Hi, ik volg dit forum al een tijdje, en ik vond het tijd even mezelf voor te stellen.
Ik ben dus een "jonge" dertiger en van kindsaf aan ben ik GEK van bmw-boxers..... alleen, ik heb er zelf nooit een gehad !
Als 18-jarige heb ik een jaartje met een 125cc gereden, nadien 2 jaar met een Honda XR-600, nadien heb ik 2 jaar met een Kawa ZZR-600 gebold en als laatse heb ik tot het jaar 2000 een Bmw Funduro gehad.
Nu, 7 jaar later, beginnen de motor kriebels opnieuw ferm de kop op te steken en zou ik dolgraag de verbintenis willen aangaan met mijn eeuwige jeugdliefde, een bmw boxer. Alleen heb ik enkele dilemma's.
Ik heb gedacht om me een 2e hands R850R aan te schaffen omdat mijn vrouw ook haar moto-rijbewijs zou willen halen, zodoende dat ook zij met deze moto zou kunnen rijden.
Mijn vrees is enkel dat we beiden heel weinig met de motor zullen kunnen rijden omdat we een dochtertje hebben van 4j, en alleen rijden is ook maar alleen....
Bovendien zouden we in de loop van volgend jaar grote verbouwingswerken willen doen aan ons huis, dus alle (vrije) tijd zal waarschijnlijk ook al hieraan worden ingepalmd.
Een moto huren voor enkele weekendjes gedurende deze overlappingsperiode van 2jaar is ook geen optie want dit is heel duur.
Graag had ik geweten of er nog mensen zijn ( of geweest zijn) in gelijkaardige situatie en welke keuze zij hebben gemaakt en of ze geen spijt hebben van hun genomen beslissing
Alvast veel bike plezier toegewenst en bedankt voor jullie feedback.

welkom op het forum