Aan alle F800 rijders , problemen

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW F-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
stef
Berichten: 64
Lid geworden op: 03 dec 2005, 14:20
Locatie: Vorselaar

Aan alle F800 rijders , problemen

Bericht door stef »

Hallo

Surf naar de link en lees zelf ( wel in't duits )
http://web20.p15160369.pureserver.info/ ... .php?t=471

Daar staat een artikel van Motorradfahrer .

Groetjes
erictdm
Berichten: 209
Lid geworden op: 18 jun 2006, 13:34
Locatie: prov antwerpen

Bericht door erictdm »

wat heeft dat met problemen te maken? men gaat enkel een aantal aanpassingen doen bij de eerste F800's; volgens mij geen probleem, eerder een goeie service! :wink:
if cycling was easy, they would call it f**tb*ll.

http://www.basfmotorvrienden.be
stef
Berichten: 64
Lid geworden op: 03 dec 2005, 14:20
Locatie: Vorselaar

Bericht door stef »

Da klopt erictdm , maar ge moet toch weeral met uwen motor naar de dealer , en hem daar laten .
Als er dan nog nen onbekwamen ( technieker ) aan bezig zit , gaat ge van kwaad naar erger , geloof me ik spreek met ervaring .
Oliekeering vervangen op de krukas ( onder garantie) , en daardoor een kras maken op het loopvlak van de krukas waar de dichting moet afsluiten , gevolg elke 10.000 km een nieuwe dichting steken , 8 uur werk .
Gelukkig was dit niet bij Bmw , maar bij O..L

Groetjes

Stef
wemalo
Berichten: 165
Lid geworden op: 10 sep 2006, 09:27

Bericht door wemalo »

Je kan het ook anders bekijken. Was het van in den beginne goed, dan moest men nu niks aanpassen. Het komt nooit goed over om als producent je produkt terug te roepen voor een aanpassing, hoe klein deze ook mag zijn.
Robmw
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 jan 2005, 09:31
Locatie: Doetinchem NL

Bericht door Robmw »

wemalo schreef:Je kan het ook anders bekijken. Was het van in den beginne goed, dan moest men nu niks aanpassen. Het komt nooit goed over om als producent je produkt terug te roepen voor een aanpassing, hoe klein deze ook mag zijn.
Ergens heb je wel gelijk - Dat is ook de reden dat ik vanaf het begin bij zowel mijn dealer als bij BMW motorrad NL, e.e.a. heb aangekaart.

Intussen heeft de software update veel verbetering gebracht, hoe gek het ook klinkt - het bokkerige karakter bij lage snelheden is bijna weg.


Als dan ook de nieuwe aanpassingen binnenkort komen - dan is het wat mij betreft OK.
Het blijft hoe dan ook een fijne machine - sterker nog, mete de aanpassingen bijna perfect !!

Groet,
Plaats reactie