motoren & toerisme
Moderator: GVN
motoren & toerisme
Mag ik vragen aan alle forum leden en de moderators of hier
op ons forum een topic kan gemaakt worden die enkel en alleen
In verband gebracht kan worden met het tijdschrift van Motoren & toerisme.
Die nieuwe die er nu is brengt terug mooie info met zich mee.
BMW volop ter sprake en terug mooie ritjes.
We zouden het goed kunnen gebruiken om verslagen te bespreken die in het boekje aan bod zijn.
Anders worden nu en dan topic gemaakt die met het zelfde onderwerp
zijn met name Gezien in moto & toerisme.
Ik dank allen voor de steun.
Grtjs
op ons forum een topic kan gemaakt worden die enkel en alleen
In verband gebracht kan worden met het tijdschrift van Motoren & toerisme.
Die nieuwe die er nu is brengt terug mooie info met zich mee.
BMW volop ter sprake en terug mooie ritjes.
We zouden het goed kunnen gebruiken om verslagen te bespreken die in het boekje aan bod zijn.
Anders worden nu en dan topic gemaakt die met het zelfde onderwerp
zijn met name Gezien in moto & toerisme.
Ik dank allen voor de steun.
Grtjs
Geniet van de vrijheid tijdens het rijden.
-
Iron Gonzo
en motorrijder wordt hier vergeten

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
DJAIRO
-
Iron Gonzo
is dat boekske met die k*tbrommersJH. schreef:en de pabo
waar vrouwen geen rijbewijs voor nodig hebben
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Boskrabber
De groentestreekroute zou ik moeten kunnen downloaden op
http://www.demotorsite.be
Dat lukt niet
BMW richtprijzen R 1100 S:shock:
1998 kost 4.760,00€
2005 kost 8.530,00€
Dat lukt niet
1998 kost 4.760,00€
2005 kost 8.530,00€
-
TonTon
links , juist boven het "inlog" venster zie je een tab met "roadbooks" , daarop klikken en dan kiezen voor "garmin gps bestanden" , dan zoek je de gewenste route , succesdirk-sus schreef:De groentestreekroute zou ik moeten kunnen downloaden op
Dat lukt niet![]()
Wel Arnold ik zie daar die route nergens tussen staanArnold schreef:links , juist boven het "inlog" venster zie je een tab met "roadbooks" , daarop klikken en dan kiezen voor "garmin gps bestanden" , dan zoek je de gewenste route , succesdirk-sus schreef:De groentestreekroute zou ik moeten kunnen downloaden op
Dat lukt niet![]()
-
TonTon
je hebt nog gelijk ook.....sorrydirk-sus schreef:Wel Arnold ik zie daar die route nergens tussen staanArnold schreef:links , juist boven het "inlog" venster zie je een tab met "roadbooks" , daarop klikken en dan kiezen voor "garmin gps bestanden" , dan zoek je de gewenste route , succesdirk-sus schreef:De groentestreekroute zou ik moeten kunnen downloaden op
Dat lukt niet![]()
1.700KM door Belgié.
Wie Belgié in een grote lus wil verkennen,kan dat aan de hand van een nieuw boek.
Van freelance motojournalist André Paquay,Tripy en De Bouck Geomatics.
Het treft 12 routes variérend van 80 tot 250 KM het eindpunt van een route is het beginpunt van de volgende route.
Prijs van de boek 14,99euro
Wie Belgié in een grote lus wil verkennen,kan dat aan de hand van een nieuw boek.
Het treft 12 routes variérend van 80 tot 250 KM het eindpunt van een route is het beginpunt van de volgende route.
-
DJAIRO
Hetgeen Kamagurka doet in" Man bijt hond"lijkt me ook wel intressant de grenslijn rondt Belgie,natuurlijk niet in één keer,en niet met een quad,maar al verschillende mooie plekjes geziendirk-sus schreef:1.700KM door Belgié.
Frank
Je kan ook de ronde van Belgie doen binnen 24.00 uurDJAIRO schreef:Hetgeen Kamagurka doet in" Man bijt hond"lijkt me ook wel intressant de grenslijn rondt Belgie,natuurlijk niet in één keer,en niet met een quad,maar al verschillende mooie plekjes geziendirk-sus schreef:1.700KM door Belgié.
Prijs van de boek 14,99euro![]()
Frank
Zie http://www.alfamaster.be/motorritten/20 ... belgie.htm
GPS-route op aanvraag te verkrijgen
Gele: wel snel , niet rap
-
Relax
Ieder prijst z'n ding aan, wat dat ding ook moge zijn.dirk-sus schreef:Yep Relax het is deze.
Ik ga gewoon op de uitleg af waar de route wordt beschreven.
Volgens mij beschijden meningval deze beschrijving best mee.
Ik heb 'm gereden en 'k vind het een onding qua route, maar mijn verwachtingen zullen niet de jouwe zijn. Hoop ik, anders wordt het een tegenvaller.
I respect your opinion. But I don't give shit.
in de laatste M&T (3/7) staat nog een reportage uit Portugal op 2 'Suuzekes'. Zowat het laatste dat ik voor die gasten nog heb gedaan, denk ik ...
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
-
Iron Gonzo
de vergelijking tussen de kawa, bmw en sus vind ik schitterend
vooral die KAWA spreekt boekdelen
effe knipperen met de ogen en je zit aan 200
je slikt effe en je bent al aan 270
dan heb je nog 2 versnellingen te goed
ik ben altijd een beetje liefhebber geweest van de ZZR 1100 en dan de opvolger ZZR 1200
nu hebben ze terug de ultime tour sport met de ZZR 1400

vooral die KAWA spreekt boekdelen
effe knipperen met de ogen en je zit aan 200
je slikt effe en je bent al aan 270
dan heb je nog 2 versnellingen te goed
ik ben altijd een beetje liefhebber geweest van de ZZR 1100 en dan de opvolger ZZR 1200
nu hebben ze terug de ultime tour sport met de ZZR 1400
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Ach het zoveelste "ik wil de grootste/snelste/dikste hebben"-syndroom...IRON GONZO schreef:effe knipperen met de ogen en je zit aan 200![]()
je slikt effe en je bent al aan 270![]()
dan heb je nog 2 versnellingen te goed![]()
Vraag mij soms af welke mensen daar nog überhaupt van onder de indruk zijn.
Nil volentibus arduum
ikRaketman schreef:IRON GONZO schreef:effe knipperen met de ogen en je zit aan 200![]()
-
Iron Gonzo
De ervaren motorrijders zullen zeggen dat is cool, zonder al te veel poespas maar wel onder de indruk zijnRaketman schreef:Ach het zoveelste "ik wil de grootste/snelste/dikste hebben"-syndroom...IRON GONZO schreef:effe knipperen met de ogen en je zit aan 200![]()
de jongeren daarentegen zullen zich blind staren op die cijfers en zullen onder de indruk zijn.
nu als ervaren motorrijder ben ik ook nog onder de indruk van dit prachtig stukje techniek
toen BMW met de K1200S en K1200R op de markt kwam, was iedereen hier onder de indruk en zijn er heel wat verslagen en verhalen verschenen in tijdschriften en forum.
dus die power spreekt toch nog altijd aan.
vraag is
wanneer gaan ze de limiet voor straat versies bereikt hebben
die fameuze top van 335Km/U zullen ze toch nooit niet halen op de weg
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
dat is het hem net...
allemaal prachtig die pk's en kilometers per uur, maar is dit nog realistisch te noemen als toelaatbaar op de openbare weg?
Iedereen die met zo'n machine rijdt zal die vroeg of laat eens diep in de registers laten kijken en snelheden halen die als niet professioneel rijder levensgevaarlijk zijn.
allemaal prachtig die pk's en kilometers per uur, maar is dit nog realistisch te noemen als toelaatbaar op de openbare weg?
Iedereen die met zo'n machine rijdt zal die vroeg of laat eens diep in de registers laten kijken en snelheden halen die als niet professioneel rijder levensgevaarlijk zijn.
-
Iron Gonzo
ik zou dit graag eens uittesten om een nieuwe topsnelheid op mijn GPS te krijgen 
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
geesje beemer