CN9 NT
Moderator: GVN
-
maartenmarjon
dvd ontvangen
Hallo Forum Gps leden
Vandaag mijn dvd met City Navigator NT V9 per post vanuit Amerika ontvangen.
Op 24 December vorig jaar mijn Streetpilot 2720 geregistreerd, zodat ik deze gratis update kon aanvragen.
Vervolgens de unlockcode aangevraagd, wat in een paar minuutjes gedaan was!
motorgroet
Maarten
Vandaag mijn dvd met City Navigator NT V9 per post vanuit Amerika ontvangen.
Op 24 December vorig jaar mijn Streetpilot 2720 geregistreerd, zodat ik deze gratis update kon aanvragen.
Vervolgens de unlockcode aangevraagd, wat in een paar minuutjes gedaan was!
motorgroet
Maarten
-
Boskrabber
Re: CN9 NT
Zijn er nog die midden december NT-versie aangevraagd hebben en nu nog niets ontvangen hebben. Mijn GPS-verkoper zegde mij gisteren dat er veel zijn die de NT-versie hadden binnen de drie weken en ik wacht al twee maand.Vanguard schreef:Vandaag mijne 2720 geregistreerd en in een keer CN9 NT aangevraagd.
Deze is vanaf 12/12 verkrijgbaar alleen via de site van Garmin.
Ben ik weer voor een paar jaar gesteld!
R1200RT
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
-
hvandrunen
-
offshore_class1
Ook in december aangevraagd, heb over enkele dagen een herinnering gestuurd, met dit gevolg als antwoord;
Dear Customer,
Thank you for contacting Garmin Europe
I am sorry to read you have not yet received the City Navigator Europe V9 NT update DVD that you ordered through the My Garmin website. If this is still the cases please email me your Full name and Shipping address and I will arrange for another DVD to be sent out to you.
Please allow 7 to 10 working days for this DVD to get to you as our dispatch department are currently experiencing very high work load due to the release of the V9 NT update.
I thank you for your patience in this matter and rest assured your DVD will be dispatched as soon as a possible.
Dear Customer,
I am sorry to read you have not yet received the City Navigator Europe V9 NT update DVD that you ordered through the My Garmin website. If this is still the cases please email me your Full name and Shipping address and I will arrange for another DVD to be sent out to you.
Please allow 7 to 10 working days for this DVD to get to you as our dispatch department are currently experiencing very high work load due to the release of the V9 NT update.
I thank you for your patience in this matter and rest assured your DVD will be dispatched as soon as a possible.
-
Boskrabber
Ik ga afwachten en hopen op een beetje veel geluk.
Vrijdag heb ik mijne 2720 ingeleverd. Ik was het kotsbeu van die vlek op mijn scherm te zien. Vorige week zaterdag was het zonnig weer en ben ik er met de gps op uitgetrokken. Lap het was weer van dat, die vervelende vlek kwam en verdween eindelijk na meer dan anderhalf uur.
Besluit was dat ik er genoeg van had. Ik kon kiezen in herstelling, vervanging of updating naar 2820 mits kleine opleg. Als ik een 2720 neem, is de kans bestaande dat er terug een vlek kan komen. Ik heb dus gekozen voor een 2820, die opties met bluetooth en mp3 zijn voor mij niet noodzakelijk want voor mp3 gebruik ik mijn ipod wel. Maar de 2820 zou geen of minder last hebben van vlekken.
Nu hoop ik dat die 2820 al versie 9 heeft en kunnen ze de pot op met hunne dvd. In het andere geval kan ik alleen maar wachten.
Vrijdag heb ik mijne 2720 ingeleverd. Ik was het kotsbeu van die vlek op mijn scherm te zien. Vorige week zaterdag was het zonnig weer en ben ik er met de gps op uitgetrokken. Lap het was weer van dat, die vervelende vlek kwam en verdween eindelijk na meer dan anderhalf uur.
Besluit was dat ik er genoeg van had. Ik kon kiezen in herstelling, vervanging of updating naar 2820 mits kleine opleg. Als ik een 2720 neem, is de kans bestaande dat er terug een vlek kan komen. Ik heb dus gekozen voor een 2820, die opties met bluetooth en mp3 zijn voor mij niet noodzakelijk want voor mp3 gebruik ik mijn ipod wel. Maar de 2820 zou geen of minder last hebben van vlekken.
Nu hoop ik dat die 2820 al versie 9 heeft en kunnen ze de pot op met hunne dvd. In het andere geval kan ik alleen maar wachten.
R1200RT
-
Boskrabber
Laat iets weten wanneer je de DVD ontvangen hebt, misschien is het dan ook nodig voor mij en alle wachtenden om een herinnering te sturen.offshore_class1 schreef:Ook in december aangevraagd, heb over enkele dagen een herinnering gestuurd, met dit gevolg als antwoord;
Dear Customer,
R1200RT
-
offshore_class1
-
Boskrabber
Ik wacht nog tot dat ik mijn inruil-gps binnen is. Ik ga van een 2720 naar een 2820. Hopelijk staat daar al versie 9 op en moet ik al die moeite niet meer doen.offshore_class1 schreef:Boskrabber, ik denk dat u dit beter onmiddelijk kan doen, zo bent u zeker dat uw gegevens niet verloren zijn gegaan, groetjes
R1200RT
-
offshore_class1
-
Boskrabber
Vandaag nog niets zonder herinnering, als ze willen kunnen ze het wel maar het zou zonder herinnering moeten zijn en wat vlugger. Ik wacht nog een beetje af gewoon om te zien of er nog iets van komt. Ze kunnen misschien wachten op versie 10 om mij een exemplaar te sturen. Je weet maar nooit.offshore_class1 schreef:Gisteren is de DVD aangekomen, na het sturen van een herinnering, een week geleden
R1200RT
update code
Kan iemand juist uitleggen hoe ik aan een unlock-code kom.
Ik heb mijn 2820 in november geregistreerd met city nav.NT versie 8 en heb nu de update naar versie 9 geinstalleerd.
Aan de code raken lukt mij om één of andere reden niet.
Ik heb mijn 2820 in november geregistreerd met city nav.NT versie 8 en heb nu de update naar versie 9 geinstalleerd.
-
Boskrabber
Re: update code
Je gaat naar de site van Garmin, rechts bovenaan staat My Garmin of Mijn Garmin naar gelang de taal. Op dit item met uw ingegeven registratiegegevens, ttz iden en code die je zelf gekozen hebt bij registratie, openen en dan naar Unlock-Mapsource gaan en dan alle verdere stappen volgen.Luke schreef:Kan iemand juist uitleggen hoe ik aan een unlock-code kom.
R1200RT
Ik heb ook verleden week mijn update cd 9 gekregen voor mijn Garmin 2720! Het installeren is vlekkeloos verlopen, en staat dus nu op mijn pc! Misschien een domme vraag, maar hoe worden die nieuwe gegevens van de 9-versie op mijn GPS gezet? Gebeurd dit automatisch wanneer men het apparaat aansluit aan de pc? Graag uw antwoord waarvoor dank!
Even op deze link klikken en ales wordt duidelijker http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=12196
Groeten pat
Groeten pat
Goed ik probeer het nu via mapsource; ik kom in de ontgrendelprocedure
en log in met mijn id en paswoord, so far so good. Ik sluit mijn 2820 aan en de app. id wordt opgehaald. Ik kijk mijn registratiegegevens na en moet dan op de volgende pagina ineens een coupon-code ingeven.... Waar haal ik die vandaan?
bij de versie 8 zat zo'n geel briefje maar bij de update cd heb ik enkel een gedrukte handleiding gekregen?
Weet iemand hoe het nu verder gaat?
en log in met mijn id en paswoord, so far so good. Ik sluit mijn 2820 aan en de app. id wordt opgehaald. Ik kijk mijn registratiegegevens na en moet dan op de volgende pagina ineens een coupon-code ingeven.... Waar haal ik die vandaan?
bij de versie 8 zat zo'n geel briefje maar bij de update cd heb ik enkel een gedrukte handleiding gekregen?
-
Boskrabber
Je moet eerst in Mijn Garmin, dan Unlock-Mapsource aanvragen en dan krijg je per email uw 25-delige code die je later nodig hebt om de software te unlocken. Daar je in november hebt geregistreerd is deze update gratis, anders moet je een bepaald bedrag betalen vooraleer de code te krijgen.Luke schreef:Goed ik probeer het nu via mapsource; ik kom in de ontgrendelprocedure
R1200RT
Mijn update is gelukt, zowel op pc als op mijn Garmin!! Bedankt voor de tips en links (nederlands forum)!
Maar betekend dit nu dat mijn POI's ( flitspalen in België, Nederland & Frankrijk) er weer uit zijn ? Zo, ja, moet ik ze opnieuw ingeven! Mijn favorieten zitten er wel nog steeds in!
Zijn er nu echt visuele veranderingen in deze CN 9 ?
Maar betekend dit nu dat mijn POI's ( flitspalen in België, Nederland & Frankrijk) er weer uit zijn ? Zo, ja, moet ik ze opnieuw ingeven! Mijn favorieten zitten er wel nog steeds in!
Zijn er nu echt visuele veranderingen in deze CN 9 ?
-
Fox30
Luke,Luke schreef:Ik kijk mijn registratiegegevens na en moet dan op de volgende pagina ineens een coupon-code ingeven.... Waar haal ik die vandaan?
Die Couponcode blijft de code die op je gele briefje staat. Het zijn 7 letters en cijfers.
-
John
- Contacteer:
Vandaag even naar de states gebeld. Door al dat gedoe met hun vernieuwde site ¨My Garmin¨ geraakte ik niet aan mijn registratiegegevens. Vroeger was de couponcode genoeg, nu dus niet meer. Een vriendelijk vrouwtje heeft alles voor mij opgelost. Heeft me gelijk twee nieuwe codes (2X 2610)geregeld voor versie 9. Nu nog wachten op het schijfje en we kunnen aan de slag. Ik heb haar gezegd dat ze een schat was
Waarop ze promp antwoorde; Maybe I have to come over there and give you a visit! Ik heb haar gezegd dat ze meer dan welkom was
Nu maar hopen dat ze er goed uit ziet hé 
-
Boskrabber
Voor diegene die CN 9 na een zestal weken niet ontvangen hebben, bevestigingsmail met ordernummer doorsturen naar tony@formar.be .
Hopelijk komt het dan in orde!
Hopelijk komt het dan in orde!
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.