Fiscaal: Brandstofprijs 2006
Moderator: GVN
-
hla
- Contacteer:
Fiscaal: Brandstofprijs 2006
De eerste officiële cijfers ?
Kijk op http://www.demotorsite.be:80/index.php? ... iew&id=561
Kijk op http://www.demotorsite.be:80/index.php? ... iew&id=561
Rij met plezier, en geniet.
R1200RT
BMW motoclub-Vlaanderen lid
R1200RT
-
johan reynders
hey hugo,
ik heb je prachtig exel werk eens bezien en zou graag mijne gs ook fiscaal inbrengen. Ik heb enkel nog een paar vraagjes over je exelwerk. Kan je zomaar je huis mee inbrengen? en hoe verklaar je aan de belastingen dat je je computer, telefoon, internet, bureau inbrengt.
grtjs
Danny
ik heb je prachtig exel werk eens bezien en zou graag mijne gs ook fiscaal inbrengen. Ik heb enkel nog een paar vraagjes over je exelwerk. Kan je zomaar je huis mee inbrengen? en hoe verklaar je aan de belastingen dat je je computer, telefoon, internet, bureau inbrengt.
grtjs
Danny
niet wat ons wordt aangedaan, doet ons op- of ondergaan.
Maar de wijze van ernaar te kijken zal ons verarmen of verrijken.
Maar de wijze van ernaar te kijken zal ons verarmen of verrijken.
-
hla
- Contacteer:
Je kunt U volledige huis niet inbrengen! Enkel het klein deeltje ervan dat je voor de moto gebruikt, dus meestal is dat een DEEL van de garage.
En een computer en een bureau enz. kun je inbrengen indien er een verband is met Uw werk.
Dat kan heel ver gaan. Sommige mensen brengen allerlei tijdschriften in, andere zelfs hun TV. Kledij voor sommige is ook mogelijk, zoals een politie- of kok-kostuum. Maar daarentegen mag een vertegenwoordiger GEEN gewoon kostuum inbrengen!
Hoop dat het iets duidelijke is hiermee.
Zoniet : vragen staat vrij
En een computer en een bureau enz. kun je inbrengen indien er een verband is met Uw werk.
Dat kan heel ver gaan. Sommige mensen brengen allerlei tijdschriften in, andere zelfs hun TV. Kledij voor sommige is ook mogelijk, zoals een politie- of kok-kostuum. Maar daarentegen mag een vertegenwoordiger GEEN gewoon kostuum inbrengen!
Hoop dat het iets duidelijke is hiermee.
Zoniet : vragen staat vrij
R1200RT
R1200RT
-
hla
- Contacteer:
Waarschijnlijk inderdaad geen PC, maar de motokledij ZEKER weldannym schreef:merci makker woensdag heb ik een afspraak met de belastingscontroleur.
Ik werk als kok in een beenhouwerij. Dus zal ik geen pc kunnen inbrengen, maar wel mijn kledij?
R1200RT
R1200RT
en waarom niet? je kan toch recepten, vleessoorten, kweekevoluties en analyses nodig hebben als kok!!!!hla schreef:Waarschijnlijk inderdaad geen PC, maar de motokledij ZEKER weldannym schreef:merci makker woensdag heb ik een afspraak met de belastingscontroleur.
Ik werk als kok in een beenhouwerij. Dus zal ik geen pc kunnen inbrengen, maar wel mijn kledij?
waar ga je de gemiddelde benzineprijzen halen?
Je dient toch op de hoogte te zijn van de arbeidswetgeving, directieven van de voedselcommissie ed .... en waar vind je die? op internet want het gedrukte staatsblad bestaat niet meer
ride with pride
one-one
gsa 1150
one-one
gsa 1150