nieuwe RT rijder
Moderator: GVN
nieuwe RT rijder
hallo iedereen, we zijn nieuwe RT rijders, mijn vrouw en ik. We hebben zaterdag bij de opendeur een R1200RT gekocht bij Meeussen motoren in Meerhout. Ik heb nog nooit een BMW gereden, laat staan een boxer. Jullie forum heeft me overtuigd om een RT aan te schaffen. Komende van een Deauville, zal het wel een heel verschil zijn.
Voor wie geinteresseerd is:
Zandkleur of lichtgrijs ( dat is een verassing bij levering )
ESA
RDC
ASC
verw.zadel
gr. topcase
highline pakket
anti diefstal
Voor wie geinteresseerd is:
Zandkleur of lichtgrijs ( dat is een verassing bij levering )
ESA
RDC
ASC
verw.zadel
gr. topcase
highline pakket
anti diefstal
nieuwe RT rijder
-
TonTon
Welkom Jean en vrouw
En op nen RT nog wel. Weer ne slimme mens bij
(hopelijk leest Relax dit topic niet)
En op nen RT nog wel. Weer ne slimme mens bij
(hopelijk leest Relax dit topic niet)
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Welkom allebei op het forum.
Ikzelf woon in Aalst (bij St Truiden), dus misschien komen we mekaar wel eens tegen
Heb vorige donderdag mijn nieuwe R1200RT afgehaald in zandbeige kleur (ook met grote topcase). Misschien hebben we binnenkort tweelingen
Véél veilige kilometers

Ikzelf woon in Aalst (bij St Truiden), dus misschien komen we mekaar wel eens tegen
Heb vorige donderdag mijn nieuwe R1200RT afgehaald in zandbeige kleur (ook met grote topcase). Misschien hebben we binnenkort tweelingen
Véél veilige kilometers

TDM850 - R 1200 RT 2007
Lid BMW MC VL
-
erteetje
-
Boskrabber
Re: nieuwe RT rijder
"Blind" de beste gekozenJean2435 schreef: Ik heb nog nooit een BMW gereden, laat staan een boxer. Jullie forum heeft me overtuigd om een RT aan te schaffen.
ESA
RDC
ASC
verw.zadel
gr. topcase
highline pakket
anti diefstal
grtjs vutteRT
Vele wegen leiden naar.......de mooiste plekjes
-
John
- Contacteer:
Van den deze ook ne gelukkige nieuwjaar
Enheuu...inderdaad, dienen automatische snelheidsregelaar kan zijn nut hebben. Zeker als je wat autobaan voor de boeg hebt gaat ge daar plezier van hebben. Alhoewel je dat véél goedkoper ook kan. Je moet dan wel gewoon worden dat je gashendel niet vanzelf terug gaat. Zoals op een overheidsfietske.
Enheuu...inderdaad, dienen automatische snelheidsregelaar kan zijn nut hebben. Zeker als je wat autobaan voor de boeg hebt gaat ge daar plezier van hebben. Alhoewel je dat véél goedkoper ook kan. Je moet dan wel gewoon worden dat je gashendel niet vanzelf terug gaat. Zoals op een overheidsfietske.
Hier ga je dik van genieten
Een dik jaar terug kocht ik m'n eerste motor: een Deauville. Ik heb er op 3 maand tijd zo'n 8000 km mee gebold en het was een droom van een machine ... zolang je er alleen op zit. Met m'n vriendin achterop kwam hij echt power te kort.
Toen heb ik een RT1100 gekocht. Waw, wat een bakbeest vergeleken met die Deauville. We konden met z'n tweeën loeihard door de Ardennen scheuren maar voor het stadsverkeer en het manouvreren was hij voor mij letterlijk te zwaar. In stilstaande fases heb ik het vaak uitgezweet om hem rechtop te houden, wat me overigens niet altijd gelukt is.
Twee maanden later heb ik die 1100 dan maar omgeruild voor m'n R1200rt (baksteenrood). Hij heeft alle pluspunten van de 1100 maar is zo veel handelbaarder. Je kan er alle kanten mee op, alleen of in duo, binnenstad of snelweg, cruisen of racen, met of zonder koffers: De 1200RT is van alle markten thuis en je voelt je de koning te rijk. Die motor doe ik nooit meer weg. Het liefst hou ik hem tussen de 3000 en 4000 toeren. Je voelt dan net de kracht opbouwen maar het blijft beschaafd rijden en je wordt nog beloond met een verbruik van de rond de 5 liter. Dat is bijna zo goed als m'n goeie ouwe Deauvilletje.
Toen heb ik een RT1100 gekocht. Waw, wat een bakbeest vergeleken met die Deauville. We konden met z'n tweeën loeihard door de Ardennen scheuren maar voor het stadsverkeer en het manouvreren was hij voor mij letterlijk te zwaar. In stilstaande fases heb ik het vaak uitgezweet om hem rechtop te houden, wat me overigens niet altijd gelukt is.
Twee maanden later heb ik die 1100 dan maar omgeruild voor m'n R1200rt (baksteenrood). Hij heeft alle pluspunten van de 1100 maar is zo veel handelbaarder. Je kan er alle kanten mee op, alleen of in duo, binnenstad of snelweg, cruisen of racen, met of zonder koffers: De 1200RT is van alle markten thuis en je voelt je de koning te rijk. Die motor doe ik nooit meer weg. Het liefst hou ik hem tussen de 3000 en 4000 toeren. Je voelt dan net de kracht opbouwen maar het blijft beschaafd rijden en je wordt nog beloond met een verbruik van de rond de 5 liter. Dat is bijna zo goed als m'n goeie ouwe Deauvilletje.
Oost West Boxer best
-
RT toerist
- Contacteer: