Op 27-02 bij de Lidl

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Boskrabber

Op 27-02 bij de Lidl

Bericht door Boskrabber »

Volgende week dinsdag is het bij de Lidl weer motorday. Het aanbod is zelfs groter dan vorige keren. Dat het allemaal goed spul is weet ik niet, maar je moet die prijzen eens bekijken en met bv een paar kousen kun je niet bedrogen zijn.
R1200RT

Lid BMW Motorclub Vlaanderen
sprint

Re: Op 27-02 bij de Lidl

Bericht door sprint »

Boskrabber schreef:Volgende week dinsdag is het bij de Lidl weer motorday. Het aanbod is zelfs groter dan vorige keren. Dat het allemaal goed spul is weet ik niet, maar je moet die prijzen eens bekijken en met bv een paar kousen kun je niet bedrogen zijn.
Hier :wink:

Die botten lijken mij ok voor deze zomer ( voor 34,99€ kan ze niet laten liggen)

Afbeelding
Marnix.

Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

sprint schreef:Die botten lijken mij ok voor deze zomer ( voor 34,99€ kan ze niet laten liggen)
Kan ik geloven, als ze vuil zijn na de zomer gooide ze gewoon weg. Ne pot schoensmeer kost meer (ongeveer toch, hé :P )
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
jakke

Bericht door jakke »

sprint schreef:
Boskrabber schreef:Volgende week dinsdag is het bij de Lidl weer motorday. Het aanbod is zelfs groter dan vorige keren. Dat het allemaal goed spul is weet ik niet, maar je moet die prijzen eens bekijken en met bv een paar kousen kun je niet bedrogen zijn.
Hier :wink:

Die botten lijken mij ok voor deze zomer ( voor 34,99€ kan ze niet laten liggen)

Afbeelding
De paasmix en het varkenshaasje zien mij er niet te versmaden uit !! 8) :oops: :oops:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
sprint

Bericht door sprint »

jakke schreef: het varkenshaasje zien mij er niet te versmaden uit !! 8) :oops: :oops:
"varkenshaasje" dat zijn twee dieren in één
Kan niet slecht zijn :lol:
Marnix.

Afbeelding
LOMAX

Bericht door LOMAX »

Ik heb daar vorig jaar motorhandschoenen gekocht met een korte schacht (of hoe noem je dat). Superhandig om "in" de mouwen te steken en niet erbovenop. Ik heb nog twee paar dure handschoenen liggen, en toch draag ik enkel nog die van Lidl. Wel opletten, in dezelfde rek lagen toen exemplaren die dubbel zo dik aanvoelden, helemaal niet prettig dus. De sokken zijn eigenlijk 'oversokken', en kunnen gaan knellen als de laarzen niet ruim genoeg zijn, maar het scheelt wel een heel eind in temperatuur. En alhoewel ik een C2 heb, ga ik dit jaar nog voor de jethelm kijken, die kost minder dan een nieuw vizier op een andere helm. Op de RT is zo'n C2 toch overkill.
De goedkope interkom werkt wel, maar het is sukkelen geblazen met kabeltjes en oortjes. Wel ideaal om uit te proberen of je eigenlijk wel een intercom nodig hebt, die van mij is na één keer in de lade blijven liggen, gebarentaal is veel leuker.
De muts heeft de pasvorm van een aardappelzak, met een veel te klein kijkgat. En ik durf beweren dat dit niet aan mijn hoofd te wijten is :P
Tip: ga 's morgens meteen aanschuiven, de lekkere dingen zijn na een uur allemaal weg. En laat u niet vangen, die grootmoeders die de ingang met hun karren versperren, die lopen ook meteen naar de motorrekken. Die komen 'in opdracht' kopen, en laden hun hele kar meteen vol. :wink:
sprint

Bericht door sprint »

Ik zou toch wel ff opletten met die helm aan 29,99
Het is tenslotte voor je veiligheid, om mee te rijden zal het wel ok zijn, maar het blijft een valhelm en voor wat hij eigenlijk gemaakt is zou ik mij toch veiliger in de C2 voelen.
We zijn tenslotte niet met een bromfiets klasse A op de weg

Smijt hem eens zo hard al je kan tegen de muur en kijk of er geen barstjes inzitten :mrgreen:

En wat die oma's betreft, daar heb je een punt. :wink:
Marnix.

Afbeelding
LOMAX

Bericht door LOMAX »

sprint schreef:Smijt hem eens zo hard al je kan tegen de muur en kijk of er geen barstjes inzitten :mrgreen:
Moet ik dat doen vóór dat ik hem koop, of erna :?
Voordeel is dat je met zo'n jethelm meer ziet en hoort dan met de C2, en door het relatief mindere gevoel van veiligheid ga ik ook minder hard rijden (kin en neus zijn onbeschermd). En er zit toch wel een keurmerk in, dus voldoen ze aan een hele rij eisen.
Zo heb ik dan eindelijk ook eens een jethelm in de juiste kleur :wink:
janneman
Contacteer:

Bericht door janneman »

beste mensen en aanverwanten,

heb vorig jaar de muts gekocht, houdt mijn kop lekker warm in de wintermaanden, nu ja ... zeker in een winter als dit jaar. De overtreksokken zijn ook wel handig en warm. Ik kocht ook de motorbroek en ik moet zeggen, die zit vrij lekker en warm én droog. Met uitneembare voering ! Dus eigenlijk feitelijk, ge kunt er maar weinig aan gekl**t zijn voor dat geld. Denk dat ik eens zal zien naar die vest als extra. En zeker en vast die laarzen ... al gaan ze inderdaad maar een zomer mee.

hasta la pasta
j.
K75 / GS1100 / GS1200 / GSA1200 • ROOD / GSA1200 • TRIPLE BLACK / GSA1200 LC • WIT (model 2017)
Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt
https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

Da wintermutske heb ik ook en wreed kontent van.

Dat van die helm, zoalang ie het EEC label heeft (da hebben ze, anders mag LIDL ze nie verkopen...) voldoet ie aan de eisen...en zeg er maar donder op dat deze helmpies uit een gekende helmfabriek komen... :wink:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
sprint

Bericht door sprint »

(s)Campi schreef: Dat van die helm, zoalang ie het EEC label heeft (da hebben ze, anders mag LIDL ze nie verkopen...) voldoet ie aan de eisen...en zeg er maar donder op dat deze helmpies uit een gekende helmfabriek komen... :wink:
De keuring zal wel volledig in orde zijn 8) .
Maar die helm voldoet misschien gewoon aan de meest minimale eisen van die keuring.
allé een helm van 30 euro kan toch nooit zo goed (bescherming)zijn als één van +300 euro. :?
Marnix.

Afbeelding
Werner Von C.
Contacteer:

sprint schreef:
(s)Campi schreef: Dat van die helm, zoalang ie het EEC label heeft (da hebben ze, anders mag LIDL ze nie verkopen...) voldoet ie aan de eisen...en zeg er maar donder op dat deze helmpies uit een gekende helmfabriek komen... :wink:
De keuring zal wel volledig in orde zijn 8) .
Maar die helm voldoet misschien gewoon aan de meest minimale eisen van die keuring.
allé een helm van 30 euro kan toch nooit zo goed (bescherming)zijn als één van +300 euro. :?
Da valt te zien hé, de ene heeft weinig hersenen te beschermen (ik) en anderen hebben dan iets meer hersenslubber in hunne ketel (of denken dit allesinds - als ik het dan aan hun vrouw vraag krijg ik andere antwoorden...) en dus voelen ze zich veiliger want duurder=beter voor hen...

Stel ik heb 2 vriendinnekkes, de blonde is een dure en de brunette is een normaal meiske, is de blondine beter omdat ze duur is... :lol: :lol: :lol:

Allé, genoeg gel*ld :oops:
janneman
Contacteer:

Bericht door janneman »

Sprint

daar ben ik zo zeker niet van. Er zal misschien wel een verschil op zitten, maar vergeet niet dat de Lidl zeer lage winstmarges rekent en indien hun grote stock die ze opkopen niet op is in Belgie, zeulen ze die naar de andere landen door.
Sla er maar eens de aanbiedingen op na in de verschillende landen. De één week in Belgie , de andere week in Duistland, Nederland ...
En ze hoeven geen normale (lees woekerwinstmarges) van 'normale' zaken te rekenen van minimum aankoopprijs x2.5 !

Maar iedereen denkt er het zijne van natuurlijk ;-)

hasta la pasta
j.
K75 / GS1100 / GS1200 / GSA1200 • ROOD / GSA1200 • TRIPLE BLACK / GSA1200 LC • WIT (model 2017)
LOMAX

Bericht door LOMAX »

sprint schreef: allé een helm van 30 euro kan toch nooit zo goed (bescherming)zijn als één van +300 euro. :?
Denk even de dure rek in de winkel weg: -20 euro
Denk even het kinstuk weg: -50 euro
Denk even de scharnieren en sluiting weg: -50 euro
Denk even de dure verpakking weg: -5 euro
Denk even de mooie publiciteit in M&T weg: -10 euro
Denk even het zonnescherm weg: -45 euro
Denk even de uitneembare voering en velcro weg: -10 euro
Denk even de winst van invoerder en winkel weg: -90 euro
Denk even het loon van de verkoper weg: -20 euro
Denk even het loon van de duitse fabrieksarbeider weg: -50 euro

Dan moet die helm van 30 euro toch wel een hele goede helm zijn :wink: :wink:
En ik zal hem alleen maar dragen als ik geen ongeval ga krijgen :roll:
Toch nog even dit: hoe komt het dat die patattenzakmuts sommigen onder jullie toch nog goed past? :P
Werner Von C.
Contacteer:

Toch nog even dit: hoe komt het dat die patattenzakmuts sommigen onder jullie toch nog goed past?
Da's omdat wij een hoog kabouter-PLOP-gehalte hebben, getuige mijn talloze opmerkingen van bedenkelijke kwaliteit op dit reclame-vrije forum.
janneman
Contacteer:

Bericht door janneman »

Aaaaaaah, ik moet dat niet OVER mijne helm trekken misschien ? :lol:
sprint

Bericht door sprint »

LOMAX schreef:
sprint schreef: allé een helm van 30 euro kan toch nooit zo goed (bescherming)zijn als één van +300 euro. :?
Denk even de dure rek in de winkel weg: -20 euro
Denk even het kinstuk weg: -50 euro
Denk even de scharnieren en sluiting weg: -50 euro
Denk even de dure verpakking weg: -5 euro
Denk even de mooie publiciteit in M&T weg: -10 euro
Denk even het zonnescherm weg: -45 euro
Denk even de uitneembare voering en velcro weg: -10 euro
Denk even de winst van invoerder en winkel weg: -90 euro
Denk even het loon van de verkoper weg: -20 euro
Denk even het loon van de duitse fabrieksarbeider weg: -50 euro

Dan moet die helm van 30 euro toch wel een hele goede helm zijn :wink: :wink:
En ik zal hem alleen maar dragen als ik geen ongeval ga krijgen :roll:
Toch nog even dit: hoe komt het dat die patattenzakmuts sommigen onder jullie toch nog goed past? :P
Waarom kopen sommigen een BMW van +20.000 euro als je bij Ural ook een leuk Boxer kan kopen. :wink:
Marnix.

Afbeelding
Werner Von C.
Contacteer:

Waarom kopen sommigen een BMW van +20.000 euro als je bij Ural ook een leuk Boxer kan kopen
Omdat ze met dat verschil nog een vrouw moeten onderhouden... :lol:
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

(s)Campi schreef:
Waarom kopen sommigen een BMW van +20.000 euro als je bij Ural ook een leuk Boxer kan kopen
Omdat ze met dat verschil nog een vrouw moeten onderhouden... :lol:
de enige leuke boxer die ik ken is FIRMIN
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
Boskrabber

Bericht door Boskrabber »

Amaaaii, op minder dan 1 min tijd waren alle laarzen weg, hup het karretje in. Ik was ver de enige die een laars gepast heeft en ik heb er mij een paar aangeschaft plus enkele sokken.
R1200RT

Lid BMW Motorclub Vlaanderen
John
Contacteer:

Bericht door John »

Ik ging in Ekeren voor 2 systeem helmen, Twee grijze vesten en broek maar kwam van een kale reis terug. De helmen waren te groot. En de vest in S dames was er niet in grijs. De broek was dan ook weer te groot. :twisted:
Dus terug enkel met twee paar sokken :evil:
Spijtig want het waren toch wel degelijke vesten voor die prijs.
sprint

Bericht door sprint »

Boskrabber schreef:Amaaaii, op minder dan 1 min tijd waren alle laarzen weg, hup het karretje in. Ik was ver de enige die een laars gepast heeft en ik heb er mij een paar aangeschaft plus enkele sokken.
In Aalst, laarzen genoeg :lol:

En ja, voor die prijs kon je ze niet laten liggen hé.

Ik heb er nog met ene staan praten die gisteren voor sluitingsuur zijn inkopen al komen doen was, zijn broek was te klein en hij kwam die nu omruilen.
Dus volgende keer op maandag namiddag gaan juist voor sluitingsuur, dan staat alles al uitgestald

@LOMAX:
Die helmen zagen er wel degelijk uit voor hun prijs :wink:
Marnix.

Afbeelding
Guidoviv
Contacteer:

Bericht door Guidoviv »

Wij hebben voor mij een paar laarzen,twee paar sokken,twee paar winddichte sokken en een winddicht schirt met lange mouwen gekocht.Voor mijn vrouw ,twee paar sokken en twee paar winddichte sokken.Van alles lijkt mij de kwaliteit wel in orde
http://www.bikers4bikers.be/ Het forum voor iedere motorrijder.
B61

Bericht door B61 »

Afbeelding
impressie van 09h04 in Geint, Einde Were....
volk genoeg, botten waren het snelste weg....
edargpu

Bericht door edargpu »

:lol: Blijkbaar was er in Gent nog véél te rapen
Ook 4 paar sokken meegebracht en voor de rest op het Fratersplein was er rond 14h00 nog vvéél te rapen vesten,broeken laarzen enz.... :idea:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
Plaats reactie