Thx
Hella micro DE xenon op bmw R11x0RT?
Moderator: GVN
-
erteetje
Hella micro DE xenon op bmw R11x0RT?
Mjam mjam, zo twee hella micro DE Xenon lampjes op je R11x0RT, zo mooi weggestoken onder het kuipdeel van de koplamp (zoals Piaa met zijn Ezymount of zoiets). Ja dat wil papa wel. Maar inbouwdiepte is 14 cm en hoe bevestig je ze best? Wie weet raad of heeft het al gedaan? Ik rij namelijk niet zo graag terwijl ik met een witte stok de weg voor mijn RT aftast
Thx
Thx
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
erteetje
-
erteetje
-
erteetje
-
erteetje
Nu even terup naar de topic. De hella DE Micro Xenon. Wat denken de "experts"? Genoeg power? En zal het in te bouwen zijn op een RT (diepte = 14 cm en iets minder dan 7cm doormeter)? Misschien heeft iemand een gelijkaardige afmeting al gemonteerd. En kan je ze beter monteren zoals die lichten op de RT hierboven , of zou je ze beter op een steun aan de zijkanten van de cylinders plaatsen (hoogte, hinder voor anderen?). Je hoort het al hé, ik ben geen technieker.
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Is natuurlijk de batterijlader hé...Relax schreef:En de knop om ze aan en uit te zetten ligt achter de motor op de vloer.
Heh je hebt idd talloze andere montagemogelijkheden, maar dicht bij de boxer zou ik afraden omwille van de warmteontwikkeling en het lage standpunt...
Als je gezien wilt worden (bv in de file) zou ik ze hoog genoeg monteren (zie de Bmw Pol), wil je zelf goed kunnen zie kun je ze best lager plaatsen...meer info omtrent de montage van mijn spotjes op mijn weblog (zie signature)
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
El Barto
Ik heb er onder de cilinders gemonteerd, op de cilinderbeschermers geschroefd en een schakeling over de uitknop van de richtingaanwijzers...

R1150R Rockster
R1200C
R45
K100RS CaféRacer
Ducati "Super"monster
Cars : Chrysler 300C - Chrysler Sebring conv. - Clubman Cooper S - Mercury Cougar XR7 conv. 1971
R1200C
R45
K100RS CaféRacer
Ducati "Super"monster
Cars : Chrysler 300C - Chrysler Sebring conv. - Clubman Cooper S - Mercury Cougar XR7 conv. 1971
-
El Barto
Zeer tevreden over.
Ik dacht eerst voor een Duc Multisdtrada te gaan, omdat die toch lichter en krachtiger was, maar mijn wederhelft en mijn tandarts dachten er anders over.
Die lichten zijn ook geen Hella's. Ik had eerst Hella's gemonteerd, maar ze waren veel te lang. Deze lichten zijn mistlichten van een onbekend merk, gekocht op Ebay voor 5 €.
Ik dacht eerst voor een Duc Multisdtrada te gaan, omdat die toch lichter en krachtiger was, maar mijn wederhelft en mijn tandarts dachten er anders over.
Die lichten zijn ook geen Hella's. Ik had eerst Hella's gemonteerd, maar ze waren veel te lang. Deze lichten zijn mistlichten van een onbekend merk, gekocht op Ebay voor 5 €.
R1150R Rockster
R1200C
R45
K100RS CaféRacer
Ducati "Super"monster
R1200C
R45
K100RS CaféRacer
Ducati "Super"monster