en nog ne nieuwe RTer
Moderator: GVN
en nog ne nieuwe RTer
Hallo iedereen,
Ik ben Ronny, woonachtig te Leuven, en heb mezelf vorig weekend een occasie BMW R1150RT aangekocht. Hij is van 2001 en nog in perfecte staat. Met het mooie weer de laatse dagen heb ik er al veel van mogen genieten. Ik heb nog een ton van vragen die ik een dezer wel op het forum zal dumpen.
Greetz,
Five, een zeer tevreden RT rijder
Ik ben Ronny, woonachtig te Leuven, en heb mezelf vorig weekend een occasie BMW R1150RT aangekocht. Hij is van 2001 en nog in perfecte staat. Met het mooie weer de laatse dagen heb ik er al veel van mogen genieten. Ik heb nog een ton van vragen die ik een dezer wel op het forum zal dumpen.
Greetz,
Re: en nog ne nieuwe RTer
Dan zal het forum een beetje meer gaan wegen alé ??NrFive schreef:Hallo iedereen,
Greetz,
In alle geval een dikke proficiat met uwen Beemer !
Geniet ervan en rij af en toe eens samen met maten.
Gr, Jakke.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
George Michael
-
Iron Gonzo
welkom hier op het forum
met gebruik van de zoek functie ben ik er zeker van dat uw ton van vragen al voor 3/4 zal afnemen
nog veel rijplezier gewenst
met gebruik van de zoek functie ben ik er zeker van dat uw ton van vragen al voor 3/4 zal afnemen
nog veel rijplezier gewenst
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Boskrabber
Welkom en blij met uw komst, want we hebben momenteel nood aan zoveel mogelijk RT-rijders als tegengewicht voor de massa's GS-rijders

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Ik zie er ni zoveel rijden van die GS'en, die praten wa op t forum; rt-rijders zitten op de moto en rijden, rijden, rijden, rijden en blijven rijdenWelkom en blij met uw komst, want we hebben momenteel nood aan zoveel mogelijk RT-rijders als tegengewicht voor de massa's GS-rijders
welkom en veel plezierige en veilige kms met (al dan niet GS)maten
Rij nooit sneller dan je engelbewaarder vliegen kan !
-
danny den butcher
dag mannen ier ne nieve rt rijer!!!!!!!!!!!!! danny den butcher van ekeren.
kem gezien da de nief manne un eige veurstelle dan doenne kik da oek mor he!!!
laten jullie maar iets weten van aankomende ritjes. altijd goesting veur.
tot wederhoren!!!!!!butcherboy
kem gezien da de nief manne un eige veurstelle dan doenne kik da oek mor he!!!
laten jullie maar iets weten van aankomende ritjes. altijd goesting veur.
tot wederhoren!!!!!!butcherboy
-
sprint
welkom op de beemerkermis Danny
Een "butcherboy", das zo ne grote gehaktmolen Hé
Een "butcherboy", das zo ne grote gehaktmolen Hé
Marnix.

kom mo binnen Ronny, ik zen van kessel -lo , hem oek nen r1150 gekocht in januaore
veel chance er mee
Greyman
veel chance er mee
Greyman