Vandaag ontving ik mijn "verhoogde ruit" voor mijn R1200ST van de firma Laminar uit CA. Drie dagen geleden besteld en nu al geleverd. Om het verlengstuk te bevestigen aan de originele ruit is het Dual Lock systeem van 3M (soort velcro-systeem) meegeleverd. Heeft daar iemand ervaring mee? Of is het toch beter om voor een mechanische vasthechting te kiezen.
Bedankt voor eventuele adviezen.
Geert
Verhoogde ruit
Moderator: GVN
-
Boskrabber
Welke en hoeveel bijkomende kosten waren er ivm met zo'n opzetstuk, verzendkosten, btw, invoertaks,
Volgens de commentaren op het internet voldoet het wel bij gewoon verkeer met normale snelheden, je moet maar eens in google laminarlip intikken en je vindt redelijk wat informaties. Sommige hadden wel gekozen voor een andere oplossing, maar met het meegeleverde systeem blijft het scherm wel onbeschadigd.
Luc
Volgens de commentaren op het internet voldoet het wel bij gewoon verkeer met normale snelheden, je moet maar eens in google laminarlip intikken en je vindt redelijk wat informaties. Sommige hadden wel gekozen voor een andere oplossing, maar met het meegeleverde systeem blijft het scherm wel onbeschadigd.
Luc
R1200RT
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
-
GL
-
Boskrabber
-
GL
-
ex-GTboy
- Contacteer:
Hoi,
in december 2006 ook een Laminar lip besteld en geleverd na 10 dagen
alleen de bijkomende kosten waren niet mis
prijs bij Laminar: 106,90 dollar
betaald aan Taxipost:
kosten voor voorschot: 0,26 euro
formaliteiten: 25,00 euro
Belgische Douanerechten: 3,07 euro
BTW import: 23,32 euro
dus in totaal 51,65 euro bijkomende kosten
blijkbaar is de éne lip de andere niet

PS.: ben er wel tevreden van , staat met de bijgeleverde velcro's op mijn K1200GT scherm en komt niet los bij +++ 120km/u
in december 2006 ook een Laminar lip besteld en geleverd na 10 dagen
alleen de bijkomende kosten waren niet mis
prijs bij Laminar: 106,90 dollar
betaald aan Taxipost:
kosten voor voorschot: 0,26 euro
formaliteiten: 25,00 euro
Belgische Douanerechten: 3,07 euro
BTW import: 23,32 euro
dus in totaal 51,65 euro bijkomende kosten
blijkbaar is de éne lip de andere niet
PS.: ben er wel tevreden van , staat met de bijgeleverde velcro's op mijn K1200GT scherm en komt niet los bij +++ 120km/u
Groetjes,
Dirk
Dirk