GPS in de regen ..
Moderator: GVN
GPS in de regen ..
De TT Rider is uit produktie genomen en de Zumo is me te duur .. ik vraag mij af , welke optie heb ik dan nog voor als het eens regent ?
Domme vraag ?
Domme vraag ?
K 75 RT - 1995 - Lid
-
J-P
- Contacteer:
Oude SPIII? Die doet het ook nog prima als het wat spettert...
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Elke TomTom Go met QuickLock systeem en waterdicht zakje

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
sprint
Re: GPS in de regen ..
ba neen.polski schreef:De TT Rider is uit produktie genomen en de Zumo is me te duur .. ik vraag mij af , welke optie heb ik dan nog voor als het eens regent ?
Domme vraag ?
Je kan nog steeds gaan postzegels verzamelen, dan word je niet nat
Mijn oude SpIII van 100€ doet het ook nog steeds goed
Marnix.

-
Iron Gonzo
zelfs in de gietende regen doehij hij dat zonder morrenJ-P schreef:Oude SPIII? Die doet het ook nog prima als het wat spettert...
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Boskrabber
Hallo,
Garmin Quest? Compact en waterdicht.
Ik heb er al verschillende keren mee in de regen gezeten en geen probleem.
Is boven op het dashboard van 1150RT gemonteerd, wel achter het scherm, dus niet rechtstreeks in slagregen.

Groeten, Stef
Garmin Quest? Compact en waterdicht.
Ik heb er al verschillende keren mee in de regen gezeten en geen probleem.
Is boven op het dashboard van 1150RT gemonteerd, wel achter het scherm, dus niet rechtstreeks in slagregen.

Groeten, Stef
BMW MC Vlaanderen lid / R1150RT silver / John's xenonbeemer
Hallo,
pas nieuw hier maar toch al een eerste vraagje.
Is dat Quick Lock tasje werkelijk waterdicht, indien dit het geval zou zijn zou ik wel es willen kijken of ik er mijn Garmin 550 in kwijt kan.
Ik was al een tijdje het forum aan het volgen maar las nooit iets over dit type gps.
Ik weet dat dit niet het meeste geschikte is voor gebruik op de motorfiets maar dat is de TOM TOM One evenmin dacht ik.
Ik gebruik m'n gps slechts sporadisch en meestal in de wagen vandaar mijn keuze voor dit type, rechttoe op de bestemming af.
Is er iemand die er eventueel ervaring mee heeft, moest de 550 totaal niet geschikt zijn dan neem ik er ook geen onnodig risico mee.
Groetjes,
Rik
pas nieuw hier maar toch al een eerste vraagje.
Is dat Quick Lock tasje werkelijk waterdicht, indien dit het geval zou zijn zou ik wel es willen kijken of ik er mijn Garmin 550 in kwijt kan.
Ik was al een tijdje het forum aan het volgen maar las nooit iets over dit type gps.
Ik weet dat dit niet het meeste geschikte is voor gebruik op de motorfiets maar dat is de TOM TOM One evenmin dacht ik.
Ik gebruik m'n gps slechts sporadisch en meestal in de wagen vandaar mijn keuze voor dit type, rechttoe op de bestemming af.
Is er iemand die er eventueel ervaring mee heeft, moest de 550 totaal niet geschikt zijn dan neem ik er ook geen onnodig risico mee.
Groetjes,
Rik
Yepden tyten schreef:Is dat Quick Lock tasje werkelijk waterdicht
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
Fox30
Er zijn geen domme vragen.polski schreef:De TT Rider is uit produktie genomen en de Zumo is me te duur .. ik vraag mij af , welke optie heb ik dan nog voor als het eens regent ?
Domme vraag ?
'k heb nog een perfecte tweedehands 2610 in de aanbieding in nieuwstaat.
Klik even op deze link op dit forum. Dan kan je hem aanschouwen.
Ik ben er zo tevreden over dat ik eigenlijk graag zijn duurdere broertje, de 2820, wil kopen.
En ik wil je nog gratis helpen met de montage ervan op jouw motor.
En als je nog wat geduld hebt zal er zelfs kaartversie 9 op staan als Garmin mij nu eindelijk eens die DVD wil opsturen.
-
Fox30
Er zijn geen domme vragen.polski schreef:De TT Rider is uit produktie genomen en de Zumo is me te duur .. ik vraag mij af , welke optie heb ik dan nog voor als het eens regent ?
Domme vraag ?
'k heb nog een perfecte tweedehands 2610 in de aanbieding in nieuwstaat.
Klik even op deze link op dit forum. Dan kan je hem aanschouwen.
Ik ben er zo tevreden over dat ik eigenlijk graag zijn duurdere broertje, de 2820, wil kopen.
En ik wil je nog gratis helpen met de montage ervan op jouw motor.
En als je nog wat geduld hebt zal er zelfs kaartversie 9 op staan als Garmin mij nu eindelijk eens die DVD wil opsturen.
De quest kan je in heel Europa gebruiken. Hij heeft echter wel een beperkt geheugen van 256MB, goed voor een maximum van 244MB aan kaartmateriaal.
Maar heb geen schrik, je kan er vlot mee tot in het zuiden van Spanje of Italië. De enige discipline die je moet hebben is om juist en op tijd je kaartmateriaal in je toestel te laten. Heel Europa is bijgeleverd op dvd voor je pc.
Groot voordeel tegenwoordig is dat de Quest geleverd wordt met kaartversie 8, dus zeer recent.
Let er wel voor op dat ze je nergens een Quest 2 proberen aan te smeren, want dat is een groot risico.
Ik rij zelf al jaren rond met de quest op de moto, in de auto en op de fiets. Zoals je zelf zegt, als je het sporadisch gebruikt is het een fantastisch toestel.
Maar heb geen schrik, je kan er vlot mee tot in het zuiden van Spanje of Italië. De enige discipline die je moet hebben is om juist en op tijd je kaartmateriaal in je toestel te laten. Heel Europa is bijgeleverd op dvd voor je pc.
Groot voordeel tegenwoordig is dat de Quest geleverd wordt met kaartversie 8, dus zeer recent.
Let er wel voor op dat ze je nergens een Quest 2 proberen aan te smeren, want dat is een groot risico.
Ik rij zelf al jaren rond met de quest op de moto, in de auto en op de fiets. Zoals je zelf zegt, als je het sporadisch gebruikt is het een fantastisch toestel.
Zoals je op de foto's hierboven kan zien wordt de verbinding gemaakt met RAM mount onderdelenden tyten schreef:ik veronderstel dat naast het tasje je ook de bijpassende beugel gebruikt van Quick Lock, op welke manier is deze verbonden met de draagarm?
Als je bij Splash Design de Quicklock (trillingsvrije)plaat besteld zijn deze RAM mount onderdelen er automatisch bij
Producten van Splash kan je alleen bij een motordealer bestellen en niet particulier en niet online
Nog meer info vind je hier en hier