Staat regelmatig niet ver van uw deur te flitsen Patrick, aan den bloemist Bodin. Anders op het Zillenbeek en op de Mosselbank ook al een paar keer gespot.
Maar dat zult gij beter weten zeker hé Luc ??
Moderator: GVN

Politiezone Klein-Brabant(prov.A'pen)
LucVH schreef:En deze van Beveren-Waasjakke schreef:p a t r i c k schreef: Is deze lijst actueel ? Ik mis immers de anonieme Mitsubishi van de politie van St-Niklaas...
Ik kan die missen gelijk tandpijn zulle.![]()
![]()
![]()
Vroeger (tot kort voor de her-aanleg van onze straat) stonden ze zelfs vaak vlak voor onze deur te flitsenjakke schreef:In Beveren is het meestal een wit autoke !! Ik denk een opel Corsa.
Staat regelmatig niet ver van uw deur te flitsen Patrick, aan den bloemist Bodin. Anders op het Zillenbeek en op de Mosselbank ook al een paar keer gespot.![]()
Maar dat zult gij beter weten zeker hé Luc ??![]()
Voor uw deur zult ge normaal niet te hard rijden hé ??p a t r i c k schreef:Vroeger (tot kort voor de her-aanleg van onze straat) stonden ze zelfs vaak vlak voor onze deur te flitsenjakke schreef:In Beveren is het meestal een wit autoke !! Ik denk een opel Corsa.
Staat regelmatig niet ver van uw deur te flitsen Patrick, aan den bloemist Bodin. Anders op het Zillenbeek en op de Mosselbank ook al een paar keer gespot.![]()
![]()
Op de Lindenlaan (richting Nieuwkerken) zitten de twee flitsmadammen ook vaak hun boekske te lezen...

In 't weekend staan ze 's nachts ook regelmatig voor mijn deur, dan moet iedereen stoppen. Controle van de papieren, het voertuig en ingeval van twijfel een blaastestjakke schreef:Voor uw deur zult ge normaal niet te hard rijden hé ??p a t r i c k schreef:Vroeger (tot kort voor de her-aanleg van onze straat) stonden ze zelfs vaak vlak voor onze deur te flitsenjakke schreef:In Beveren is het meestal een wit autoke !! Ik denk een opel Corsa.
![]()
Op de Lindenlaan (richting Nieuwkerken) zitten de twee flitsmadammen ook vaak hun boekske te lezen...
Al een geluk dat ze daar staan dan.
Je kan er dan wel een bord achter gaan zetten "opgepast, flitswagen"![]()
![]()
![]()
![]()
Een neef van mij zag op een nacht een alcohol controle staan en sloeg snel een zijstraat in omdat hij gedronken had.IRON GONZO schreef:ha
als ze daar nog eens staan en houden mij tegen
dan kom ik toevallig effe bij U op bezoek

Bedankt voor deze updateLucVH schreef:ene, dienen BX van stekene is uit dienst genomen, ze flitsen nu me ne zilvergrijzen Ford Fiesta, Nieuw model.
daar ben ik het volledig mee eens. hoe goed je ook oplet, vroeg of laat heb je prijs.Schalkseruiter® schreef:Awel.....groot gelijk maar ik twijfel er zeer sterk aan dat je nog nooit over de max. snelheid bent geweest en indien je ooit geflitst word en je bent zo fair om dit te vermelden ,wel dan lach ik mij een kriek......Boskrabber schreef:Ik kijk niet naar al die auto's, fiesta met nummerplaat .. en volvo enz..
Ik let meer op het verkeer en je moet maar zien dat je de gepaste snelheden onderhoudt. Als je geflitst wordt is het uw eigen schuld.
Djeezes wat flauwekul , het feit alleen al dat je op het verkeer let geeft niet weer dat je aller tijde op je metertje zit te kwijlen om te kijken wat je snelheid is.Soms is het zelfs beter voor je eigen veiligheid om over of onder die snelheid tegaan.....inspelen op het verkeer.
Wil je zekerheid om niet geflitst te worden koop dan een scooter met gelimiteerde snelheid
Niet dat ik de snelheidsduivels goedpraat
Schalkse®
Dan zal je JUIST op het streepje moeten rijdenSchalkseruiter® schreef:Nu sta ik voor een ander dilemma ,
Kennedytunnell = snelweg= minimum 70 KM/H en toch een verbod om boven de 70 te rijden........leg me dat ne keer uit.
Kan je dit aankaarten ingeval van geflitst worden?
Schalkse®
Gek belgieland

Boskrabber schreef:Ik kijk niet naar al die auto's, fiesta met nummerplaat .. en volvo enz..
Ik let meer op het verkeer en je moet maar zien dat je de gepaste snelheden onderhoudt. Als je geflitst wordt is het uw eigen schuld.
Gekend argument Schalkse. Als je echter artikel 6Schalkseruiter® schreef:Nu sta ik voor een ander dilemma ,
Kennedytunnell = snelweg= minimum 70 KM/H en toch een verbod om boven de 70 te rijden........leg me dat ne keer uit.
Kan je dit aankaarten ingeval van geflitst worden?
Schalkse®
Gek belgieland
Jaaaa, verwarring is ONMOGELIJKjpblocken schreef:Nog even ter herinnering: boven de regels staat er borden. Boven borden verkeerslichten en daarboven het bevel van een bevoegd persoon. Goed om te onthouden...

Ik word ook wel eens geflitst, zelfs meerdere keren en lach je maar een kriek. Ik bedoelde dat ik mij van die anonieme wagens niets aantrekt en liever het verkeer in het oog hou. En als ik geflitst wordt dan aanvaard ik dat, eigen schuld dikke bult. Want in feite kunnen ze iedereen pakken, al is het maar aan 57km/u.Schalkseruiter® schreef:Awel.....groot gelijk maar ik twijfel er zeer sterk aan dat je nog nooit over de max. snelheid bent geweest en indien je ooit geflitst word en je bent zo fair om dit te vermelden ,wel dan lach ik mij een kriek......Boskrabber schreef:Ik kijk niet naar al die auto's, fiesta met nummerplaat .. en volvo enz..
Djeezes wat flauwekul , het feit alleen al dat je op het verkeer let geeft niet weer dat je aller tijde op je metertje zit te kwijlen om te kijken wat je snelheid is.Soms is het zelfs beter voor je eigen veiligheid om over of onder die snelheid tegaan.....inspelen op het verkeer.
Wil je zekerheid om niet geflitst te worden koop dan een scooter met gelimiteerde snelheid
Niet dat ik de snelheidsduivels goedpraat
Schalkse®
Boskrabber schreef: Ik word ook wel eens geflitst, zelfs meerdere keren en lach je maar een kriek. Ik bedoelde dat ik mij van die anonieme wagens niets aantrekt en liever het verkeer in het oog hou. En als ik geflitst wordt dan aanvaard ik dat, eigen schuld dikke bult. Want in feite kunnen ze iedereen pakken, al is het maar aan 57km/u.
Ja ik vind dat normaal, het is zoals je zelf aanhaalt wettelijk. Wat ik dan weer niet als normaal beschouw, is het plaatsen van onaangepaste snelheidsborden zoals de aangegeven max snelheid die niet in verhouding is met omgeving, verkeersituaties en veiligheid.Frans schreef:Boskrabber schreef: Ik word ook wel eens geflitst, zelfs meerdere keren en lach je maar een kriek. Ik bedoelde dat ik mij van die anonieme wagens niets aantrekt en liever het verkeer in het oog hou. En als ik geflitst wordt dan aanvaard ik dat, eigen schuld dikke bult. Want in feite kunnen ze iedereen pakken, al is het maar aan 57km/u.
En gij vindt dat normaal ?
hewel ik niet ,dat is wettelijk georganiseerde diefstal.