Hallo iedereen,
trots wil ik melden dat ik vandaag bij BMW BRUSSELS een F800ST heb besteld. Spijtig genoeg zal hij pas binnen 9 weken geleverd worden. vandaar : "IN BLIJDE VERWACHTING"
Het is mijn eerste ervaring met BMW, dat zal wel lukken zeker
9 weken wachten op een prachtig stukske techniek is niks als je vergelijkt dat wanneer je jezelf wil voortplanten dat vanaf de start productie tot levering er een termijn van 9 maand voorzien is.
Daarna komen er nog jaren om uw voortplantsel te programeren.
Op uwe motor krijg je bovendien nog een paar jaar garantie.
Transalpje schreef:proficiat met de aankoop ... je zal het je niet beklagen ... rij ook met zo'n grijzen rond
Dat is inderdaad zo, zalig machine.
transalpje staat op jou beemer het grote achterste spatbord gemonteerd? Ik heb het er niet op gemonteerd, omdat het zo groots is en het sportieve zicht ontneemt achteraan. daaom was ik benieuwd naar andere hun mening of gedacht
Het zal een grijze worden.[/quote]
Yep,
Deze dan
Knap
Houdoe[/quote]
Ja die ist. De andere kant zal er anders uitzien want ik heb gekozen voor een REMUS Titanium uitlaat. Ik vond de standaarduitlaat nogal groot en vooral de klank van de REMUS heeft de doorslag gegeven.
Zijn er nog STees met een open uitlaat? Laat iets weten!!!
Proficiat met uwe nieuwe jonge grijze. Dat is toch erg, je koopt zoiets tof en je wordt 9 weken gestraft. Of is het een korte bevalling 9 weken ipv 9 maanden.