een beetje extra verlichting
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
laten nemen door kennis die wel zo toestelleke heeftcolingoes schreef:heb geen foto toestel dat op pc kunt aansluiten
nog met filmrolletje
groetjes
colin
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Iron Gonzo
zou graagcolingoes schreef:mooi Bartje komt ge even langs rijden
zal koffie klaar zetten
trouwens t lang geleden dat we je gezien hebben
groetjes
colin
maar vrouwtje zit met den laten volgende week en kan dus de deur niet uit
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Als ik mij niet vergis hebben ze dat hier bestelt. Gewoon een blad of twee teruggaanMartin M. schreef:@Schalkse: Is deze versie waterdicht en schokbestendig, en zo ja, waar kan je die aanschaffen? Dit lijkt me een heel mooie oplossing![]()
Alleen spijtig dat we het niet mogen zien branden
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
edargpu
@ BiemeRT:hetgeen gij besteld hebt bij mij is klaar zenneBiemeRT schreef:Als ik mij niet vergis hebben ze dat hier bestelt. Gewoon een blad of twee teruggaanMartin M. schreef:@Schalkse: Is deze versie waterdicht en schokbestendig, en zo ja, waar kan je die aanschaffen? Dit lijkt me een heel mooie oplossing![]()
Alleen spijtig dat we het niet mogen zien brandenIs't al kapot

'k Hoop één ding dat het een beetje uw goesting zal zijn
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
Ziet er perfect uit net zoals dat van u trouwens en dus dik in ordeedargpu3 schreef:'k Hoop één ding dat het een beetje uw goesting zal zijn
'k Stuur je pm om af te spreken wanneer ik het kan ophalen
@ Schalkse: vééééééél beter als het zo brand en idd ook héééééél mooi
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
Werner Von C.
- Contacteer:
Martin als je er wil aanschaffen laat me iets weten, ik zou er opnieuw eventueel ook nog enkele witte willen kopen...Martin M. schreef:@Schalkse: Is deze versie waterdicht en schokbestendig, en zo ja, waar kan je die aanschaffen? Dit lijkt me een heel mooie oplossing![]()
Kostprijs is laag, transp kosten te delen per besteller en vorige keer kwamen we zo voor 3 personen op nog géén luizige € 12/led-bar...en wetende dat nét dezelfde hier in B voor € 29,90 worden verkocht...
Laatst gewijzigd door Werner Von C. op 13 mar 2007, 22:06, 2 keer totaal gewijzigd.
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
Iron Gonzo
na de achterkant nu de voorkant

zonder xenon voorlicht

nu met xenon voorlichtje

zonder xenon voorlicht

nu met xenon voorlichtje

TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
foto'ke van mijn verstralers:
Het is niet echt discreet, of misschien zelfs niet zo mooi, maar 't werkt als de beste
ze hangen wel maar redelijk voorlopig vast, tot wanneer ik de juiste montagebeugels gevonden heb...
en de rechter valbaar steekt verder uit dan de linker,vandaar het wat asymetrisch zicht...
(en af en toe geef ik die lampen eens nen bots en staat ze wat scheef, zoals nu...)

Het is niet echt discreet, of misschien zelfs niet zo mooi, maar 't werkt als de beste
ze hangen wel maar redelijk voorlopig vast, tot wanneer ik de juiste montagebeugels gevonden heb...
en de rechter valbaar steekt verder uit dan de linker,vandaar het wat asymetrisch zicht...
(en af en toe geef ik die lampen eens nen bots en staat ze wat scheef, zoals nu...)

K100 RS 16v
YOO
Zeg Gonzoke, kunt ge mij is 't merk en type van die kleine, vierkante lichtjes geven aub, ik zou die ook willen kopen, maar weet niet direct waar te zoeken.
Grtz, Philip!
Zeg Gonzoke, kunt ge mij is 't merk en type van die kleine, vierkante lichtjes geven aub, ik zou die ook willen kopen, maar weet niet direct waar te zoeken.
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
-
Iron Gonzo
ik heb die gekocht in de euroschop hier in maldegem
ik heb de doos al lang geleden weggekieperd
ik denk dat ik ze hier al eens vermeld had voor onze Bob
ik zal effe moeten zoeken.
bijkomend heb ik wel een relais er tussen gemonteerd
gevonden stond op 1ste pagina
ik heb de doos al lang geleden weggekieperd
ik denk dat ik ze hier al eens vermeld had voor onze Bob
ik zal effe moeten zoeken.
bijkomend heb ik wel een relais er tussen gemonteerd
gevonden stond op 1ste pagina
IRON GONZO schreef:viola alle info in een afbeeldingske geplaatstbdemeyer schreef:Practhig Bart ! Vertel ons meer over die voorste spots.
Merk, lamptype, prijs, waar ? Ik heb al lang goesting om vooraan lichten bij te plaatsen maar is ofwel te duur of te groot of te lelijk. Jouw spots zien er gaaf uit![]()
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
YOO
Thanks, da's eigenlijk geen geld, 22€ voor 't setje
Grtz, Philip!
Thanks, da's eigenlijk geen geld, 22€ voor 't setje
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
Philz picz are here!
-
Iron Gonzo
inderdaad anders had ik ze niet gekocht

TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Iron Gonzo
had ik ook eerst aan gedacht maar door de xenon zouden ze niet zichtbaar zijn en daar dus nutteloos een nier crisis krijgenJH. schreef:zouden mooi staan in de luchtzuigers onder het voorlicht!
de "nieren" van de beemer verlicht...
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
IRON GONZO schreef:had ik ook eerst aan gedacht maar door de xenon zouden ze niet zichtbaar zijn en daar dus nutteloos een nier crisis krijgenJH. schreef:zouden mooi staan in de luchtzuigers onder het voorlicht!
de "nieren" van de beemer verlicht...
inderdaad... bij de rs staan de nieren redelijk hoog tegen het licht...