Wie maakt dit manneke een beetje slimmer of 'minder dom'
woordje uitleg SP2610
Moderator: GVN
woordje uitleg SP2610
Is er hier een brave ziel die deze simpele ziel op weg wil helpen met het gebruik van de SP2610 in al zijn aspecten
Ik heb erg wisselvallige werkuren en kan daardoor moeilijk een afspraak maken om ergens een cursus te gaan volgen zoals bij bv. Multitudo!
Mijnen 'blackie' is beautiful
SP 2610 om de weg te wijzen
Re: woordje uitleg SP2610
Alex W schreef:Is er hier een brave ziel die deze simpele ziel op weg wil helpen met het gebruik van de SP2610 in al zijn aspectenIk heb erg wisselvallige werkuren en kan daardoor moeilijk een afspraak maken om ergens een cursus te gaan volgen zoals bij bv. Multitudo!
Vuur je vragen hier maar af, er zijn er hier altijd die een antwoord leveren, waar dan misschien nog anderen samen met jou van kunnen profiteren
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
Awel ik zoek nen brave ziel die alles ne keer 'live' wil uitleggen. Dat zal waarschijnlijk sneller in dit leeg hoofdje gaan dan wanneer ik constant met het boekje lig te kl...
! Het moeilijkste zal zijn om een route aan te maken en op het toestel over te zetten.
Wie offert zich op

Wie offert zich op
Mijnen 'blackie' is beautiful
De handleiding is heel mooi die erbij zit maar niet alles staat erin, nu kan je in menu, instellingen en dan tab begeleiding op menu drukken en je kan het ir oog afzetten.Alex W schreef:Awel ik zoek nen brave ziel die alles ne keer 'live' wil uitleggen. Dat zal waarschijnlijk sneller in dit leeg hoofdje gaan dan wanneer ik constant met het boekje lig te kl...! Het moeilijkste zal zijn om een route aan te maken en op het toestel over te zetten.
Wie offert zich op![]()
Als je routes gaat rijden met de motor zeker doen, want de zon durft nog al eens truken uithalen met je 2610.
Verder als je een route rijdt in dezelfde tab begeleiding herberekenen uitzetten dat spaart je heel veel ergernis
08 Eifel und Franse Alpen, 09 ardeche, 2010 Oostenrijk
Ja ik ben lid
Ja ik ben lid
spoorman schreef:Het IR oog afzetten is in menu-instellingen-en dan tab algemeen en niet begeleiding-opnieuw menu-selekteer nu het ikoontje uitzetten IR-oog.Zo moet ik het doen op mijn 2610.
Bedankt voor de rechtzetting, het ir oog staat ook meestal uit bij mij
08 Eifel und Franse Alpen, 09 ardeche, 2010 Oostenrijk
Ja ik ben lid
Ja ik ben lid
Wist zelfs niet dat je dat uit kon zettenJohanGS schreef:spoorman schreef:Het IR oog afzetten is in menu-instellingen-en dan tab algemeen en niet begeleiding-opnieuw menu-selekteer nu het ikoontje uitzetten IR-oog.Zo moet ik het doen op mijn 2610.![]()
![]()
![]()
Bedankt voor de rechtzetting, het ir oog staat ook meestal uit bij mij
Was dat altijd al zo, of sinds een of andere firmware-update ?
Greetz,
P@trick
P@trick
Weeral iets bijgeleerd, nu nog eens op de mijne uitproberen.ajmo schreef:Hallo,
Dat was niet altijd zo, in 2005 is er een nieuwe update verschenen met die aan/uit-optie.
Kon eindelijk dat stukje plakband van dat dure ding af.
groet ajmo
Greetz,
P@trick
P@trick
Bij mij staat het IR-oog ook altijd uit want als dat niet het geval is en de zon schijnt op het oog dan doet je GPS rare dingen,heb ik mee gemaakt als ik aan het toeren was in Duitsland en dat is niet plezant dat kan ik je verzekeren,ben blij dat je het nu kunt uitzetten,heb ook een tijdje met een plakband over het oog gereden.
Ondertussen eens gekeken, en ja... 't zit er bij mij ook op.p a t r i c k schreef:Weeral iets bijgeleerd, nu nog eens op de mijne uitproberen.ajmo schreef:Hallo,
Dat was niet altijd zo, in 2005 is er een nieuwe update verschenen met die aan/uit-optie.
Kon eindelijk dat stukje plakband van dat dure ding af.
groet ajmo
Heeft een SP2610 nog zo van die aangename verrassingen in zich ?
Greetz,
P@trick
P@trick
-
Boskrabber
-
Boskrabber
Die beeps heb ik nog niet gehad, dus het zal misschien wel ok zijn met de 2720. De enige beeps die ik hoor zijn die voor de flitspalen.Erik schreef:beep-bugBoskrabber schreef: Wat gebeurt er bij de 2610 als de zon op het IRoog valt?
hinderlijk met zon vanachter
te vermijden door IR oog afdekken of uitzetten
R1200RT
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Lid BMW Motorclub Vlaanderen