IK MOET EEN PAAR ZAAKJES LATEN BIJWERKEN AAN MIJN MOTO HIJ IS ZO GELAKT VAN FABRIEK AF MAAR KAN NERGENS DE KLEUREN KODE'S TERUGVINDEN
IEMAND EEN IDEE HOE IK DIT KAN OPLOSSEN
DANK
http://users.pandora.be/bockie/IndexPage.htm
ga naar my r1100s
MIJN MOTO IS IDENTIEK AAN DEZE OP DE SITE
WEET NOG NIET HOE IK HIER FOTO'S KAN PLAATSEN
WELKE KLEUREN ZIJN GEBRUIKT
Moderator: GVN
OOK WELKOM OM DIT FORUM...
ter info: er is een ongeschreven wet dat in hoofdletters schrijven gelijk is aan roepen...
Misschien ook jezelf even voorstellen?
btw: de kleurcode voor je beemer staat met een sticker op je chassis/motorruimte gemeld... even zadel eraf en zoeken maar.
de motor is een BMW R1100S Sport Boxer-Cup Edition 2001
ik vermoed dat de basiskleur Cobalt Blue (Metallic) color321 scheme 321/699 zou kunnen zijn. Deze kleur werd gebruikt voor de 1100rs en ziet er zonder striping zo uit:

ter info: er is een ongeschreven wet dat in hoofdletters schrijven gelijk is aan roepen...
Misschien ook jezelf even voorstellen?
btw: de kleurcode voor je beemer staat met een sticker op je chassis/motorruimte gemeld... even zadel eraf en zoeken maar.
de motor is een BMW R1100S Sport Boxer-Cup Edition 2001
ik vermoed dat de basiskleur Cobalt Blue (Metallic) color321 scheme 321/699 zou kunnen zijn. Deze kleur werd gebruikt voor de 1100rs en ziet er zonder striping zo uit:
Laatst gewijzigd door JH. op 22 feb 2007, 15:25, 2 keer totaal gewijzigd.
sorry
groetjes iedereen
ik ben al zeeeer lang motorijder met deze moto rijd ik al een jaartje of vier wegens beschadigingen wil ik hem laten bijwerken alleen zijn de kleuren kode's (is in twee kleuren gelakt) niet meer aanwezig
ik hoopte dat iemand dezelde moto bezat en de kleuren kende
sorry voor de hoofdletters
ik ben al zeeeer lang motorijder met deze moto rijd ik al een jaartje of vier wegens beschadigingen wil ik hem laten bijwerken alleen zijn de kleuren kode's (is in twee kleuren gelakt) niet meer aanwezig
ik hoopte dat iemand dezelde moto bezat en de kleuren kende
sorry voor de hoofdletters
-
Iron Gonzo
indien hij zo is gespoten,vermoed ik dat het niet originele bmw van fabriek af kleuren zijn
een zeer goede specialpainter of carrosier zal U zeker kunnen helpen
welkom hier en nog veel plezier
een zeer goede specialpainter of carrosier zal U zeker kunnen helpen
welkom hier en nog veel plezier
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit