Mapsource Update
Moderator: GVN
Mapsource Update
Mannekes,
Mapsource V9 OT kan nu eindelijk besteld worden via myGARMIN.
-
®win
- Contacteer:
Re: Mapsource Update
Je bedoelt City Navigator Europe OT v9.NoPa schreef:Mannekes,
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
-
HanzThePanz
-
®win
- Contacteer:
Da's de NT versie. Stuur een mail naar unlock@garmin.com met deze melding en vermelding van je ordernr. Als het goed is zullen ze een (nieuwe) DVD toezenden.HanzThePanz schreef:Gaat lekker vlot daar bij Garmin... Ik wacht al sinds 15 december 2006 op mijn update... Grrrr
Groet,
Erwin
Erwin
-
HanzThePanz
-
TonTon
heb zojuist idd mijn bestelling kunnen plaatsen voor de DVD met CN 9 Deluxe ( chic ).NoPa schreef:Mannekes,
al mail gekregen met bevestiging en zou binnen de 10 dagen moeten in de bus liggen.
maar moet ik nu updaten gezien de veranderingen op het Franse wegennet ? ik rij namelijk zeer veel in Frankrijk , wel meestal met op voorhand in Mapsource aangemaakte routes.....welke problemen mogen er verwacht worden door al die naamsveranderingen ?
-
Boskrabber
Als je op voorhand aangemaakte routes rijdt, maakt het toch niet uit wat de nummer van de baan is, de gps geeft wel aan als je verkeerd bent. De nummering zal steeds wel een beetje in verhouding staan met de oude en sommige N-banen zullen misschien zelfs onveranderd zijn. De kaarten op uw pc en die in gps moeten wel overeenkomen.Arnold schreef: maar moet ik nu updaten gezien de veranderingen op het Franse wegennet ? ik rij namelijk zeer veel in Frankrijk , wel meestal met op voorhand in Mapsource aangemaakte routes.....welke problemen mogen er verwacht worden door al die naamsveranderingen ?
R1200RT
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Zei ik dat niet ?®win schreef:Je bedoelt City Navigator Europe OT v9.NoPa schreef:Mannekes,
-
Highlander
3de regeltje van de emiel .Highlander schreef:De mijne is ook reeds besteld, maar waar vinden jullie de informatie dat dit binnen de tien dagen geleverd zou worden?
Heb ook een é-mail ter bevestiging.
Na de verzending (van waar? ,door wie ?, wanneer?) ontvangt u het pakket binnen 7-10 werkdagen per post.
-
Highlander
't Ja, sommigen zullen er noodzaak aan hebben om te updaten naar versie 9, maar na alles wat ik al hoorde over de wijzigingen van nummering van het Franse wegennet denk ik toch om deze versie over te slaan. Naar ik vernam is nog geen enkel GPS bedrijf reeds in bezit van de wijzigingen, hoewel de wijzigingen nog voor dit jaar gepland zijn ? !
Klopt dit? Zo ja, dan pas ik idd voor versie 9 want dan zijn de wijzigingen te dichtbij en te drastisch lijkt me.
greetz, peter.
Klopt dit? Zo ja, dan pas ik idd voor versie 9 want dan zijn de wijzigingen te dichtbij en te drastisch lijkt me.
greetz, peter.
R 1100 R
Die wijzigingen maken niks uit mijn gedacht.
Het zijn enkel de benamingen die ze veranderen , maar de wegen blijven gewoon bestaan.
Zou het niet kunnen dat er een update gaat komen tegen volgend jaar, gewoon downloaden en invoegen, zodat de N,D en andere wegen in Frankrijk terug hun juiste benaming krijgen.
P.s. het zal een monnikenwerkje zijn om die allemaal juist in te voegen,
gezien ze van het ene naar het andere departement van naamzullen veranderen
P.S. als ik een Versie 9 wil, zal ik enkel via het net kunnen bestellen,
of zie ik dat verkeerd.
Het zijn enkel de benamingen die ze veranderen , maar de wegen blijven gewoon bestaan.
Zou het niet kunnen dat er een update gaat komen tegen volgend jaar, gewoon downloaden en invoegen, zodat de N,D en andere wegen in Frankrijk terug hun juiste benaming krijgen.
P.s. het zal een monnikenwerkje zijn om die allemaal juist in te voegen,
gezien ze van het ene naar het andere departement van naamzullen veranderen
P.S. als ik een Versie 9 wil, zal ik enkel via het net kunnen bestellen,
of zie ik dat verkeerd.
Ik heb ne mail gekregen van Garmin...
A new City Navigator Europe traditional update has just been announced.
Go to this link for detailed information about the update (available in 20 languages):
http://www.garmin.com/cartography/mapSo ... eV9DVD.pdf
Best regards,
Garmin Europe Cartography
Garmin International - 1200 E 151st St, Olathe, KS 66062, USA
update ook voor 2610???
-
TonTon
Re: update ook voor 2610???
als ik het goed voorheb dan moet je bij aanvraag je type gps ingeven , dus zal het wel oké zijn voor de 2610 ook anders zou er wel een waarschuwing gevolgd zijn , hoop ik toch want ik heb er ook één...FonsB schreef:Als ik goed lees op de website cvan garmin is de versie v9 voor 2620 en 2680 wat met de 2610?
-
freewillie
Update City Navigator Europe NT v9 DVD
Mijn GPS is een BMW Motorrad Navigator III. Is voor de kaarten hetzelfde als de Garmin SP 2820.
Ik heb update besteld bij Garmin.com op 19 dec 2006 en DVD ontvangen op 12 Jan 2007. Dan Unlock gedaan, en geinstalleerd op mijn PC in MapSource v6.9.6, en later op mijn GPS.
Alles werkt. Veel info is te vinden op http://forum.gps.nl
Link naar de installatie is http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=12196
Dit forum is in de eerste plaats bedoeld voor degenen die bij Notter een GPS kochten, maar deze info is volledig van toepassing op een BMW Motorrad Navigator III.
Gelijkaardige info heb ik nog niet op dit forum van BMW gevonden, en zou wel heel nuttig zijn.
Veel geluk
Ik heb update besteld bij Garmin.com op 19 dec 2006 en DVD ontvangen op 12 Jan 2007. Dan Unlock gedaan, en geinstalleerd op mijn PC in MapSource v6.9.6, en later op mijn GPS.
Alles werkt. Veel info is te vinden op http://forum.gps.nl
Link naar de installatie is http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=12196
Dit forum is in de eerste plaats bedoeld voor degenen die bij Notter een GPS kochten, maar deze info is volledig van toepassing op een BMW Motorrad Navigator III.
Gelijkaardige info heb ik nog niet op dit forum van BMW gevonden, en zou wel heel nuttig zijn.
Veel geluk
If I only had time