Hallo
Surf naar de link en lees zelf ( wel in't duits )
http://web20.p15160369.pureserver.info/ ... .php?t=471
Daar staat een artikel van Motorradfahrer .
Groetjes
Aan alle F800 rijders , problemen
Moderator: GVN
Da klopt erictdm , maar ge moet toch weeral met uwen motor naar de dealer , en hem daar laten .
Als er dan nog nen onbekwamen ( technieker ) aan bezig zit , gaat ge van kwaad naar erger , geloof me ik spreek met ervaring .
Oliekeering vervangen op de krukas ( onder garantie) , en daardoor een kras maken op het loopvlak van de krukas waar de dichting moet afsluiten , gevolg elke 10.000 km een nieuwe dichting steken , 8 uur werk .
Gelukkig was dit niet bij Bmw , maar bij O..L
Groetjes
Stef
Als er dan nog nen onbekwamen ( technieker ) aan bezig zit , gaat ge van kwaad naar erger , geloof me ik spreek met ervaring .
Oliekeering vervangen op de krukas ( onder garantie) , en daardoor een kras maken op het loopvlak van de krukas waar de dichting moet afsluiten , gevolg elke 10.000 km een nieuwe dichting steken , 8 uur werk .
Gelukkig was dit niet bij Bmw , maar bij O..L
Groetjes
Stef
Ergens heb je wel gelijk - Dat is ook de reden dat ik vanaf het begin bij zowel mijn dealer als bij BMW motorrad NL, e.e.a. heb aangekaart.wemalo schreef:Je kan het ook anders bekijken. Was het van in den beginne goed, dan moest men nu niks aanpassen. Het komt nooit goed over om als producent je produkt terug te roepen voor een aanpassing, hoe klein deze ook mag zijn.
Intussen heeft de software update veel verbetering gebracht, hoe gek het ook klinkt - het bokkerige karakter bij lage snelheden is bijna weg.
Als dan ook de nieuwe aanpassingen binnenkort komen - dan is het wat mij betreft OK.
Het blijft hoe dan ook een fijne machine - sterker nog, mete de aanpassingen bijna perfect !!
Groet,
Klik op deze link => F800 Forum
F800ST grijs
F800ST grijs