Verzekeringstarief mixed

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

grandru
Contacteer:

Bericht door grandru »

@ Xavier,

ik ken dat gevoel,

steeds bieden ze zogezegt goede prijzen aan tot wanneer ze naar je beroep vragen (horeca) dan ben je plotseling niet verzekerbaar voor hen.

Zo moest ik voor een schuldsaldoverzekering eens verschillende documenten extra ondertekenen dat ze niet moesten uitbetalen ingeval van cicuitrijden, deelname aan rallyraid(makelaar kende mijn rijstijl) etc..

De combinatie motor-horeca-zelfstandige-jong(toen nog) is een zeer slechte combinatie.

N.B. +350.000 km motor en 400.000km auto zonder ongeval.

groeten
pespa

Bericht door pespa »

Ben verzekerd bij Ethias met laagste graad bonus/malus. In combinatie met mijn auto betaal ik ca 250 EUR voor een 1150GS
Stelo

Bericht door Stelo »

Hoi,

Ik ben van het principe dat ik nooit naar de allergoedkoopste prijs ga zoeken, want dan weet ik dat ik mogelijks zwakke kwaliteit aan het kopen ben.

Mijn beemer is ook zeker niet de goedkoopste motorfiets, maar ik weet wel dat ik voor een betrouwbaar en kwalitatief product gekozen heb.

Kies voor een makelaar. Die heeft er belang bij dat hij je kwaliteit biedt, want hij/zij heeft een reputatie hoog te houden.
Bij rechtstreekse verzekeraars heb je steevast te doen met telefonisten die gewoon hun uurkes aan het kloppen zijn, en die hun dossiers nooit evenzeer ter harte nemen zoals de (betere) makelaars doen.

Greetz,

Stelo
R1200RT
Plaats reactie