schaalmoddellen
Moderator: GVN
schaalmoddellen
Heb nog 2 schaalmodellen staan van een BMW R100R welly 1/18 kleur rood ,ze zijn gratis te verkrijgen je moet ze alleen bij mij komen ophalen,wie intresse heeft laat maar iets weten.
-
bahnstormer
- Contacteer:
Re: schaalmodellen
Hai Spoorman,
Ik heb interesse in een R100R, zou een mooie aanvulling zijn van mijn kleine verzameling!
Groeten,
Bahnstormer
Ik heb interesse in een R100R, zou een mooie aanvulling zijn van mijn kleine verzameling!
Groeten,
Bahnstormer
Life is great driving a R100/7T Bahnstormer !!!
-
Iron Gonzo
in die andere heb ik intresse
geef je mij via Pm uw gegevens
geef je mij via Pm uw gegevens
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
geesje beemer
-
Iron Gonzo
zoek eens achter bosse hier op het forum 
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Jehebt PMbahnstormer schreef:Hai Spoorman,
Groeten,
Bahnstormer
-
Iron Gonzo
dat is weer dank zij de wondere wereld van informatica opgelost 
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Hallo Bahnstormer Wil je eens je E-Mail adres geven AUB want naar het schijnt gaat het niet via PMbahnstormer schreef:Hai Spoorman,
Groeten,
Bahnstormer
Deze staat momenteel te koop op Ebay
http://cgi.benl.ebay.be/Moto-miniature- ... dZViewItem

eentje voor de verzamelaars
http://cgi.benl.ebay.be/Moto-miniature- ... dZViewItem
eentje voor de verzamelaars
-
Iron Gonzo
bij bosse
Harald
Harald
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Heb een 1150 "Gendarmeire nationale" hier gevonden. Is wat je zoektHarald schreef:Heeft er iemand weet van een schaalmodel van de R1150RT
liefst schaal 1/18
Ik zoek zowel de burger als de politieversies.
eventueelde 1200RT in politieversie en als we dan toch
bezig zijn met vragen bestaan er K series in Pol. versie

TDM850 - R 1200 RT 2007
Lid BMW MC VL
Welke modellen ga je van de hand doenHarald schreef:De modellen die ze daar hebben zijn goed, maar niet de schaal.
Ik heb een vitrinekast, met heel wat kleine bmw's,
ik zou er nog wat bij willen maar enkel op schaal 1/18.
Ik ga alles wat geen 1/18 van de hand doen trouwens om wat plaats te maken
Zover ik weet is er momenteel geen versie van de R1150RT 1/18 beschikbaar wel 1/12 maar dat wist je al,wel zijn er verschillende soorten van de R1100RT en deze zijn wel te verkrijgen in 1/18 zowel burger als politieversie maar de belgische versie is zeer moelijk te vinde,ik heb momenteel van de R1100RT 1/18, 3 verschlillende kleuren van de burgerversie en 11 politieversies,van de K-serie heb ik geen weet.Harald schreef:Heeft er iemand weet van een schaalmodel van de R1150RT
liefst schaal 1/18
Ik zoek zowel de burger als de politieversies.
eventueelde 1200RT in politieversie en als we dan toch
bezig zijn met vragen bestaan er K series in Pol. versie
Re: schaalmoddellen
Sorry het is een schaalmodel van een R1100Rspoorman schreef:Heb nog 2 schaalmodellen staan van een BMW R100R welly 1/18 kleur rood ,ze zijn gratis te verkrijgen je moet ze alleen bij mij komen ophalen,wie intresse heeft laat maar iets weten.
-
Iron Gonzo
Re: schaalmoddellen
inderdaadspoorman schreef:Sorry het is een schaalmodel van een R1100Rspoorman schreef:Heb nog 2 schaalmodellen staan van een BMW R100R welly 1/18 kleur rood ,ze zijn gratis te verkrijgen je moet ze alleen bij mij komen ophalen,wie intresse heeft laat maar iets weten.
en hij is goed thuis gekomen ook uw Pm is nu doorgekomen
PS: ze waren daar nog altijd stevig aan het takelen op de N49
hopelijk zijn daar geen dode gevallen
zo een crash van 2 vrachtwagens is wel eens de moeite om te zien
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
DJAIRO
Heb je soms een" Replicatje" van mijn K1100RS???Harald schreef:De modellen die ze daar hebben zijn goed, maar niet de schaal.
Ik heb een vitrinekast, met heel wat kleine bmw's,
ik zou er nog wat bij willen maar enkel op schaal 1/18.
Ik ga alles wat geen 1/18 van de hand doen trouwens om wat plaats te maken
Frank