Zoals eerder op het forum reeds gezegd heb ik me heel recent een R1200GS aangeschaft van 2005. Tis mijn eerste BMW en toermotor en ik wou het handboekje es doornemen van de moto, die er nog origineel bijzat maar jammergenoeg is mijn duits niet zo goed als mijn moedertaal NL... Het meeste kan ik wel begrijpen maar toch een nederlandstalige versie zou handiger zijn
Zijn er sites op internet of beschikt iemand over documenten die je kan downloaden van internet waarop ik diezelfde info ev. kan terugvinden ?
Ik behelp me momenteel met de 'bedienungsanleitung' maar wie weet kan ik toch nog een NL versie op de kop tikken
Rik'sGS schreef:Als je hem bij een bmw-dealer gekocht hebt, moet hij toch in staat zijn om je nederlandstalige handleiding gratis te bezorgen
Uiteraard, maar das nu net NIET het geval
vandaar de vraag ook...
ps : kheb hem particulier gekocht en originele boekjes zitten er bij maar die zijn duitstalig want eerste eigenaar was duitser. Moto werd nl. geïmporteerd door de verkoper.
of oproep.. naar mensen die weet hebben van nederlandstalige boekjes voor de GS. Ikzelf heb er eentje (origineel van BMW) in het duits, maar das omwille van het feit dat de eerste eigenaar van mijn moto een Duitser was.
Ik ben 2de eigenaar en weet ook reeds dat je bij een dealer zo'n boekske kunt kopen, maar het internet is toch zooo groot dat ik me nie kan voorstellen dat zo'n NL boekske nie te vinden is.
Iemand raad ?
De url naar de pagina waar ik het kan downen is voldoende hoor
Mijne GS was ook nen "duits"
Heb NL talig handleiding boekje bij motohandel in mijn buurt besteld en 15 € betaald. Was zelfs geen officiele bmw dealer.
Daar kan je nu toch niet voor sukkelen dacht ik. !?
Rik'sGS schreef:Als je hem bij een bmw-dealer gekocht hebt, moet hij toch in staat zijn om je nederlandstalige handleiding gratis te bezorgen
Uiteraard, maar das nu net NIET het geval
vandaar de vraag ook...
ps : kheb hem particulier gekocht en originele boekjes zitten er bij maar die zijn duitstalig want eerste eigenaar was duitser. Moto werd nl. geïmporteerd door de verkoper.
Als ik het goed begrijp ben je nu de derde eigenaar van een moto van 2005.....
ga je de verdere uitleg besparen want anders komen we er wellicht toch niemer uit..
Wat op inschrijvingsbewijs staat is enigste dat telt voor mij
en daar sta ik op de 2de plekke