Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Fox30 schreef:Voor diegenen die nog geen bevestiging ontvingen kan een mailtje aan info@stameducation.be zeker helpen.
ik heb me eerst ingeschreven online , geen antwoord , dan op aanraden van forum leden gebeld , alles zou in orde komen maar nog altijd niks ontvangen , ik ga nu niet nog eens mailen ook ze , ga die screenings laten voor wat ze zijn , sry maar het zegt voor mij veel over de ganse organisatie
ik rij nu 32 jaar zonder ongeval , rij heel behouden en defensief , zal dit nog wel enkele jaren zo kunnen houden zeker....en moet ik al ne keer meer manoeuvreren om te draaien , het is dan maar zo....
Arnold, een beetje geduld, nu ze al die BMW forumrijders
moeten inschrijven, is er meer werk aan de winkel
Uit ervaring weet ik dat je ook zonder op voorhand in te schrijven toch kan mee doen met een screening. Op voorwaarde dat er nu niet té veel daar naar toe rijden omdat ze dit gelezen hebben
Ter plaatse vul je een formuliertje in (dat de ingeschrevene ook moeten)
Je wordt ingedeeld in een groep en klaar is kees.
edargpu3 schreef:
Ik neem voor de eerste keer deel en heb de data van 02/06/2007 gekozen in Gent aan Flanders Expo.
Krijg ik na mijn inschrijving nog een bevestiging of hoe zit dat
Groeten
Edarg, zal daar ook voor de eerste keer aanwezig zijn
hopelijk komt die bevestiging voor jou in orde, heb de mijne een week erna ontvangen, grts
Hey Oneshark,
dan kunnen we eens kennis maken zou ik zeggen, tenminste als ik mijn bevestiging nog krijg.
Had eerder al eens gebeld en nog eens een mail gestuurd ter bevestiging maar tot op vandaag nog steeds niets gekregen
Maar zoals het spreekwoord zegt : GEDULD is een mooie DEUGD hé
Greetz
Ziezo reactie gekregen op verzonden mail.
Nu ben ik zeker van mijn inschrijving.
Bedankt aan de overige forummers voor de nutige informatie
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
Arnold schreef:ik heb me eerst ingeschreven online , geen antwoord , dan op aanraden van forum leden gebeld , alles zou in orde komen maar nog altijd niks ontvangen , ik ga nu niet nog eens mailen ook ze , ga die screenings laten voor wat ze zijn , sry maar het zegt voor mij veel over de ganse organisatie
ik rij nu 32 jaar zonder ongeval , rij heel behouden en defensief , zal dit nog wel enkele jaren zo kunnen houden zeker....en moet ik al ne keer meer manoeuvreren om te draaien , het is dan maar zo....
Arnold,
zo gemakkelijk mag je je niet laten afschepen.
Kom gewoon af op 10 maart en je zal wel zien dat je op hun lijst staat.
Arnold schreef:ik heb me eerst ingeschreven online , geen antwoord , dan op aanraden van forum leden gebeld , alles zou in orde komen maar nog altijd niks ontvangen , ik ga nu niet nog eens mailen ook ze , ga die screenings laten voor wat ze zijn , sry maar het zegt voor mij veel over de ganse organisatie
Arnold,
zo gemakkelijk mag je je niet laten afschepen.
Kom gewoon af op 10 maart en je zal wel zien dat je op hun lijst staat.
bedankt voor de steun maar voor mij hoeft het niet meer.
geesje beemer schreef:Rij ongeveer 1,5 jaar en zo'n 35000km. ervaring.
Heb me ook ingeschreven op 12/5, misschien afspreken om er samen naartoe te rijden ? ? ?
Hoi, Ik kom van Ramsel, dus we kunnen tegen dan wel afspreken.
Ik heb vandaag een mail ontvangen van Stam met de briefing voor de dag.
Tot op 10 maart. Inschrijving en Briefing om 8:30 in Motel Restaurant Dennenhof (Brasschaat)
Voor de GPS maniakken onder ons:
N51 20.239 E4 31.612
See you,
Fox30
Laatst gewijzigd door Fox30 op 20 feb 2007, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb me ook ingeschreven op 12/5, misschien afspreken om er samen naartoe te rijden ? ? ?
Ik heb me ook net ingeschreven. Nijlen -> Herenthout is niet zover! Spreken we nog af om elkaar ergens te vinden?
Ik heb me ook net ingeschreven. Nijlen -> Herenthout is niet zover! Spreken we nog af om elkaar ergens te vinden?
Grtz,
Cooper
Ik rijd van Ramsel naar Herenthout (+-20min) > Geesje Beemer.
Vervolgens doorrijden naar Nijlen (+-10min) > Cooper.
En dan naar Brasschaat (+-30min ).
't Begint naar het schijnt rond 8u30, wat wil zeggen dat ik best tegen 7u-7u15 vertrek.
Grtz,
Cooper
Ik rijd van Ramsel naar Herenthout (+-20min) > Geesje Beemer.
Vervolgens doorrijden naar Nijlen (+-10min) > Cooper.
En dan naar Brasschaat (+-30min ).
't Begint naar het schijnt rond 8u30, wat wil zeggen dat ik best tegen 7u-7u15 vertrek.
Kunnen jullie je daar in vinden?
Mvg,
Voor mij prima Levin, afspreken aan kerk Herenthout, om vervolgens cooper te gaan oppikken in Nijlen, en verder te rijden naar Brasschaat. Juiste uur spreken we tegen dan wel af.
Groeten g.b.
GEPAKT EN GEZAKT DE WEIDE WERELD IN, OP ZOEK NAAR HET AVONTUUR
Ik zal tegen dan ook aan de kerk staan.
Best die van Nijlen dan zeker hé.
Het juiste uur zal ik ook nog wel horen anders geef ik jullie m'n GSM.nr: daartegen nog wel via PM.