog € 7.50 verzendkosten vonst ik teveel van het goede.
mzzl
Cees
Stekker van € 5,-- dan € 8,-- orderkosten en dan nog € 7.50 verzendkosten vonst ik teveel van het goede.
mzzl
Cees
-
Triker
Re: stekker
Jah, ik heb ook zo ene met een kabeltje, een haakse zou beter zijn, minder gerammel...cees schreef:Is allemaal geen optie.
mzzl
Cees
connector
heb er zelf 1 gemaakt.
Originele plug (met zekering) erafgeknipt. Hiervoor in de plaats een BMWplug, losse zekeringhouder er tussengezet. Afgewerkt met krimpkousje. Ziet er redelijk netjes uit en mooi op maat!
mzzl
Cees
Originele plug (met zekering) erafgeknipt. Hiervoor in de plaats een BMWplug, losse zekeringhouder er tussengezet. Afgewerkt met krimpkousje. Ziet er redelijk netjes uit en mooi op maat!
mzzl
Cees