ik rij nu al weer een tijdje met deze pijp en ik krijg erg veel leuke reacties. de meesten omdat ze een bmw zien en een meer sporty fiets horen, in de file wordt je nu ook tenminste gehoord en word er rekening met je gehouden.
dus ik dacht kom zal een even laten zien hoe dat er uit ziet, hij is wel vuil maar ja dat krijg je makkelijk als je almaar door rijd..
gr
bert
ik heb die van mij bij boonstra motoren vandaan voor maar 250 euro..
en hoe bedoel je van kijk eens in mijn profiel?
ik moet zeggen dat ik nou niet echt een wizzkid ben met dit soort dingen.
wat moet ik dus veranderen in mijn profiel zodat ik mijn eigen foto's kan zien?
overigens heb ik deze uitlaat vooral gekocht om gehoord te worden bij het door de file rijden (heb vorig jaar een file ongeluk gehad) daarnaast heb ik ook op mijn koffers (overdag zwarte en bij verichten witte) reflexie strips aangebracht en de motovision lampen van philips....zo en nu wordt ik wel degelijk gezien en gehoord.
be-rt schreef:....zo en nu wordt ik wel degelijk gezien en gehoord.
...eens je voorbij bent vrees ik
De zaken die je geplaatst hebt om je zichtbaarheid te verbeteren zullen veel efficiënter zijn. Tegenwoordig zijn de wagens zó geïsoleerd en hebben ze allemaal de sonypioneerjvcclarion aan staan waardoor "gehoord worden " wel heeeeel relatief geworden is.
Staat wel stoer natuurlijk. Op mijn Honda zit een setje Leovince's Mooi geluid maar Italiaanse aluminium denk ik (totaaaal niet bestand tegen wegenzout )
Hallo,
Ziet er inderdaad goed uit. Zit je cat er nog onder ?
Heb intussen mail gezonden naar Boonstra om te vragen of ze eventueel zo'n uitlaat, maar dan inox versie, naar B sturen. Ik wacht af....
Yves.....
was vandaag naar de motorbeurs geweest...wat een geweldig mooi iets toch..veel beemers gezien...heb hier en daar gesproken met een laser figuur, mijn vraag was of het mogelijk was dat de lasers zo goedkoop waren bij boonstra, toen wist hij me te vertellen dat het een partij overjarige modellen waren.
i don't care als ze maar doen wat ze moeten doen he.
heb wel het idee dat als ik hem opentrek het net lijkt of er ergens een lek is, dan is er veel herrie vind ik, misschien wennen maar ik ga er eens achteraan om dit even kort te sluiten.
u hoort nog van me, maar al met al een prima geluid hoor..vind het nog steeds kicken als ik hem opentrek in tunnels enzo.
ik zal eens kijken of ik morgen een filmpje kan maken met geluid, kan ik dat ook uploaden hier?
Moet het brandstofmengsel niet verrijkt worden wanneer men een sportievere uit laat plaatst? ( wanneer het mengsel te arm staat , verbranden van kleppen en dergelijke)