Code ingeven Clarion radio
Moderator: GVN
Code ingeven Clarion radio
Ik heb de volgende vraag:
Mijn RT is weg geweest voor een beurt, volgens mij wordt dan ook de accu losgekoppeld. Nu heb ik wel de code van de radio mar niet meer de handleiding. Hoe kan ik de code ingeven, welke knop(pen) moet ik daarvoor gebruiken. als ik de radio aanzet gebeurt er niets. Het is een originele radio voor een 1100 RT (clarion). Weet iemand raad?
Groeten,
Frank
Mijn RT is weg geweest voor een beurt, volgens mij wordt dan ook de accu losgekoppeld. Nu heb ik wel de code van de radio mar niet meer de handleiding. Hoe kan ik de code ingeven, welke knop(pen) moet ik daarvoor gebruiken. als ik de radio aanzet gebeurt er niets. Het is een originele radio voor een 1100 RT (clarion). Weet iemand raad?
Groeten,
Frank
-
edargpu
Als ik mij goed herinner heb je een code van vier cijfers
Je heeft die gewoon in op de radio :dus bijv 2356 dan toets je op de voorkeuzezenders 2,3,5 en 6 in en automatisch is de radio geactiveerd.
Mocht het zo niet lukken,kijk ik morgen ff in mijn handleiding en vermeld ik morgen hier wel maar denk dak er niet ver naast zit
Je heeft die gewoon in op de radio :dus bijv 2356 dan toets je op de voorkeuzezenders 2,3,5 en 6 in en automatisch is de radio geactiveerd.
Mocht het zo niet lukken,kijk ik morgen ff in mijn handleiding en vermeld ik morgen hier wel maar denk dak er niet ver naast zit
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
-
edargpu
Zou best kunnen Wim,maar Frank_S spreekt hier van een R1100RT dus een ietwat ouder type en de radio die ik zitten heb is er ook eentje van Clarion,daarom denk ik dat het deze instellingen zijn.®win schreef:Volgens mij - en dan moet ik heel diep in mijn geheugen graven - moet je, als je code 2356 hebt, voorkeuzetoets 1 2x, voorkeuzetoets 2 3x, voorkeuzetoets 3 5x en tot slot voorkeuzetoets 4 6x indrukken. Dan ontgrendelt de radio.
Opgelet missen is menselijk hé
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
-
®win
- Contacteer:
Edgar,
Is dat niet dezelfde radio als in de K1100LT? Die heeft dacht ik maar 6 voorkeuzetoetsen. Dan zou je dus alleen codes kunnen hebben met cijfers 1 t/m 6 (en dat is dus niet het geval).

Enne, 't is Erwin.
Is dat niet dezelfde radio als in de K1100LT? Die heeft dacht ik maar 6 voorkeuzetoetsen. Dan zou je dus alleen codes kunnen hebben met cijfers 1 t/m 6 (en dat is dus niet het geval).

Een waar woordedargpu3 schreef:Opgelet missen is menselijk hé
Enne, 't is Erwin.
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
-
Iron Gonzo
dit model zat zelfs in mijn K100LT

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
®win
- Contacteer:
Kan het zijn dat te vaak een foute code is ingegeven? Dan heb je kans dat je 'm met alleen een code ingeven niet meer wakker krijgt. Dan zal Herr BMW dat voor je moeten oplossen.
Ik weet niet of er een bepaalde reset-tijd is. Bij een van mijn vorige auwto's moest de radio 24 uur op stroom staan voordat je weer opnieuw de code kon ingeven ...
Ik weet niet of er een bepaalde reset-tijd is. Bij een van mijn vorige auwto's moest de radio 24 uur op stroom staan voordat je weer opnieuw de code kon ingeven ...
Groet,
Erwin
Erwin
-
Iron Gonzo
bij het niet weten van indrukken welke toetsjes zal hij normaal niet blokeren
ik denk zelfs dat je meer als 3X mag missen bij die radio
nu het is ook al lang geleden
maar aangezien je niets te zien krijgt op het scherm ook niet als je ergens een knopje indrukt
moet je eerst eens kijken of hij voeding krijgt
ik denk zelfs dat je meer als 3X mag missen bij die radio
nu het is ook al lang geleden
maar aangezien je niets te zien krijgt op het scherm ook niet als je ergens een knopje indrukt
moet je eerst eens kijken of hij voeding krijgt
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE