reis portugal
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
reis portugal
hallo,
wie kan/wil mij een mooie route in portugal beschrijven of aanraden? we doorkruisen frankrijk op snel tempo, en zouden beginnen touren vanaf bordeaux naar porto, om daar de vrouwtjes van de vlieghaven af te halen en dan zo zigzag naar beneden rijden richting lissabon. het mag ook een gps route zijn.
alvast bedank
mvg
wie kan/wil mij een mooie route in portugal beschrijven of aanraden? we doorkruisen frankrijk op snel tempo, en zouden beginnen touren vanaf bordeaux naar porto, om daar de vrouwtjes van de vlieghaven af te halen en dan zo zigzag naar beneden rijden richting lissabon. het mag ook een gps route zijn.
alvast bedank
mvg
-
Luc Strobbe
Portugal is zeer de moeite waard om te gaan verkennen per motor, zeer mooie wegen, bochten, bochten en nog eens bochten, prachtige natuur, en ook niet onbelangrijk om weten weinig of geen snelheidscontroles.
Ikzelf heb vorig jaar in April Portugal doorkruist van noord naar zuid, dus ik kan U misschien wel wat gps kaartmateriaal of tips doorspelen, met alle plezier trouwens!!!
Ikzelf heb vorig jaar in April Portugal doorkruist van noord naar zuid, dus ik kan U misschien wel wat gps kaartmateriaal of tips doorspelen, met alle plezier trouwens!!!
Vriendelijke groeten,
Luc Strobbe
Luc Strobbe
-
Bruno 1200 RT
reis Portugal
Luc,
Zou je mij dat dan ook kunnen bezorgen ?
Bruno
Zou je mij dat dan ook kunnen bezorgen ?
Bruno
-
michel buyckx
- Contacteer:
-
Luc Strobbe
Awel Michel, ik vind dat ge gelijk hebt, ik ben als ik het helemaal goed heb in Aljustrel van de snelweg gegaan en ben zo doorgereden tot in Odemira om daar te gaan overnachten, man ,man, wat een prachtige streek ik daar ben doorgereden dat kunt ge met geen pen beschrijven, waarschijnlijk was ik daar dan wel op de juiste moment tussen die geelgekleurde golvende velden!!!
Vriendelijke groeten,
Luc Strobbe
Luc Strobbe