MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMOneshark schreef:Nee, enkel resterende stock chocolademousse van LidlDJAIRO schreef: Komt daar ook motogerief te koop in 't kort???
Frank![]()
Frank
Moderator: GVN
Het enige dat deze morgend uitverkocht was, waren de laarzen en kousen. Jassen waren er nog in grijs en zwart.polski schreef:Gisterenavond bij Lidl in Mechelen de bottekes (maat 43) en sokken gekocht .
Kledij was zo goed als weg .. nog veel helmen .. ook nog botten maat 43 en 44 .
Volgende week eens gaan zien naar de handschoentjes van Aldi.
Ja met dat pak kun je zo de ski-latten op.Rikkes schreef:Volgende woensdag in ..... den ALDI !
botten, jassen, broeken, handschoenen .. alles voor op de moto !
Goede tip, kan ik daar eens gaan zoeken naar de Jethelm in zilvergrijs XL. Die was hier namelijk niet te vinden, heb drie Lidl's gedaan op een voormiddag. Het valt me wel op dat die spullen in Nederland weer een eind duurder zijn dan hier in Be.VutteRT schreef:Donderdag 8 mrt motorspullen bij de Lidl in nl![]()
grtjs vutteRt
Da zal je toch wel om 8 uur op de motor moeten zitten om ergens voor 8.30 uur aan de deur te staan. succes,LOMAX schreef:Goede tip, kan ik daar eens gaan zoeken naar de Jethelm in zilvergrijs XL. Die was hier namelijk niet te vinden, heb drie Lidl's gedaan op een voormiddag. Het valt me wel op dat die spullen in Nederland weer een eind duurder zijn dan hier in Be.VutteRT schreef:Donderdag 8 mrt motorspullen bij de Lidl in nl![]()
grtjs vutteRt
)
Is dat gemakkelijk met zo’n hoes rondrijden (120 km/hr) als het regent? Toe ik vroeger naar school fietste in de regen moest ik van mijn ma ook zo’n cape dragen en dat ving toe al (+/- 20km/hr) verschrikkelijk veel wind?(s)Campi schreef:MannekkesVader
Zoon
![]()
't is wéér van dattem, vanaf 3/5/2007http://www.lidl.be/be/home_nl.nsf/pages ... torfietsen
Ik ga alvast zo 'n beschermhoeske kopen en wa kaas

En nog 'n proper demo-toebehoren ook (inbegrepen?)(s)Campi schreef:MannekkesVader
Zoon
![]()
't is wéér van dattem, vanaf 3/5/2007http://www.lidl.be/be/home_nl.nsf/pages ... torfietsen
Ik ga alvast zo 'n beschermhoeske kopen en wa kaas