Moderator: GVN
en ik dacht van hier ergens op het forum te hebben gelezen dat de kabels ook geen problemen geven bij een 1150 RT ?bmwfreakske schreef:Heb ze staan op mijn RT spoorman,zijn dezelfde als van mijn 1150,geeft je een rechtere rugpositie....kom gerust eens kijken..en proberen
Er is geen probleem wat betreft kabels en leidingen in tegenstelling tot de 1150rt.
Waren het stuurverhogers van Wunderlich en hoeveel waren de verzendkosten? Ik krijg ook al goesting er te plaatsen, want ik zit ook redelijk gebogen als ik mijn fot's bekijk.MHV642 schreef:Ik heb ook stuurverhogers gemonteerd op mijn 1200RT
Geen problemen gehad met de montage, en ook heb ik het gevoel dat ik
er mee minder rugproblemen heb
Bart
Ik heb de duurdere versie gehad (of toch de USA-variant ervan, de Wunderlich-exemplaren zijn nog in verschillende posities instelbaar), RafBMW heeft ze van mij overgenomen. Het verschil met de "gewone" is dat deze modellen niet alleen het stuur verhogen, maar ook dichter bij de rijder brengen. Je krijgt er dan vier extra schroeven bij. Bij rugklachten of te korte armen is dit wel een goede oplossing, al vind ik deze exemplaren wel heel duur.Boskrabber schreef:Ik heb eens zitten neuzen op de Wunderlich site en ik zie dat er 2 verschillende, laat ons zeggen gewone en de andere ergo-vario stuurverhogers zijn. Nu is mijn duits niet zo goed dat ik kan zien wat de werkelijke verschillen zijn, behalve op de foto en de duidelijke meerprijs.
Heeft er iemand reeds zulke verhogers voor de 1200rt geplaatst, dewelke en wat zouden de verschillen zijn.
Nu dat ik alles eens kunnen lezen heb, zal ik waarschijnlijk opteren voor het gewone type. Deze passen mooier met de rest en bijna 70 euro verschil is ook wel de moeite, zeker in geval de stuurverhogers niet het gewenste effect hebben.LOMAX schreef: Ik heb de duurdere versie gehad (of toch de USA-variant ervan, de Wunderlich-exemplaren zijn nog in verschillende posities instelbaar), RafBMW heeft ze van mij overgenomen. Het verschil met de "gewone" is dat deze modellen niet alleen het stuur verhogen, maar ook dichter bij de rijder brengen. Je krijgt er dan vier extra schroeven bij. Bij rugklachten of te korte armen is dit wel een goede oplossing, al vind ik deze exemplaren wel heel duur.
Ik zal de link eens opzoeken naar ons "deskundig" topic van destijds. Het voordeel is dat die dingen zowel op de 850, de 1100, de 1150 en de 1200 passen. En de kabels moeten niet verlengd, enkel de straps lossen en kabels wat meer ruimte geven.
Voilà:
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... rverhogers
Waar heb je dat logo vandaan ipv de zwarte stop die tussen het stuur zit?HanzThePanz schreef:Heb ook stuurverhogers op m'n 1200RT, maar niet van Wünderlich. Ik bestelde ze bij Hörnig en had ze binnen drie dagen in huis. En ze zijn ook nog es goedkoper...
66,95 voor de 'natur eloxiert' versie en 64,95 voor de 'hochglanz poliert'. Ik heb dus de 'natur' versie.
Hiero dus: http://www.motorradzubehoer-hornig.de/? ... 17&art=203