Batterijprobleem ? Contactprobleem ?
Moderator: GVN
Batterijprobleem ? Contactprobleem ?
Hallo, ik heb net in een andere topic verteld over een contactprobleem bij mijn R 1100 GS.
Nu is die kabel vervangen doch had ik nog steeds geen contact.
Batterij werd opgeladen op aanraden van technieker (hoewel niet plat volgens mij) en nu nog steeds geen enkel contact, nul, niets, geen enkel lichtje brandt (net alsof er geen contact is).
MAAR wat gebeurt er nu ...als de batterijlader aangesloten is en aanstaat en ik het contact ( gebeurde bij toeval) opzet dan gaan de lichtjes plots wel branden.
Besluit: batterij of contact werkt wel aan batterijlader aangesloten is en aanstaat.
Waaraan kan dit liggen ?...De batterij is net een jaar oud...
Wie heeft een idee ?
Dank bij voorbaat !
Eva
Nu is die kabel vervangen doch had ik nog steeds geen contact.
Batterij werd opgeladen op aanraden van technieker (hoewel niet plat volgens mij) en nu nog steeds geen enkel contact, nul, niets, geen enkel lichtje brandt (net alsof er geen contact is).
MAAR wat gebeurt er nu ...als de batterijlader aangesloten is en aanstaat en ik het contact ( gebeurde bij toeval) opzet dan gaan de lichtjes plots wel branden.
Besluit: batterij of contact werkt wel aan batterijlader aangesloten is en aanstaat.
Waaraan kan dit liggen ?...De batterij is net een jaar oud...
Wie heeft een idee ?
Dank bij voorbaat !
Eva
Zonnige groetjes vanuit het warme zuiden !
Woon echt wel in Spanje hoor
, (sedert 2003) vlakbij Alicante in de bergen.
Maar ben echte Belgische, van Antwerpen...haha.
Mijn 1100 GS wel in België gekocht in Brussel.
Heb de batterij uitgebouwd en aan de lader gehangen.
Morgenvroeg steek ik hem er terug in, kuis de aansluitingen (zag dat op de "-" wat aanslag zat (witte korreltjes) en kijk dan wat er gebeurt.
Nee Skype heb ik niet, enkel tel via radioverbinding en daarom zéééééééér trage internetverbinding.
Via pb kan je me wel nr bezorgen.
Eva
Maar ben echte Belgische, van Antwerpen...haha.
Mijn 1100 GS wel in België gekocht in Brussel.
Heb de batterij uitgebouwd en aan de lader gehangen.
Morgenvroeg steek ik hem er terug in, kuis de aansluitingen (zag dat op de "-" wat aanslag zat (witte korreltjes) en kijk dan wat er gebeurt.
Nee Skype heb ik niet, enkel tel via radioverbinding en daarom zéééééééér trage internetverbinding.
Via pb kan je me wel nr bezorgen.
Eva
Hahaha...ze staan dan misschien wel 20 jaar achter voor sommige zaken...maar we hebben dan wel 300 dagen per jaar een mooie blauwe lucht en een mooi zonnetje
Nee, stekkers enzo is allemaal t zelfde als in België hoor !
Bon k ga er eens aan beginnen. K laat t jullie straks weten !
eva
Nee, stekkers enzo is allemaal t zelfde als in België hoor !
Bon k ga er eens aan beginnen. K laat t jullie straks weten !
eva
Alle aansluitingen mooi proper gemaakt en afgeschuurd en ... broum broum broummmmmmmm, alle lichtjes aan en hij startte zonder enig probleem.
Heb zelfs de oude contactlijn terug aangeschakeld en er was ...geen enkel probleem. De nieuwe gaat morgen terug mee naar de winkel.
Eens zien welke rekening ze me gaan voorleggen voor ik mijn gedacht eens zeg
Nog bedankt jongens...enne ik hoop dat het daar ook zo'n lekker warm zonnetjesweer is om een toerke te rijden...
Eva
Heb zelfs de oude contactlijn terug aangeschakeld en er was ...geen enkel probleem. De nieuwe gaat morgen terug mee naar de winkel.
Eens zien welke rekening ze me gaan voorleggen voor ik mijn gedacht eens zeg
Nog bedankt jongens...enne ik hoop dat het daar ook zo'n lekker warm zonnetjesweer is om een toerke te rijden...
Eva
Geen probleem
Ach is toch simpel, zie je een toffe vrouw op een rode R1100GS dan weet je dat ik dat ben !
Eva
Ach is toch simpel, zie je een toffe vrouw op een rode R1100GS dan weet je dat ik dat ben !
Eva
Laatst gewijzigd door eva op 07 mar 2012, 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Een toffe vrouw, zo vind je er wel meer. Maar eentje die ook nog zelf aan haar machine kan werken, en woorden gebruikt als "schroef uitboren", woeha. En benen, lang genoeg om op een GS te passen...eva schreef:Geen probleem![]()
Apartado 205, 03100 Jijona
En nu zoeken maar![]()
![]()
Eva
Laatst gewijzigd door LOMAX op 05 mar 2007, 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Dan zullen de vijgen wel het beste hebben gesmaakt.
Appelsienen en mandarines zijn in november nog niet echt zoet. Januari en februari zijn de topmaanden voor zoete sinaasappelen !
En heb je last gehad van de regen in november ?
En die benen LOMAX, vereisen dat ik mijn zadel op de hoogste stand zet !
Appelsienen en mandarines zijn in november nog niet echt zoet. Januari en februari zijn de topmaanden voor zoete sinaasappelen !
En die benen LOMAX, vereisen dat ik mijn zadel op de hoogste stand zet !
Regen wel 's nachts, overdag eigenlijk zo goed als nieteva schreef:Dan zullen de vijgen wel het beste hebben gesmaakt.![]()
We logeerden in Canjayar, een klein dorpje in de bergen zo'n 50 km van Almeria - prachtig. En de oranje bollekes waren wel degelijk al zoet, vielen zelfs al van de bomen. Enfin, geen last gehad van verstopte darmen
groetjes, Jean
K zal het ook ergens anders plaatsen maar iemand een idee wat een contactkabel in België kost ?
k wil gewoon alles weten vooraleer ik naar de garage ga.
Ze zouden me een prijs kunnen voorleggen waar de herstelling (hmhm arbeid) inzit en zeggen dat ze me alleen het stuk laten betalen bijvb...
Hier durven ze wel wat te sjoemelen !
Dank u !
Eva
k wil gewoon alles weten vooraleer ik naar de garage ga.
Ze zouden me een prijs kunnen voorleggen waar de herstelling (hmhm arbeid) inzit en zeggen dat ze me alleen het stuk laten betalen bijvb...
Hier durven ze wel wat te sjoemelen !
Dank u !
Eva
-
Iron Gonzo
wie weet vind je de nr hier ergens terug

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
http://maxbmwmotorcycles.com/fiche/Main ... spid=47944
In de linkerkolom doorspoelen naar "Vehicle trim" en daar "ignition/light switch" aanklikken. Rechts vind je dan part 6 & 7, in totaal een 80 dollar, en die prijzen kan je ongeveer hanteren in euro's.
Sjoemelen? En alles mañana doen. En veel hablahabla
Ooit speelde ik met het idee om daar in de buurt een buitenverblijfje neer te zetten. Maar als ik dan de verhalen hoorde van kennissen in
Villajoyosa, dan ben ik toch maar gaan twijfelen.
Is het trouwens nog haalbaar, bouwgrond kopen en er iets op neerzetten, aan redelijke prijzen dan wel. Of kan ik maar beter elke keer iets anders huren?
In de linkerkolom doorspoelen naar "Vehicle trim" en daar "ignition/light switch" aanklikken. Rechts vind je dan part 6 & 7, in totaal een 80 dollar, en die prijzen kan je ongeveer hanteren in euro's.
Sjoemelen? En alles mañana doen. En veel hablahabla
Ooit speelde ik met het idee om daar in de buurt een buitenverblijfje neer te zetten. Maar als ik dan de verhalen hoorde van kennissen in
Villajoyosa, dan ben ik toch maar gaan twijfelen.
Is het trouwens nog haalbaar, bouwgrond kopen en er iets op neerzetten, aan redelijke prijzen dan wel. Of kan ik maar beter elke keer iets anders huren?
Nr 6 had ie bij en nr 7 heeft ie kapot gedaan.
voor een buitenverblijf beter huren, zo kan je de wereld nog zien ! Anders ben je verplicht elke vakantie naar hier te komen voor onderhoud van het huis.
Nog betaalbaar als je binnenland intrekt. Maar de gouden jaren zijn voorbij...ik ben er nog in geslaagd bijna 22 hectaren te kopen (om dan wat stukken later terug te verkopen...)
voor een buitenverblijf beter huren, zo kan je de wereld nog zien ! Anders ben je verplicht elke vakantie naar hier te komen voor onderhoud van het huis.
Nog betaalbaar als je binnenland intrekt. Maar de gouden jaren zijn voorbij...ik ben er nog in geslaagd bijna 22 hectaren te kopen (om dan wat stukken later terug te verkopen...)
Ik ben jullie nog niet vergeten maar heb de tijd nog niet gehad om naar de garage te gaan...ik hou jullie op de hoogte !
@naftje: nee ik vind persoonlijk de R1100GS te zwaar om hiermee op eigen grond te crossen. Ik gebruik mijn moto meer voor op de normale banen en vandaar ook geen crossbanden op de GS !
@naftje: nee ik vind persoonlijk de R1100GS te zwaar om hiermee op eigen grond te crossen. Ik gebruik mijn moto meer voor op de normale banen en vandaar ook geen crossbanden op de GS !
Zoals beloofd update...probleem bleef zelfde...contacten batterij...
Terug in orde gesteld...moto ok...naar garage ... toch ook knak in oude contactkabel dus de nieuwe eraangelaten.
Prijs voor contactkabel 50+ BTW...en nog wat andere zaken...175 in totaal
Al bij al rijdt ie terug goed en ga ik er deze zomer van genieten !
Aan allen zend ik wat zon toe;...t weer is daar de laatste tijd niet zo schitterend heb ik gehoord...
Tata,
Eva
(nooit meer wat van Peter gehoord...
, that's life folks 
Terug in orde gesteld...moto ok...naar garage ... toch ook knak in oude contactkabel dus de nieuwe eraangelaten.
Prijs voor contactkabel 50+ BTW...en nog wat andere zaken...175 in totaal
Al bij al rijdt ie terug goed en ga ik er deze zomer van genieten !
Aan allen zend ik wat zon toe;...t weer is daar de laatste tijd niet zo schitterend heb ik gehoord...
Tata,
Eva
(nooit meer wat van Peter gehoord...
Blij te lezen dat de GS terug in orde is - en nu er maar lekker van genieten.
Voor 't weer moet je idd zeker niet naar den Belgique komen, 't is daar in 't zuiden vééééél beter
En die Peter, tja ... dat blijft blijkbaar een vraagteken. Iig, als ik in de buurt ben mag je me zeker verwachten, tenzij er geen goei restaurantje in de buurt zijn, maar dat geloof ik niet hé
Greetz, J-P
Voor 't weer moet je idd zeker niet naar den Belgique komen, 't is daar in 't zuiden vééééél beter
En die Peter, tja ... dat blijft blijkbaar een vraagteken. Iig, als ik in de buurt ben mag je me zeker verwachten, tenzij er geen goei restaurantje in de buurt zijn, maar dat geloof ik niet hé
Greetz, J-P