Sinds kort is er een nieuw BMW F800 Forum

Klik op onderstaande link naar het BMW F800 Forum
Klik hierop !
Je bent welkom, kom een kijkje nemen en meldt u aan aub !
Groet,
Moderator: GVN

Thx,geesje beemer schreef:Veel plezier, leesgenot, en goede raad op jullie nieuwe forum
g.b.

Er Betsaat een verlengstuk voor, ga maar eens kijken op deze site:https://www.nippynormans.com/prodinfo.a ... 4&mitem=55franciscreten schreef:
Voor de rest zeer aangename motor en ongelooflijk laag verbruik.
Een nadeel, voorste spatbord te kort en alle vuil word tot zelfs boven de radiator geprojecteerd.
Weet iemand of reeds accessoire bestaat om dit op te vangen, en eventueel spiegelverbreders.
1 goede reden voor een NL-talig F800 forum is dat het een nieuwe motor is met dito motorblok.sprint schreef:Ik Heb begrepen dat in Nederland er verschillende Beemers zijn en voor elk model een forum.
Waarom kunnen ze niet net zoals hier alles een beetje centraal houden via één forum, anders vind een kat haar jongen niet meer terug.
Da's niet best, sterker nog, een absolute blunder van de monteur - goed dat je het zelf in de gaten hebt gehad.franciscreten schreef:Hallo ben trotse bezitter van een F 800 ST grijs met nu juist 1000 Km inspectie gedaan.
Helemaal niet tevreden van de dealer, leveren mij een moto af met 0,5 liter teveeel olie in de motor, onrustige en kloppende traagloop, is verdwenen nadat ik er de 0,5 liter olie heb uitgezogen.
Ja, dat is het - hoe loopt de motor. Dat vraag ik omdat vanaf nu de 'software' update (*) vanaf fabriek cq. dealer al is toegepast.Voor de rest zeer aangename motor en ongelooflijk laag verbruik.
Een nadeel, voorste spatbord te kort en alle vuil word tot zelfs boven de radiator geprojecteerd.
Ja, die is er, inderdaad nippynormans.comWeet iemand of reeds accessoire bestaat om dit op te vangen, en eventueel spiegelverbreders.