Weer een BMW-rijder meer op de baan!
Moderator: GVN
Weer een BMW-rijder meer op de baan!
Gegroet iedereen,
Ik ben net zoals zovelen blijkbaar eerst even dit forum aan het doorsnuffelen geweest vooraleer me bekend te maken.
Mijn naam is dus Patrick G. ben 40 jaar en afkomstig uit Nijlen.
Ik ben in blijde verwachting van een donkergrijze (naam van orig. BMW kleur is me niet bekend) R1200RT van 2005 met 9500km op de teller.
Opties zijn: ESA, boordcomputer, cruise control, kleine topcase, verwarmd en verlaagd zadel en aftermarket stuurverhogers.
Ik heb nu momenteel een Suzuki VZ800 Marauder van 1998 met 22000km op de teller in de aanbieding. Hij is al zeg ik het zelf nog in nieuw staat. Regen was niet rijden. Reden... 3 uur k(h)uiswerk achteraf! Moest er iemand een nieuwe eigenaar voor weten mag hij het me altijd laten weten. Is er trouwens in de buurt van Lier een ontmoetingsplaats voor gelijkgestemde BMW zielen? Het lidmaatschap is volgens mij niet veraf.
Grtz.
Cooper.
Ik ben net zoals zovelen blijkbaar eerst even dit forum aan het doorsnuffelen geweest vooraleer me bekend te maken.
Mijn naam is dus Patrick G. ben 40 jaar en afkomstig uit Nijlen.
Ik ben in blijde verwachting van een donkergrijze (naam van orig. BMW kleur is me niet bekend) R1200RT van 2005 met 9500km op de teller.
Opties zijn: ESA, boordcomputer, cruise control, kleine topcase, verwarmd en verlaagd zadel en aftermarket stuurverhogers.
Ik heb nu momenteel een Suzuki VZ800 Marauder van 1998 met 22000km op de teller in de aanbieding. Hij is al zeg ik het zelf nog in nieuw staat. Regen was niet rijden. Reden... 3 uur k(h)uiswerk achteraf! Moest er iemand een nieuwe eigenaar voor weten mag hij het me altijd laten weten. Is er trouwens in de buurt van Lier een ontmoetingsplaats voor gelijkgestemde BMW zielen? Het lidmaatschap is volgens mij niet veraf.
Grtz.
Cooper.
-
Iron Gonzo
hoi Cooper
wreed wel gekomen hier
kijk eens hier en zo vind je de meest geschikte ontmoetingsplaats in uw omgeving
je bent op alle ontmoetingsavonden om het even waar welkom
wreed wel gekomen hier
kijk eens hier en zo vind je de meest geschikte ontmoetingsplaats in uw omgeving
je bent op alle ontmoetingsavonden om het even waar welkom
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Hey cooper, welkom in beemerland
Vandaag Vrijdag is er een bijeenkomst in Brasschaat, zie HIER voor meer info.
Je bent altijd welkom, het begint rond 19.00uur en het einde is meestal .....
Houdoe
Hey cooper, welkom in beemerland
Vandaag Vrijdag is er een bijeenkomst in Brasschaat, zie HIER voor meer info.
Je bent altijd welkom, het begint rond 19.00uur en het einde is meestal .....
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
-
Boskrabber
Welkom Cooper de mijne is ook van 2005, vele veilige kilometers gewenst. 
Laatst gewijzigd door Boskrabber op 23 feb 2007, 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
R1200RT
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
-
sprint
Re: Weer een BMW-rijder meer op de baan!
Welkom op de kermis Coopercooper schreef: Is er trouwens in de buurt van Lier een ontmoetingsplaats voor gelijkgestemde BMW zielen? Het lidmaatschap is volgens mij niet veraf.
Grtz.
Cooper.
veel plezier met de Beemer...........
In de buurt van Lier kijk hier
Marnix.

Re: Weer een BMW-rijder meer op de baan!
Welkom op de kermis Cooper
[/quote]
Als dat het Zimmerplein niet is!
Wanneer zijn jullie daar te vinden of was het maar éénmalig?
Als dat het Zimmerplein niet is!
Wanneer zijn jullie daar te vinden of was het maar éénmalig?
Welkom op het tofste BMW-forum van België 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
sprint
waarom wachtencooper schreef:Wat een aangenaam ontvangst!
Dat beloofd voor de eerstvolgende meet in real life.
(Brasschaat 12/05/2007?)
Nu gaat het wachten nog langer duren.
je kan vandaag zelfs naar Brasschaat
Btw: Lier was eenmalig, maar op uitnodiging ............
Marnix.

-
Roadrunner
waarom wachten
Dat was iets te laat geweten,had al andere afspraken.
Volgende keer beter.
Cooper
Dat was iets te laat geweten,had al andere afspraken.
Volgende keer beter.
Cooper
-
PabloElFlamenco
WELKOM COOPER!
(Sorry voor het roepen
)
't Is hier een toffe club, om te beginnen, het forum. En de échte club, (de niet virtuele), die ziet er ook zeer goed uit -er is een heel erg ontwikkeld programma, vele ritten, uitstappen, reizen.
Veel rij- lees- en schrijfgenot!
Pablo
(Sorry voor het roepen
't Is hier een toffe club, om te beginnen, het forum. En de échte club, (de niet virtuele), die ziet er ook zeer goed uit -er is een heel erg ontwikkeld programma, vele ritten, uitstappen, reizen.
Veel rij- lees- en schrijfgenot!
Pablo
Uit één blok metaal gehouwen (...de motor...)
Lid van bmw-mc-vl (...de rijder...)
Lid van bmw-mc-vl (...de rijder...)
-
DJAIRO
Eergisteren eindelijk mijn R1200RT kunnen gaan afhalen!
Wat kan wachten toch lang duren en dat in een verenigd Europa.
Ik heb er ondertussen een 600km meegereden en heb nog geen seconde spijt gehad van m'n aankoop. Met een verbruik van 4.8l/100km is hij zelfs zuiniger dan m'n Marauder die toch 400cc lichter was en een pak minder kilo's in de schaal had te leggen. Ook het bochtengedrag valt reuze mee.
Ik denk dat er nog leuke tijden aankomen.
Wat kan wachten toch lang duren en dat in een verenigd Europa.
Ik heb er ondertussen een 600km meegereden en heb nog geen seconde spijt gehad van m'n aankoop. Met een verbruik van 4.8l/100km is hij zelfs zuiniger dan m'n Marauder die toch 400cc lichter was en een pak minder kilo's in de schaal had te leggen. Ook het bochtengedrag valt reuze mee.
Ik denk dat er nog leuke tijden aankomen.