Toon je GS !
Moderator: GVN
-
die is goed enkel de spaties er van tussen latengeebee schreef:

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Bij deze dan maar eens een schone GS...

Bovendien te koop voor $9,300 firm.
Info bij steve.advrider@gmail.com

Bovendien te koop voor $9,300 firm.
Info bij steve.advrider@gmail.com

eerste GS
Voilà, gisteren mijn eerste BMW gekocht. Een propere 1100 GS van 1995. Na jaren van Yamaha en Honda (geen klachten trouwens) ben ik benieuwd naar deze eerste BMW-ervaring. Hij wordt nog eventjes in orde gezet en zaterdag staat hij op de oprit. 'k Zal zo rap mogelijk een fotooken posten.
yup, foto vrijdag voormiddag genomen dees jaar. Wij kampeerden vlak bij de ingang (bij het binnenkomen recht voor je) tussen diejen hoop knettergekke
Nederlanders

2 dingen zijn oneindig: het universum en de domheid der mensen, en van het eerste ben ik niet eens zeker!! (Einstein)
R80GS Matzwart!
Used, Abused, Trashed and Crashed!!!!
R80GS Matzwart!
Used, Abused, Trashed and Crashed!!!!
-
- Banned User
Stoffel schreef:
Het ontwerp van de houdertjes komt uit Nederland, de rooster zelf is in samenspraak met Jürgen ontstaan.
Ja, geen vijsjes in voorraad, maar alles hangt wel goed vast.Euhm Frank de 2 onderste vijsjes van je koplampbeschermer ontbreken.
Waar heb ik die hebbedingetjes nog gezien ... Knap werk.
Het ontwerp van de houdertjes komt uit Nederland, de rooster zelf is in samenspraak met Jürgen ontstaan.

Schoon masjien, maar ja, ik ben ni onbevooroordeeld, want ik heb krak dezelfde.noek schreef:Mijn machien , waar ik compleet zot van ben...op weg voor enkele dagen toeren in Duitsland.
Veel plezier, als ge nog ni vertrokken zijt. Anders, welkom thuis. Ge hebt wel veel mee voor enkele dagen.
Met de tent veronderstel ik. Anders vraag ik mij af wat er allemaal in die koffers, zak, tanktas en tas zitten.
(Op z'n Hollands? Eten, drinken en voet van de parasol en al mee)
Allée, eigentlijk zijn het mijn zaken ni. Maar 't viel mij zo op.
Trikke
Inderdaad , tentje zit mee in roltas+vouwstoeltje,want dat heb ik wel ondervonden , als je bij je tent zit,is het veel aangenamer in een stoeltje dan op je koffer of op de grond(anders heb je na 2dagen een grondsmaak
)En in een BMW koffer kan ook niet veel in,een paar wandel schoenen en ze zit vol.Kookgerief neem ik nooit mee...kampeer graag,maar dan liefst HP 

-
Sinds een week de mijne....and I'm loving it! Was tot voor kort eigendom van iemand van het forum hier. Dit is mijn dertiende motor (maar 1ste bmw) en nu hoop ik maar dat dat geen ongeluksgetal is natuurlijk
Vorige zaterdag toerke gaan doen van 200km en hij bevalt me enorm. Gelijkaardig gewicht dan de Vara die ik hiervoor had maar toch een hele andere rijstijl. Njammie!
Glenn

Vorige zaterdag toerke gaan doen van 200km en hij bevalt me enorm. Gelijkaardig gewicht dan de Vara die ik hiervoor had maar toch een hele andere rijstijl. Njammie!
Glenn