Hello de Beemers is dit normaal dat ik tot op heden (10/03/07) nog geen BMW Clubjournaal boekje heb gekregen van Maart 07 & mijn lidkaart.
ik vraag dit omdat er in mijn gemeente in de post soms rare dingen gebeuren, er komt veel niet toe bij de mensen want we zijn bezig met een petititie.
[="bougimain"]Hello de Beemers is dit normaal dat ik tot op heden (10/03/07) nog geen BMW Clubjournaal boekje heb gekregen van Maart 07 & mijn lidkaart.
ik vraag dit omdat er in mijn gemeente in de post soms rare dingen gebeuren, er komt veel niet toe bij de mensen want we zijn bezig met een petititie.
Bedankt al voor het antwoord
Hier van het zelfde.
En als ik me niet vergis
hangen wij van hetzelfde "hoofdpostkantoor" af :wink
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Hello harald ja ik heb eens ergens gezien waar jij woont maar ben het vergeten ik woon in Sint martens bodegem dus is dit bij mij de Post van Dilbeek ik denk dat dit bij u niet het geval is of vergis ik mij ?
Harald schreef:
[="bougimain"]Hello de Beemers is dit normaal dat ik tot op heden (10/03/07) nog geen BMW Clubjournaal boekje heb gekregen van Maart 07 & mijn lidkaart.
Bedankt al voor het antwoord
Hier van het zelfde.
En als ik me niet vergis
hangen wij van hetzelfde "hoofdpostkantoor" af :wink
Hier ook nog geen boekje en ook nog geen lidkaart voor dit jaar.
Maar dat komt er wel aan hoor.
Het boekje kan maandag al in de bus zitten, en die lidkaart heeft iets met Duitsland te maken en komt elk jaar laat.
Hier ook nog niets maar zo'n boekje verdwijnt toch niet. Recentelijk wel een usb-tick van 40€ in de post verdwenen, alleszins onderweg met al mijn foto's foetsie.
Boskrabber schreef:Hier ook nog niets maar zo'n boekje verdwijnt toch niet. Recentelijk wel een usb-tick van 40€ in de post verdwenen, alleszins onderweg met al mijn foto's foetsie.